• Okay, ik ben verbaasd dat hier nog geen topic over is, dus bij deze.

    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen =3


    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië

    Nederland
    0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal

    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 10:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juni 2012 - 19:27 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Mebarak schreef:
    (...)

    Het was een grap schat. Maar Robben had hem toch gemist, op hem kan je niet vertrouwen als het erop aankomt.


    En helaas is het grootste gedeelte van ons team zo zwak. Bluh. ):


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    En helaas is het grootste gedeelte van ons team zo zwak. Bluh. ):

    En daarom hou ik niet van Nederlands voetbal.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    (...)
    En daarom hou ik niet van Nederlands voetbal.


    Ik houd helemaal niet van voetbal. Ik ben alleen heel trouw 'fan' van NL tijdens het EK en WK. Had gister zelfs m'n lieve oranje bloemetjes strik in m'n haar gedaan. ):


    Til hug og blod.

    Laten we hopen dat Spanje voor wat meer voetbal zorgt.


    The odds are néver in our favor.

    Mebarak schreef:
    (...)

    Het was een grap schat. Maar Robben had hem toch gemist, op hem kan je niet vertrouwen als het erop aankomt.[/quote

    Alleen hebben we in Nederland in tegenstelling tot Bayern wel andere spelers die penalty's kunnen nemen. Ik geloof dat RvP standaard de penalties neemt bij Nederland.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Saruman schreef:
    Mebarak schreef:
    (...)

    Het was een grap schat. Maar Robben had hem toch gemist, op hem kan je niet vertrouwen als het erop aankomt.


    Alleen hebben we in Nederland in tegenstelling tot Bayern wel andere spelers die penalty's kunnen nemen. Ik geloof dat RvP standaard de penalties neemt bij Nederland.


    Hahaha, ik vertrouw Robin al jaren geen bal meer toe. Tijdens het wk vond ik hem al slecht en hij is alleen maar slechter geworden.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:34 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    (...)

    Hahaha, ik vertrouw Robin al jaren geen bal meer toe. Tijdens het wk vond ik hem al slecht en hij is alleen maar slechter geworden.


    Bij Chelsea(?) had hij volgens mij een topseizoen gehad. But you're right.(:
    Maar goed, het kan ook zo zijn geweest dat ze gisteren teveel met de hoofd in de wolken liepen en dachten 'oh, wij maken die Denen toch wel in'. Heb ik ook wel eens gehad... xd
    Het zou wel mooi zijn als Nederland woensdag wint en Portugal ook. Dan komt er nog een beetje spanning in.(:

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:48 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Mebarak schreef:
    Hahaha, ik vertrouw Robin al jaren geen bal meer toe. Tijdens het wk vond ik hem al slecht en hij is alleen maar slechter geworden.

    This. is. true.

    Stylesbucks schreef:
    (...)

    Bij Chelsea(?) had hij volgens mij een topseizoen gehad. But you're right.(:
    Maar goed, het kan ook zo zijn geweest dat ze gisteren teveel met de hoofd in de wolken liepen en dachten 'oh, wij maken die Denen toch wel in'. Heb ik ook wel eens gehad... xd
    Het zou wel mooi zijn als Nederland woensdag wint en Portugal ook. Dan komt er nog een beetje spanning in.(:


    Robin speelt bij Arsenal ;)

    Stylesbucks schreef:
    (...)

    Bij Chelsea(?) had hij volgens mij een topseizoen gehad. But you're right.(:
    Maar goed, het kan ook zo zijn geweest dat ze gisteren teveel met de hoofd in de wolken liepen en dachten 'oh, wij maken die Denen toch wel in'. Heb ik ook wel eens gehad... xd
    Het zou wel mooi zijn als Nederland woensdag wint en Portugal ook. Dan komt er nog een beetje spanning in.(:


    *Arsenal.
    En ja, you're right, ze waren te arrogant bezig. Dachten dat ze makkelijk een doelpunt konden scoren met een simpel paasje. Robin dacht tweevoetig te spelen, maar faalde hopeloos. Het was trouwens ook wel jammer dat de poging van Robben tegen de paal kwam.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)

    *Arsenal.
    En ja, you're right, ze waren te arrogant bezig. Dachten dat ze makkelijk een doelpunt konden scoren met een simpel paasje. Robin dacht tweevoetig te spelen, maar faalde hopeloos. Het was trouwens ook wel jammer dat de poging van Robben tegen de paal kwam.


    Al die jongentjes moeten er gewoon uit gegooid worden en echte talenten een kans geven, geen arrogante.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Stylesbucks schreef:
    (...)

    Bij Chelsea(?) had hij volgens mij een topseizoen gehad. But you're right.(:
    Maar goed, het kan ook zo zijn geweest dat ze gisteren teveel met de hoofd in de wolken liepen en dachten 'oh, wij maken die Denen toch wel in'. Heb ik ook wel eens gehad... xd
    Het zou wel mooi zijn als Nederland woensdag wint en Portugal ook. Dan komt er nog een beetje spanning in.(:


    Als dat zijn club is en al speelde hij een topseizoen, bij Nerderland zie er nooit iets van terug. En vooral niet op de hoofdtoernoois.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik vind het nu al leuker dan gisteren Duitsland - Portugal... Die bal gaat echt een stuk drie/vier keer heen en weer per vijf minuten ofzo... Dat was gisteren niet echt...


    Deep inside, I've never felt alive

    Stoppable schreef:
    Ik vind het nu al leuker dan gisteren Duitsland - Portugal... Die bal gaat echt een stuk drie/vier keer heen en weer per vijf minuten ofzo... Dat was gisteren niet echt...

    Agreed.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    You lost the game.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Well, well. Look who we've got here!"