• Okay, ik ben verbaasd dat hier nog geen topic over is, dus bij deze.

    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen =3


    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië

    Nederland
    0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal

    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 10:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juni 2012 - 19:27 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik geef Nederland niet echt een hele goede kans, als je kijkt in welke poule ze zitten?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dickinson schreef:
    Ik geef Nederland niet echt een hele goede kans, als je kijkt in welke poule ze zitten?


    Neeh joh, Nederland wordt geen Europees kampioen denk ik :P
    Ze moeten eerst maar eens kijken of ze die poule wel doorkomen, want het zijn niet de minste die ze tegenkomen zeg.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Neeh joh, Nederland wordt geen Europees kampioen denk ik :P
    Ze moeten eerst maar eens kijken of ze die poule wel doorkomen, want het zijn niet de minste die ze tegenkomen zeg.
    Maar als ze de poule wel doorkomen, zijn er in ieder geval wat 'moeilijkere' landen weggespeelt


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dickinson schreef:
    (...)Maar als ze de poule wel doorkomen, zijn er in ieder geval wat 'moeilijkere' landen weggespeelt


    weetje wat het is, het zijn altijd de sterkste landen die als laatst overblijven, het zijn ook meestal dezelfde landen die meedoen aan het EK of WK

    Jaa idd,
    dat wel en ze zien Duitsland pas weer in de finales (mochten ze die bereiken) Das ook een groot voordeel, maar ja dan heb je Spanje nog die we tegen kunnen komen en als je die bekijkt.. egt.. die tikken je zo helemaal kleurenblind.
    Dus dat ziet er niet best uit voor ons :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Maar Nederland is echt geen slecht voetballand of zo, dus het zou nog maar zomaar kunnen dat Nederland het EK wint


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jakhals schreef:
    (...)

    weetje wat het is, het zijn altijd de sterkste landen die als laatst overblijven, het zijn ook meestal dezelfde landen die meedoen aan het EK of WK


    Nou dat hoeft niet.
    Bijv. het WK in 2002 waarin Nederland verslagen werd door Ierland en niet mee mochten. Dat was een ramp. En ik herinner me ook nog het EK van 2008 waarin Engeland werd uitgeschakeld en niet meedeed. Et zitten soms wel degelijk wat uitzonderingen tussen hoor. ;)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Dickinson schreef:
    Maar Nederland is echt geen slecht voetballand of zo, dus het zou nog maar zomaar kunnen dat Nederland het EK wint


    Ik sluit het niet uit. Maar dan moet het wel beter gaan spelen dan nu. En moet Spanje en Duitsland beide een slechte dag hebben als we tegen ze moeten. Want die twee landen vind ik echt ongelofelijk goed :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ik sluit het niet uit. Maar dan moet het wel beter gaan spelen dan nu. En moet Spanje en Duitsland beide een slechte dag hebben als we tegen ze moeten. Want die twee landen vind ik echt ongelofelijk goed :)
    David Villa heeft een beenblessure, en ik hoorde vandaag van iemand dat Puyol ook niet mee zou doen met Spanje


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Destined schreef:
    (...)

    Nou dat hoeft niet.
    Bijv. het WK in 2002 waarin Nederland verslagen werd door Ierland en niet mee mochten. Dat was een ramp. En ik herinner me ook nog het EK van 2008 waarin Engeland werd uitgeschakeld en niet meedeed. Et zitten soms wel degelijk wat uitzonderingen tussen hoor. ;)


    ja tuurlijk zijn er uitzonderingen, kijk maar naar het WK van 2 jaar terug, wie had verwacht dat Slowakije mee zou doen, en dat ze zo ver zouden komen
    maar ik zei ook dat MEESTAL dezelfde landen meedoen, zoals Duitsland en Spanje enzo maar niet altijd, want dat zei ik niet ;)
    en dat EK van 2008 dat Engeland werd uitgeschakeld door Rusland, zeker geen slechte ploeg

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 18:31 ]

    Dickinson schreef:
    (...)David Villa heeft een beenblessure, en ik hoorde vandaag van iemand dat Puyol ook niet mee zou doen met Spanje


    Klopt, Puyol heeft een knieoperatie gehad vandaar. En die Sergio Ramos en Pique hebben ook ruzie hoorde ik en die mogen beide niet mee als ze er niet uitkomen van de trainer. Maar das wel allemaal erg mooi en zo. Maar je mag niet vergeten dat middenveld van Spanje Iniesta, Xavi en Fabregas dat is egt een middenveld dat zo ongelofelijk goed is. Die tikken je egt helemaal scheel zeg. Echt wat die allemaal kunnen, ongelofelijk. Ben daar egt zo fan van, maar das denk ik niet zo te merken :P
    Ik zeg je, Nederland kan beter niet tegen Spanje uitkomen, want dat middenveld tikt ze gwn weg.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Jakhals schreef:
    (...)

    ja tuurlijk zijn er uitzonderingen, kijk maar naar het WK van 2 jaar terug, wie had verwacht dat Slowakije mee zou doen, en dat ze zo ver zouden komen
    maar ik zei ook dat MEESTAL dezelfde landen meedoen, zoals Duitsland en Spanje enzo maar niet altijd, want dat zei ik niet ;)
    en dat EK van 2008 dat Engeland werd uitgeschakeld door Rusland, zeker geen slechte ploeg


    Nou, gezien de kwalificatiepoule van slowakije en hun stugge spel sloot ik het niet uit. Tja, maar die landen maken ook wel international bij hun clubs steeds maar weer het verschil, dus dat vind ik niet zo gek dat die alnden er steeds bij zijn :P
    Ja idd :P En toen werden wij uitgeschakeld in de halve fianles :P
    Maar bij Rusland is die Arshavin wel een goede speler. Kijkt goed om zich heen, loopt goed de gaten in, prima speler. rusland vind ik ook kwalitatief gezien een goed team.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Klopt, Puyol heeft een knieoperatie gehad vandaar. En die Sergio Ramos en Pique hebben ook ruzie hoorde ik en die mogen beide niet mee als ze er niet uitkomen van de trainer. Maar das wel allemaal erg mooi en zo. Maar je mag niet vergeten dat middenveld van Spanje Iniesta, Xavi en Fabregas dat is egt een middenveld dat zo ongelofelijk goed is. Die tikken je egt helemaal scheel zeg. Echt wat die allemaal kunnen, ongelofelijk. Ben daar egt zo fan van, maar das denk ik niet zo te merken :P
    Ik zeg je, Nederland kan beter niet tegen Spanje uitkomen, want dat middenveld tikt ze gwn weg.
    Klopt, klopt
    Maar ik weet niet hoor, in 2010 met de finale ging het echt wel gelijk op. 't Is dat Iniesta die goal maakte, anders had Nederland met de strafschoppen gewonnen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dickinson schreef:
    (...)Klopt, klopt
    Maar ik weet niet hoor, in 2010 met de finale ging het echt wel gelijk op. 't Is dat Iniesta die goal maakte, anders had Nederland met de strafschoppen gewonnen


    Nederland had volgens mij echt wel gewonnen met strafschoppen. Dat was gewoon doodzonde.


    The odds are néver in our favor.

    Destined schreef:
    Wel mooi dat Nederland gisteren heeft gewonnen van Slowijke. Was een mooie vrije trap van Van de Vaart die hem er later ook nog in schoot en ik vond Affelay'tje ook wel weer goed spelen met z'n acties van links. :P
    Dies volgens mij ook aardig in vorm Affelay.

    Khoop alleen dat Sneijdertje niet te veel last heeft van zijn enkel en dat Mathijssen snel terugkomt, maar die had volgens mij alleen een verreking in zijn hamstring dus dies voor het EK denk ik wel terug. Want die Bouma, och, die kan er echt he-le-maal niks van, vind ik. Dat vind ik egt een aanfluiting zeg. Tjonge.. als je Bouma al meeneemt naar het EK dan had je net zo goed Johan Cruijff en Marco van Basten ook mee kunnen nemen zeg :P


    Hij is echt zo goed geworden sinds hij bij Barcelona speelt! Hoop dat hij wat meer speeltijd krijgt.


    The odds are néver in our favor.