• Okay, ik ben verbaasd dat hier nog geen topic over is, dus bij deze.

    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen =3


    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië

    Nederland
    0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal

    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 10:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juni 2012 - 19:27 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Cadentium schreef:
    (...)

    FUCK YEAAA NADAL & FEDERER!:9~

    Lol, anyways, weer ben ik 't met jou eens! Dit elftal is een van de beste Nederlandse elftallen. Ik hoop alleen dat ze het beter doen dan in het WK, want dat was echt níet NL op zijn best.


    Met jou kan ik praten :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Saruman schreef:
    (...)

    Het was meer zo van dat we wel sterke tegenstanders hadden voor Spanje ^^

    Spanje heeft de rotrol van favoriet, zij moeten winnen om niet teleur te stellen. Bovendien weet iedereen hoe Spanje speelt. Ik denk dat het Duitsland wordt, of een of andere underdog :3

    Eendagsvliegen? Kweenie of je ze zo hoort te omschrijven, maar je moet ze nooit geheel over 't hoofd zien. En Rusland is beter dan een eendagsvlieg.


    Wij hadden in het WK ook zó een geluk dat we niet tegen Duitsland moesten! Anders hadden ze ons zó vies geklopt. Die Duitsers zijn echt heel goed, vandaar dat ik denk dat het Duitsland of Spanje wordt (Spanje had ze als enige verslagen tijdens het WK)


    The odds are néver in our favor.

    Saruman schreef:
    (...)

    Het was meer zo van dat we wel sterke tegenstanders hadden voor Spanje ^^

    Spanje heeft de rotrol van favoriet, zij moeten winnen om niet teleur te stellen. Bovendien weet iedereen hoe Spanje speelt. Ik denk dat het Duitsland wordt, of een of andere underdog :3

    Eendagsvliegen? Kweenie of je ze zo hoort te omschrijven, maar je moet ze nooit geheel over 't hoofd zien. En Rusland is beter dan een eendagsvlieg.


    Rusland heeft evenveel bereikt als dat wij deden. Wij 1988 kampioen, Sovjet (Want alleen toen bereikte ze nog wel eens de finales) in 1960. Persoonlijk vind ik het WK ook veel leuker omdat veel goede voetballer ook van buiten Europa komen en we die hier niet terug zien, zonde.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Duitsland is behoorlijk hard onderuit gegaan tegen Zwitserland, 5-3. Geeft weer een beetje hoop :3

    Bovendien verloor Denenmarken met 3-1 van Brazilië en kon Portugal niet voorbij Macedonië, 0-0.

    Laat maar, 2-1 verlies tegen Bulgarije >_<

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:54 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik denk eerlijk gezegd dat Nederland enkel van Denemarken gaat winnen en niet verder komt, lol - lekker positief.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik wil dat Nederland wint, maar ik denk niet dat ze echt ver gaan komen dit jaar. Ze zitten in een kutpool. (;


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik sta voor de volle 100% achter mijn teampje (kom ook net van Nederland-Bulgarije af, al was dat niet sprankelend) en ik geloof in de winst. Duitsland doet het ook amazing though, al hebben ze een flinke kater te pakken van afgelopen Champions League finale (waarin zo'n beetje de halve Duitse ploeg bij Bayern speelt).


    ars moriendi

    Lol, ik interesseer mij er niet voor. Ik ben voor Chelsea en Heereveen, en dat is het - ik kijk niet eens hun wedstrijden, lol. Ik ben neutraal, denk ik, of voor Engeland. Niet voor NL, dat in ieder geval, lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben bang dat Nederland niet gaat winnen.. Ik heb er een slecht gevoel over C:


    It's funny how the words we never say can turn into the only thoughts we know.

    Ik weet echt niet wat ik moet verwachten, onze poule is ja, niet een van de makkelijkste. Denemarken gaat wel, maar Portugal moet je niet onderschatten, hun hebben een hele sterke aanvaller genaamd Ronaldo die het prima in zijn eentje kan hebben geloof ik, en ik moet toegeven dat bij de laatste 2 oefenwedstrijden onze verdediging een beetje tegenviel. Maar oke, we maken een kans want wij hebben natuurlijk wel onze toppers Sneijder, v Persie enzo. Maar oke, dan Duitsland.. Wat zal ik zeggen. Duitsland is goed. We maken misschien een kans, maar als we spelen zoals bij die oefenwedstrijden gaan we dik verliezen. Maargoedd.

    Ik denk ook dat Spanje, Duitsland of misschien Nederland kans maakt op de cup. Geen idee eigenlijk.

    Ik heb er in elk geval zin in! _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben nu al zenuwachtig. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ben best wel bang dat we niet verder komen, maar ik hoop het wel. Geen een land moet je onderschatten, je weet maar nooit, maar oeh de sfeer die er aan zit te komen geweldig. Heb er nu al zin in! C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Krypton schreef:
    Ik ben best wel bang dat we niet verder komen, maar ik hoop het wel. Geen een land moet je onderschatten, je weet maar nooit, maar oeh de sfeer die er aan zit te komen geweldig. Heb er nu al zin in! C:


    In onze poul is het geen schande om 3e te worden ^^

    Ik hoop dat Frankrijk gaat verassen dit EK =D


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik denk eerlijk gezegd dat ze expres nep speelde tijdens de oefenwedstrijden, die wedstrijden waren gewoon een opwarmertje en ze kunnen het zich echt niet veroorloven om nu geblesseerd te raken. En over de poule; Duitsland is gewoon een kutland om tegen te voetballen en ik denk dat als NL het echt wil, ze van Portugal winnen & tweede worden in de poule, dan is de eerstvolgende keer da ze tegen Duitsland spelen in de finale (als ze die halen), voor de rest kunnen ze de anderen wel aan; Spanje en Duitsland zijn wel echt de sterkste tegenstanders van Nederland (#1, #3 op het WK).

    En als we de statistieken moeten geloven, dan zal Nederland niet eens van Portugal winnen.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    En als we de statistieken moeten geloven, dan zal Nederland niet eens van Portugal winnen.

    Statistieken zeggen in principe niks. Duitsland zou nu ook op 2 staan, maar verloor deze week gewoon hard tegen Zwitserland.


    ars moriendi