• Okay, ik ben verbaasd dat hier nog geen topic over is, dus bij deze.

    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen =3


    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië

    Nederland
    0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal

    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 10:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juni 2012 - 19:27 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Saruman schreef:
    (...)

    Maar een belabberd Duitsland/Portugal is een stuk beter dan het Nederland van gister =3

    Wordt leuk, Willems & Vd Wiel vs Ronaldo en Nani.


    _O_

    Wat zou ik graag willen dat die man ons als Nederlanders even flink de les laat lezen. Tik, tik, goal, zo moet het Robben en niet zo langzaam en moeilijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Fierte schreef:
    (...)

    Hierbij sluit ik me volledig aan. Mijn vader gaat Denemarken supporten als NL eruit ligt -.-
    En mijn moeder die is dan voor Duitsland. Ik niet. Ik wil NL, en geen ander land. (cat)

    Ik ook niet, voelt als een soort verraad ofzo. :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Parcifal schreef:
    Ik ook niet, voelt als een soort verraad ofzo. :')

    Ja precies. Het voelt niet als 'eigen/van jouw'. Ik heb er gewoon geen band mee. Ik ga het hele EK zien, daar niet van, maar als NL eruit ligt ben ik gewoon onpartijdig.

    Fierte schreef:
    (...)
    Ja precies. Het voelt niet als 'eigen/van jouw'. Ik heb er gewoon geen band mee. Ik ga het hele EK zien, daar niet van, maar als NL eruit ligt ben ik gewoon onpartijdig.

    Inderdaad!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Fierte schreef:
    (...)
    Ja precies. Het voelt niet als 'eigen/van jouw'. Ik heb er gewoon geen band mee. Ik ga het hele EK zien, daar niet van, maar als NL eruit ligt ben ik gewoon onpartijdig.


    Hahaha Nationalisme hier :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Stoppable schreef:
    (...)
    Wil je zeggen dat Duitsland en Portugal goed bezig zijn? Wouldn't say that... Ze zijn noujuist net zo belabberd bezig als Nederland zelf, dan zou ik noujuist zeggen dat ze misschien nog kans maken 8D


    Idd. Ik had eigenlijk verwacht dat Duitsland zo over die Portugezen heen ging walsen.
    Straks Spanje - Italië toch? Ben benieuwd wat dat gaat worden. Ik denk gelijk.


    There is nothing more badass than being yourself

    Stylesbucks schreef:
    (...)

    Idd. Ik had eigenlijk verwacht dat Duitsland zo over die Portugezen heen ging walsen.
    Straks Spanje - Italië toch? Ben benieuwd wat dat gaat worden. Ik denk gelijk.


    Hoe laat spelen ze?


    i put the fun in funeral

    Mebarak schreef:
    Hahaha Nationalisme hier :'D

    Haha. Dat klinkt niet bepaald goed (;

    Audacity schreef:
    Hoe laat spelen ze?

    Ik dacht 17;30.

    Audacity schreef:
    (...)

    Hoe laat spelen ze?


    18:00 als ik het goed heb.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oh. In onze tvgids staat 17;30 maar mijn moeder zegt dat dat voorbeschouwing is en dat de echte wedstrijd om 18;00 uur begint.

    Mebarak schreef:
    (...)

    _O_

    Wat zou ik graag willen dat die man ons als Nederlanders even flink de les laat lezen. Tik, tik, goal, zo moet het Robben en niet zo langzaam en moeilijk.


    Ik kan niet wachten totdat Özil en Gomez onze verdedigers de bal laten zoeken :'D.


    The odds are néver in our favor.

    Ik vind Nederlands - Duitsland altijd zo'n pijnlijke wedstrijd. Verliezen is erg, maar bij die wedstrijd durf ik zelfs amper te kijken. :Y)

    Hopelijk doet Mathijsen dan wel weer mee.
    Özil is goed, maar gosh wat ziet die vent er eng uit!;o


    There is nothing more badass than being yourself

    Stylesbucks schreef:
    Hopelijk doet Mathijsen dan wel weer mee.
    Özil is goed, maar gosh wat ziet die vent er eng uit!;o


    Als die man zijn neus dicht zou houden tijdens het niezen, zouden zijn ogen volgens mij echt uit zijn oogkassen vallen.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Als die man zijn neus dicht zou houden tijdens het niezen, zouden zijn ogen volgens mij echt uit zijn oogkassen vallen.


    Hahaha!xd


    There is nothing more badass than being yourself