• Okay, ik ben verbaasd dat hier nog geen topic over is, dus bij deze.

    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen =3


    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië

    Nederland
    0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal

    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 10:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juni 2012 - 19:27 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Turmoil schreef:
    Ik vond het trouwens wel zwaar kut dat we gister die kut penalty niet kregen. Dan hadden we misschien nog een lullige 1-1 eruit kunnen halen. -.-
    Maar goed, misschien ben ik hierin een van de weinigen: Ik geloof er toch enigszins in dat het allemaal doorgestoken kaart is. Net als het songfestival, talentenjachten enzovoorts. Er gaat zóveel geld om in dat wereldje en je komt er wss. nooit achter, maar het zou me niks verbazen als de winnaar al bekend is voor de organisatie.



    Die penalty had toch geen zin. Robben zou hem nemen en dan toch missen, de scheids wist dat al dus het had gewoon geen zin ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Turmoil schreef:
    Ik vond het trouwens wel zwaar kut dat we gister die kut penalty niet kregen. Dan hadden we misschien nog een lullige 1-1 eruit kunnen halen. -.-
    Maar goed, misschien ben ik hierin een van de weinigen: Ik geloof er toch enigszins in dat het allemaal doorgestoken kaart is. Net als het songfestival, talentenjachten enzovoorts. Er gaat zóveel geld om in dat wereldje en je komt er wss. nooit achter, maar het zou me niks verbazen als de winnaar al bekend is voor de organisatie.


    Euro Songfestival is gewoon vriendjespolitiek. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het EK ook zo corrupt is.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Euro Songfestival is gewoon vriendjespolitiek. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het EK ook zo corrupt is.


    Eurovisie is inderdaad vriendjespolitiek, iedereen stemt op elkaar
    Hier gaat het gewoon om winnen

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 15:15 ]

    Jakhals schreef:
    (...)

    Eurovisie is inderdaad vriendjespolitiek, iedereen stemt op elkaar
    Hier gaat het gewoon om winnen


    Daar gaat het bij het songfestival en andere talentenjachten ook om. -.-
    Evengoed als een aantal andere sporten.


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    Ik vond het trouwens wel zwaar kut dat we gister die kut penalty niet kregen. Dan hadden we misschien nog een lullige 1-1 eruit kunnen halen. -.-
    Maar goed, misschien ben ik hierin een van de weinigen: Ik geloof er toch enigszins in dat het allemaal doorgestoken kaart is. Net als het songfestival, talentenjachten enzovoorts. Er gaat zóveel geld om in dat wereldje en je komt er wss. nooit achter, maar het zou me niks verbazen als de winnaar al bekend is voor de organisatie.


    Lang leve complottheorieën!

    Hier heb je nog een paar leuke van
    -Protocollen van de wijzen van Sion: De joden in het algemeen en de zionisten in het bijzonder willen respectievelijk het christendom, de westerse beschaving, de Palestijnse staat en islam vernietigen. Was populair in antisemitische kringen van bv. het vroegere tsaristisch Rusland en bij de nazi's. Tegenwoordig nog steeds bij neonazi's, blanke racisten en fundamentalistische en extreme groeperingen van islamitischen huize en onder grote gedeelten van de moslimbevolking in het Midden-Oosten.

    -Ufo-complot: De (meestal Amerikaanse) regering zit achter de ufo's die geheime militaire toestellen zijn. De technologie hiervoor zou aanvankelijk vanuit het verslagen nazi-Duitsland buitgemaakt zijn (zie ook nazi-ufo). Een variant hierop is dat de regering een deal heeft gesloten met 'aliens': in ruil voor geavanceerde buitenaardse techniek mogen aliens mensen ontvoeren en gebruiken voor hun duistere doeleinden.

    -De Illuminati: Zij streven naar een Nieuwe Wereldorde, waarin zij uiteindelijk alle politieke en economische macht in handen hebben.

    OT: Italië is een sterk land, en als Balotelli een beetje goed speelt is het erg gevaarlijk, maar het zou een verassing zijn als Spanje niet wint.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Mebarak schreef:
    (...)


    Die penalty had toch geen zin. Robben zou hem nemen en dan toch missen, de scheids wist dat al dus het had gewoon geen zin ^^


    Wat een onzin zeg! Dus als jouw leraren vooraf weten dat jij je examens niet zal halen, laten ze je ook maar meteen zakken? Omdat het anders toch geen zin heeft?


    Til hug og blod.

    Saruman schreef:
    (...)

    Lang leve complottheorieën!
    -De Illuminati: Zij streven naar een Nieuwe Wereldorde, waarin zij uiteindelijk alle politieke en economische macht in handen hebben.


    You'd be surprised about how much of that is true. :]


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Daar gaat het bij het songfestival en andere talentenjachten ook om. -.-
    Evengoed als een aantal andere sporten.


    ik bedoelde eigenlijk bij het Eurovisie wordt er gestemd, bij een EK niet
    Had het nogal scheef neergezet, mijn fout
    Maar het Eurovisie boeit mij eigenlijk niks haha

    Jakhals schreef:
    (...)

    ik bedoelde eigenlijk bij het Eurovisie wordt er gestemd, bij een EK niet
    Had het nogal scheef neergezet, mijn fout
    Maar het Eurovisie boeit mij eigenlijk niks haha


    Mij ook niet, maar het zou me helemaal niks verbazen als er een (groot) deel toch doorgestoken kaart is. Want om topsport gaat het nu ook niet bepaald meer (niet alleen i.i.g). Het is vooral om mooie TV-shows neer te kunnen zetten en veel, heel veel geld te verdienen.


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Mij ook niet, maar het zou me helemaal niks verbazen als er een (groot) deel toch doorgestoken kaart is. Want om topsport gaat het nu ook niet bepaald meer (niet alleen i.i.g). Het is vooral om mooie TV-shows neer te kunnen zetten en veel, heel veel geld te verdienen.


    Daar heb je ook wel gelijk in
    Het zijn wel heel vaak dezelfde landen die naar het toernooi gaan, want dat levert meer geld op

    Jakhals schreef:
    (...)

    Daar heb je ook wel gelijk in
    Het zijn wel heel vaak dezelfde landen die naar het toernooi gaan, want dat levert meer geld op


    En wat denk je dat de detailhandel er o.a aan verdient? :')


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    En wat denk je dat de detailhandel er o.a aan verdient? :')

    Dat wil ik niet eens weten haha

    Turmoil schreef:
    (...)

    Mij ook niet, maar het zou me helemaal niks verbazen als er een (groot) deel toch doorgestoken kaart is. Want om topsport gaat het nu ook niet bepaald meer (niet alleen i.i.g). Het is vooral om mooie TV-shows neer te kunnen zetten en veel, heel veel geld te verdienen.


    Nou, het kan misschien voorkomen dat er een scheids is omgekocht, natuurlijk kan dat, maar niet dat er miljoenen in zijn geïnvesteerd om jouw land als winnaar uit de bus te laten komen... Maar voetbal blijft voetbal, het maakt niet uit hoe bar slecht er gespeeld wordt, nog steeds zullen de café's volstromen met supporters.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Nou, het kan misschien voorkomen dat er een scheids is omgekocht, natuurlijk kan dat, maar niet dat er miljoenen in zijn geïnvesteerd om jouw land als winnaar uit de bus te laten komen... Maar voetbal blijft voetbal, het maakt niet uit hoe bar slecht er gespeeld wordt, nog steeds zullen de café's volstromen met supporters.


    En acteren blijft acteren. d:
    Ach, ik geniet heus ook wel van de wedstrijden en het boeit me niet zo of we wel of niet winnen (al is het wel leuk natuurlijk voor de feestjes), maar veel vertrouwen heb ik er niet in.


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Wat een onzin zeg! Dus als jouw leraren vooraf weten dat jij je examens niet zal halen, laten ze je ook maar meteen zakken? Omdat het anders toch geen zin heeft?


    Het was een grap schat. Maar Robben had hem toch gemist, op hem kan je niet vertrouwen als het erop aankomt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."