• Okay, ik ben verbaasd dat hier nog geen topic over is, dus bij deze.

    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen =3


    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië

    Nederland
    0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal

    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 10:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juni 2012 - 19:27 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Stoppable schreef:
    (...)
    komt dit werkelijk uit de mond (handen) van misses Wannabe Adolfina? :P

    Oooh, ik houd van mijn familie! Die maken altijd van die geniale opmerkingen/hebben geniale acties. Net, bijna gescoord door Portugal, mijn zus komt overeind: 'Ja? Ja? Aahhh, ze deden een Nederlandertje.'

    Pffft. Ik woon in Nederland en ik wil dat Nederland wint. Raar hè? :') (Maar niet heus)
    En we zouden ophouden met dat dictator gedoe, aangezien mensen dan gaan lopen haten.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Pffft. Ik woon in Nederland en ik wil dat Nederland wint. Raar hè? :') (Maar niet heus)
    En we zouden ophouden met dat dictator gedoe, aangezien mensen dan gaan lopen haten.

    Oh, sorry. (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ahhww yeah, Germany yeah!
    Gosh, is Gomez toch nóg wel goed in koppen. Miste hij alleen niet zo vaak bij Bayern (cat).

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 22:41 ]


    The odds are néver in our favor.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Pardon? Ksssssst, verrader! D:
    Nee, Duitsland moet winnen.

    Hoi ik ben vanaf nu weer voro Spanje, mag dat?


    SLOAN.

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik heb ze veel slechter zien spelen. Als jij goed had opgelet, had je gezien hoe mooi de aanval in elkaar zat. De doelschoten waren pittig scheef, maar Nederland voetbalde beter dan Denenmarken.


    Ik heb die kansen echt wel gezien hoor :Y) Teveel kansen als je het mij vraagt
    Het was gewoon diep triest allemaal

    Maar ik vond Duitsland-Portugal nou ook niet spectaculair ofzo

    Jakhals schreef:
    (...)

    Ik heb die kansen echt wel gezien hoor :Y)
    Het was gewoon diep triest allemaal

    Maar ik vond Duitsland-Portugal nou ook niet spectaculair ofzo


    Het was gewoon kut dat Nederland de kansen niet benutte. Ik denk dat als Huntelaar er had gestaan ipv van Persie, dat er wel op z'n minst één zou zitten. Ze speelde goed, maar het was gewoon dat ze de kansen niet benutten. Wat Denemarken dus juist wel deed; één goede aanval en ze stonden voor.

    Wat betreft dat Duitsland Portugal; ben ik wel met je eens, maar 'k ben blij dat Duitsland gewonnen heeft.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Het was gewoon kut dat Nederland de kansen niet benutte. Ik denk dat als Huntelaar er had gestaan ipv van Persie, dat er wel op z'n minst één zou zitten. Ze speelde goed, maar het was gewoon dat ze de kansen niet benutten. Wat Denemarken dus juist wel deed; één goede aanval en ze stonden voor.

    Wat betreft dat Duitsland Portugal; ben ik wel met je eens, maar 'k ben blij dat Duitsland gewonnen heeft.


    Dat zei ik ook al, van Persie is gewoon geen spits en hij had inderdaad teveel kansen laten schieten, bijna iedereen eigenlijk wel

    en ik ben ook wel blij dat Duitsland gewonnen heeft

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 23:24 ]

    Als Friesland toch een eigen team had... phoeh.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik moet zeggen dat ik Duitsland - Portugal een stuk leuker vond dat Nederland - Denemarken. Er zat ten minste een beetje pit in. Gewoon getik, lekker snel terwijl Nederland eerst drie minuten om zich heen kijkt. De spanning zat er ook meer in bij de Portugesen en de Duitsers dan bij ons. We waren denk ik wat overmoedigd, maar slecht waren we niet alleen Robben moet met pensioen, arrogante kwal. Bah, als het er op aankomt redt hij het nooit, wat heb je er dan aan?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Als Nederland niet doorgaat, ben ik gewoon voor geen land lol. Denk dat ik wel ga kijken, maar er is geen land wat ik echt ga supporten. :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Eeyore schreef:
    Als Friesland toch een eigen team had... phoeh.

    Onverslaanbaar. Onverwoestbaar.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Zucht. Ik snap niet dat die van Persie nog niet is vervangen door Huntelaar. Bert van Marwijk heeft echt geen ogen in zijn hoofd.


    Parcifal schreef:
    Als Nederland niet doorgaat, ben ik gewoon voor geen land lol. Denk dat ik wel ga kijken, maar er is geen land wat ik echt ga supporten. :')


    Hierbij sluit ik me volledig aan. Mijn vader gaat Denemarken supporten als NL eruit ligt -.-
    En mijn moeder die is dan voor Duitsland. Ik niet. Ik wil NL, en geen ander land. (cat)

    Fierte schreef:
    (...)

    Hierbij sluit ik me volledig aan. Mijn vader gaat Denemarken supporten als NL eruit ligt -.-
    En mijn moeder die is dan voor Duitsland. Ik niet. Ik wil NL, en geen ander land. (cat)
    Wat heeft je moeder een slim brein:Y) Ik ga duitland supporten. En geen ander land(cat)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 9:53 ]

    Stoppable schreef:
    (...)
    Wil je zeggen dat Duitsland en Portugal goed bezig zijn? Wouldn't say that... Ze zijn noujuist net zo belabberd bezig als Nederland zelf, dan zou ik noujuist zeggen dat ze misschien nog kans maken 8D


    Maar een belabberd Duitsland/Portugal is een stuk beter dan het Nederland van gister =3

    Wordt leuk, Willems & Vd Wiel vs Ronaldo en Nani.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli