• Okay, ik ben verbaasd dat hier nog geen topic over is, dus bij deze.

    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen =3


    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië

    Nederland
    0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal

    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 10:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juni 2012 - 19:27 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Bleh. Ik vond Nederland maar zwakjes vanavond.


    Til hug og blod.

    Lol, Nederland speelde helemaal niet zo slecht hoor, echt niet. Zovaak op doel geschoten, niet normaal. De tweede helft was wel een stuk minder, maar we hadden niet moeten verliezen van de Denen.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Lol, Nederland speelde helemaal niet zo slecht hoor, echt niet. Zovaak op doel geschoten, niet normaal. De tweede helft was wel een stuk minder, maar we hadden niet moeten verliezen van de Denen.

    volgensmij heb je niet goed opgelet, het was gewoon bagger
    en als je zovaak op doel schiet en elke keer mis, dat kan je niet elke keer domme pech noemen

    Wat een missers, wat een missers... Nu op naar Woensdag met trillende handjes.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ach, je moet maar zo denken: "In 1988 verloren we ook de eerste groepswedstrijd van de Sovjet-Unie en die verslagen we weer in de finale. Kansen keren."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Zucht. Ik snap niet dat die van Persie nog niet is vervangen door Huntelaar. Bert van Marwijk heeft echt geen ogen in zijn hoofd.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    1-0 Duitsland!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jakhals schreef:
    (...)
    volgensmij heb je niet goed opgelet, het was gewoon bagger
    en als je zovaak op doel schiet en elke keer mis, dat kan je niet elke keer domme pech noemen


    Ik heb ze veel slechter zien spelen. Als jij goed had opgelet, had je gezien hoe mooi de aanval in elkaar zat. De doelschoten waren pittig scheef, maar Nederland voetbalde beter dan Denenmarken.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik heb ze veel slechter zien spelen. Als jij goed had opgelet, had je gezien hoe mooi de aanval in elkaar zat. De doelschoten waren pittig scheef, maar Nederland voetbalde beter dan Denenmarken.


    If Holland was better, why did they lose? (banana)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Trolololol, en ik dacht dat Duitsland net zo bagger speelde als NL. Like hell it isn't.
    Ik ben benieuwd of Portugal nog scoort.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 22:16 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik was so freaking pissed toen die van Persie weer niet scoorde! Kon de tv wel uit het raam gooien. Maar het is al vaker voorgekomen dat Oranje haar kansen niet benut!
    Nou hopen dat Duitsland de voorsprong behoud, want ik wil dt zij winnen.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Ik was so freaking pissed toen die van Persie weer niet scoorde! Kon de tv wel uit het raam gooien. Maar het is al vaker voorgekomen dat Oranje haar kansen niet benut!
    Nou hopen dat Duitsland de voorsprong behoud, want ik wil dt zij winnen.

    Pardon? Ksssssst, verrader! D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Pardon? Ksssssst, verrader! D:


    ;$, ik ben nog steeds wel voor NL, maar als Oranje niet wint, wil ik dat het Duitsland wordt.


    The odds are néver in our favor.

    Ten schreef:
    (...)

    If Holland was better, why did they lose? (banana)


    Tja, dat moet je niet aan mij vragen. Bij voetbal is 't nou eenmaal zo dat het ene team geluk kan hebben en wel scoort en het andere team, die in theorie beter is, niet.


    i put the fun in funeral

    Barnabas schreef:
    (...)
    Pardon? Ksssssst, verrader! D:

    komt dit werkelijk uit de mond (handen) van misses Wannabe Adolfina? :P

    Oooh, ik houd van mijn familie! Die maken altijd van die geniale opmerkingen/hebben geniale acties. Net, bijna gescoord door Portugal, mijn zus komt overeind: 'Ja? Ja? Aahhh, ze deden een Nederlandertje.'


    Deep inside, I've never felt alive