• Okay, ik ben verbaasd dat hier nog geen topic over is, dus bij deze.

    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen =3


    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië

    Nederland
    0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal

    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 10:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juni 2012 - 19:27 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Dickinson schreef:
    (...)Klopt, klopt
    Maar ik weet niet hoor, in 2010 met de finale ging het echt wel gelijk op. 't Is dat Iniesta die goal maakte, anders had Nederland met de strafschoppen gewonnen


    Nou, Nederland hield het gwn lang tegen Spanje vol met ruw spel. Ik ben het niet eens met veel mensen dat ze gemeen speelde en trapten, maar ze speelden wel hard en dekten hun man goed kort af waardoor het moeilijk spelen werd voor die Spanjaarden. Maar dat hou je egt geen 90 min. vol en dat zag je ook in de verlening dat Iniesta vrij kwam te staan en die bal erin kon leggen. Maar ja.

    En Nederland is nooit egt goed geweest in strafschoppen dus ik betwfijel of we dan wel hadden gewonnen, het zou ons echter wel meer kans geven, want we speelden op het eind met iets van 10 a 9 man toch? Dus ja, het zou ons wel meer kans geven.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Nou, gezien de kwalificatiepoule van slowakije en hun stugge spel sloot ik het niet uit. Tja, maar die landen maken ook wel international bij hun clubs steeds maar weer het verschil, dus dat vind ik niet zo gek dat die alnden er steeds bij zijn :P
    Ja idd :P En toen werden wij uitgeschakeld in de halve fianles :P
    Maar bij Rusland is die Arshavin wel een goede speler. Kijkt goed om zich heen, loopt goed de gaten in, prima speler. rusland vind ik ook kwalitatief gezien een goed team.

    maarja, nu doet Slowakije niet mee, maar ze zijn geen slechte ploeg, zeker niet na hun debuut op het WK
    maar het zijn wel altijd de sterkste landen die groepshoofd zijn in hun kwalificatiepoule
    en zoals jij al zei, er zijn altijd wel uitzonderingen

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 18:42 ]

    SPANJE FO SHO
    maar mijn examens gaan er onder lijden, vrees ik omdat ik steeds voetbal ga kijken :3


    all I want is the taste that your lips allow

    Destined schreef:
    (...)

    Nou, Nederland hield het gwn lang tegen Spanje vol met ruw spel. Ik ben het niet eens met veel mensen dat ze gemeen speelde en trapten, maar ze speelden wel hard en dekten hun man goed kort af waardoor het moeilijk spelen werd voor die Spanjaarden. Maar dat hou je egt geen 90 min. vol en dat zag je ook in de verlening dat Iniesta vrij kwam te staan en die bal erin kon leggen. Maar ja.
    (...)



    The odds are néver in our favor.

    Jaa joh, das Nigel de jong,
    Die kreeg daar toch ook rood voor?
    Maar op zich vond ik afgezien van dit het niet zo heel hard joh.
    Viel toch wel mee. Alleen Nigel die ging gek doen, maar ja, die heeft dei ben afra toen ook nog een dubbele beenbreuk bezorgd. dus ja.. was iets mis met hem volgens mij.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Jaa joh, das Nigel de jong,
    Die kreeg daar toch ook rood voor?
    Maar op zich vond ik afgezien van dit het niet zo heel hard joh.
    Viel toch wel mee. Alleen Nigel die ging gek doen, maar ja, die heeft dei ben afra toen ook nog een dubbele beenbreuk bezorgd. dus ja.. was iets mis met hem volgens mij.


    Nee :'D. Geel.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Nee :'D. Geel.


    Dan is die scheidsrechter gwn blind en uiteindelijk heeft ie wel rood gekregen :P dus niet zo moeilijk doen :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Dan is die scheidsrechter gwn blind en uiteindelijk heeft ie wel rood gekregen :P dus niet zo moeilijk doen :P


    Heitinga had toch rood gekregen? Want ze speelde met 10 man.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Heitinga had toch rood gekregen? Want ze speelde met 10 man.


    De jong ook,
    Wel naar 2 keer geel weet ik,
    maar hij kreeg wel rood.. dan zouden ze denk ik wel met 9 man zijn geëindigd ik heb geen idee meer :P maar zo relevant is het ook weer niet :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    De jong ook,
    Wel naar 2 keer geel weet ik,
    maar hij kreeg wel rood.. dan zouden ze denk ik wel met 9 man zijn geëindigd ik heb geen idee meer :P maar zo relevant is het ook weer niet :P


    Oh, wow, dan hebben ze echt héél goed gespeeld als ze het zo lang hebben volgehouden.


    The odds are néver in our favor.

    Ik denk dat Spanje gaat winnen en Nederland best wel ver gaat komen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Cadentium schreef:
    (...)

    Oh, wow, dan hebben ze echt héél goed gespeeld als ze het zo lang hebben volgehouden.


    Jaa idd,Ik vind het ook knap van Nederland dat ze bleven voetballen en dat ze toch probeerden een goal te maken. Als ik Nederland was dan zou ik gwn eigenlijk alles dichtgooien en dan gwn de ballen naar voren rammen en hopen dat Robben of Van Persie hem erin zou leggen. maar ja das dan net weer wat ik zou doen :P gwn naar die penalty's proberen te komen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Jaa idd,Ik vind het ook knap van Nederland dat ze bleven voetballen en dat ze toch probeerden een goal te maken. Als ik Nederland was dan zou ik gwn eigenlijk alles dichtgooien en dan gwn de ballen naar voren rammen en hopen dat Robben of Van Persie hem erin zou leggen. maar ja das dan net weer wat ik zou doen :P gwn naar die penalty's proberen te komen.


    Ik denk ook wel dat ze het goed zouden doen met strafschoppen, maar wel met moeite want Iker had er volgens mij ook twee of drie gestopt tijdens het WK.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Ik denk ook wel dat ze het goed zouden doen met strafschoppen, maar wel met moeite want Iker had er volgens mij ook twee of drie gestopt tijdens het WK.


    Nou ja, ik weet niet of ze bij strafschoppen het met strafschoppen het beter zouden doen, maar ja gezien het verleden denk ik niet dat Nederland het goed zou hebben gedaan. Maar de geschiedenis moet ooit veranderd worden toch ;)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Nou ja, ik weet niet of ze bij strafschoppen het met strafschoppen het beter zouden doen, maar ja gezien het verleden denk ik niet dat Nederland het goed zou hebben gedaan. Maar de geschiedenis moet ooit veranderd worden toch ;)


    dat ben ik zwaar met je eens, de laatste jaren in Nederland wel goed bezig
    en niet vergeten dat wij Brazilië versloegen op het WK, 1 van de sterkste voetballanden ter wereld

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 19:17 ]