• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    [Oké, serieus, wie er 3 dagen over doet om door Frankrijk te raken is echt dom, ik ben in 3 dagen al voorbij Spanje, ver voorbij Spanje]

    Jacky
    'Voor me zingen is best romantisch. En je kunt wél goed zingen. Van ons twee ben ík degene die niet kan zingen.' zei ik glimlachend. We hoorden iemand zeggen dat we in Spanje waren. Dat mocht ook wel vond ik.
    'Dude, het duurt alleen al 3 dagen om naar Frankrijk te rijden. ' zei Jasper. Ik lachte erom,
    'Hahaha, ik weet niet wie er bij jullie thuis rijdt, maar wij zijn altijd in een dag in Frankrijk. Maar ja, dan vertrekken we wel 3 uur s nachts. Je bent gewoon de tijd uit het oog geraakt omdat je natuurlijk alleen maar oog voor mij hebt.' zeg ik dramatisch en lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Waar is die gezelligheid van jullie twee gebleven? Het is mooi weer, worden dus ook bruin, we komen bijna aan, we gaan vanavond vast wel iets gezelligs doen, jullie zijn bij mij. Allemaal dingen om blij te zijn.'
    Ik pak mijn ipod en stop een oortje in mijn oor. 'Ik hoor het wel als jullie vrolijk zijn.' Ik doe mijn ogen dicht met de hoop in slaap te vallen.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 16:31 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Ik wet niet of jullie vliegen ofzo, maar het duurt twee uur om van Urtecht naar Belgie te rijden, 2 uur om door heel Belgie te rijden en zeker wel twee tot drie dagen om door Frankrijk te rijden.... We moeten naar Spnje dus moeten we de hele weg rijden.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Wij rijden altijd. Het ligt eraan waar in Spanje. Het is sws aan de kust dit (: maar een berg wandeling in the Pyreneeën is ook cool. Maar dat moeten we aan topicstarter vragen (: dus... Gewoon in de bus sws tot BIEBERCREW er is..]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, dat is echt raar, maar vanaf hier thuis rijd ik 4 uur om helemaal naar het zuiden van Frankrijk te rijden, dus Spanje is nog iets verder dat is dan hoogstens een dag, maargoed dat maakt niet uit dat is vanaf België, ik vind het gewoon saai worden om telkens uit die domme bus te praten].

    Austin

    Ik keek haar beledigd aan, "Ja ik ben niet zo vrolijk meer, mag het ?". Ik keek even naar buiten en zuchtte, "Nu weet ik dus weer waarom ik bussen zo verschrikkelijk hard haat, ik had beter de helikopter genomen van mijn rijke stiefvader". Jup that's right. Bij mij Mama was ik rijk. En bij mijn vader ook, ze hadden eigenlijk een soort partnerruil gedaan. Daarom dat ze nu totaal, maar dan ook totaal niet meer overeenkomen met elkaar.

    Megan

    Verveeld keek ik naar buiten. Hier was echt niets aan, dat hele busgedoe. Waar zou Justin zijn ? Ik keek om me heen en zuchtte. Forever Alone. Dat zou ik worden, wedden ? Dan heeft iedereen een vriendje en zit ik daar eenzaam en alleen, vriendjesloos te wezen.

    [oeps, ik ben lang weggeweest. Is Finn nog bij Justin of niet? Zo niet, iemand zin om eventjes met Justin te praten?'']


    The universal language of art.

    Jane
    Ik deed een oog open. 'Sorry oke?' mompel ik. Ik deed nog een oog open toen hij zijn tweede zin zei. 'Geloof me, helicopters zijn pas vreselijk, het lijkt net alsof dat ding de hele tijd neerstort.' Dat viel best wel mee, maar mijn hoogtevrees maakte alles in de lucht veel enger.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Finn was bij Austin en Jane gaan zitten, maar daar is weinig te beleven. Als je 't goed vindt, komt hij terug naar Justin ;p]


    The truth may be orange!

    Austin

    Ik schudde lachend mijn hoofd, "Echt niet, die dingen zijn zo cool". Ik zuchtte en keek om me heen. Mijn lach werd groter toen ik de snoepzak zag liggen en begon er weer vrolijk van te eten. Af en toe stak ik een chipje in mijn mond. Jup, dat is wat ik deed als ik me verveelde, de hair-flip en eten. Maar aangezien er nu een pet op mijn hoofd stond was de flip niet nodig.

    [is goed! maar ik kan niet heel lang online blijven trouwens, drukdruk met huiswerk enzo,]


    The universal language of art.

    Jane
    'Heuj, hij is weer vrolijk!' lach ik. Ik knik naar de zak. 'Hou hem maar, als supermodel moet je wel op de lijn letten.' Ik klop even op mijn buik. 'Wat kies je, Bier of Wijn?' Ik moest toch iets verzinnen om de tijd te doven.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [@BIEBERCREW hoevlang moeten we nog in die pokke bus xD want we willen er allemaal wel graag uit geloof ik ;p]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.