• midden in Miami California staat een groot weeshuis die gevuld is met wezen wie het spoor te bijster zijn geworden na het overlijden van hun ouders. Met strenge regels proberen ze de tieners hun leven weer op het rechte pad te krijgen.hoe gaat iedereen hiermee om? Komen er ruzien? Bedreigingen of juist liefdes, verhoudingen of relaties?


    regelss; goed lezen!
    -denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    -naamwijzigingen doorgeven
    -Niet buitensluiten
    -16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}
    -minstens 3 regels
    -begin pas als de jongens en meisjes gelijk zijn!
    -lees de beschrijving van het weeshuis en de regels van het weeshuis goed!

    beschrijving van het weeshuis:
    Het gebouw heeft drie verdiepingen en een kelder.
    in de kelder bevinden zich een wasruimte en de slaapvertrekken van de medewerkers. de wezen komen hier meestal niet.
    Op de begane grond kom je binnen in de hal. Aan het eind van de hal is het kantoor van de directrice. Links van de voordeur bevind zich de deur naar de grote eetzaal, als je die doorloopt kom je uit in de keuken. Rechts van de voordeur is de ruime woonkamer met en openhaart. Er staat een boekenkast gevuld met boeken die even groot is als de wand. Overal staan wat sofa's, zetels en tafeltjes verspreid. Er is géén Tv aanwezig in het gebouw. Er staat slechts een radio in de woonkamer die door de medewerkers vaak op de radio word gehouden. Als je door de woonkamer loopt kom je in een studeer kamer waar een aantal computers beschikbaar zijn gesteld voor huiswerk.
    Op de eerste verdieping zijn de slaapkamers van de meisjes. Met drie badkamers die ze delen. Elke kamer heeft een bed, een grote kast met spiegel, een nachtkastje en een buro met buro stoelen voor huiswerk.
    op de tweede en tevens laatste verdieping zijn de slaapkamers van de jongens en drie badkamers die ze delen. Elk slaapkamer heeft een bed, een grote kast met spiegel, een buro met buro stoel voor huiswerk en een nachtkastje.
    het heeft een ruime tuin met een grasveld, een terras waar tafels en stoelen staan. Als je door het hek loopt kom je op het schoolplein waar de wezen naar school moeten.

    regels van het weeshuis:
    -Iedereen word verzocht bij alle maaltijden (ontbijt, lunch en diner) aanwezig te zijn, Afwezigheid word gestraft
    - Iedereen moet om 22.00 weer aanwezig zijn in het huis, daarna gaat de deur opslot. Ben je na 22.00 nog buiten heeft dat ernstige gevolgen.
    -Geen jongens op de meisjes slaapkamers en andersom.
    -Geen drugs en of alcohol. Dat word ernstig bestraft!
    -Je bent verplicht op school aanwezig te zijn van 8.30 tot 14.00 en tijdens de studieuren in het huis van 15.00 tot 16.00
    -je bent verplicht met de Psychiater op de tijden dat je bent aangesteld.


    boys
    - Orlando Alex Jhonson TheRumIsGone
    - Steve Warsone xJohnnyDepp
    - (James Smith) Charlie Max Smith NeverEnough
    - Alexander Jayden Bright HurtedHeart
    - Carter Cole Mavor Chapters
    -

    girls
    - Cristela Dominica Da silva Rechazame
    - Ariane Peyton Christensen Amorphous
    - Madilaine Neay Handler gaisford
    - Fellin Evy Swan Frodo
    - Sisi Wixering xJohnnyDepp
    - May Violet "Carmen Rose" Grey HurtedHeart
    - Maria Ciara Maunier ThoseWords
    VOL

    Medewerkers
    Daniël Vitali Ellison/Medewerker - Persoonlijk support. Chapters
    Gerry Fernando Strouse/ Leraar en tevens ook Psychiater. Blanche
    Michel Alex Jhonson / Hij is leraar en persoonlijk begelijder TheRumIsGone
    April Blake / vertrouwens persoon, beoordeler. Assasin

    [url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133634[/url]rollentopic[/url]

    Begin: Eens per week is er op vrijdag rond 5 uur een week bespreking. Daar zit iedereen (werknemers en wezen) bij elkaar bij de haard. Daar word besproken wat de ups en downs waren van die week en krijgen ze een kans om te vertellen hoe ze het zelf vonden gaan of een ruzie uit te praten. Aan het eind krijgt iedereen een persoonlijk rooster met hoelaat ze bij de psychiater moeten zijn en tijd hebben met hun persoonlijk begeleider en vertrouwens persoon. Daarna om 6 uur gaat iedereen naar de eetzaal om te eten.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:31 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    April Blake

    "Jezelf als raison d'être hebben, is de mooiste raison." zegt hij met een foutloos Frans accent, waarom ik moet glimlachen. Hij loopt naar de bank toe en gaat naast me zitten.
    "Dat heb je echt mooi gezegd, Daniël." zeg ik tegen hem en neem een flinke slok van de al iets afgekoelde, zwarte koffie. Ik voel me al gelijk iets beter terwijl ik nog wacht op de caffeïne die zometeen gaat werken. Met daarna nog een kop koffie ben ik de rest van de avond helemaal niet meer te houden maar dat lijkt me dan net géén goed idee.
    Ik wurm me ondertussen onhandig uit mijn nylon kousen aangezien ik het veel te warm heb en die dingen beginnen te knellen. Mijn blazertje trek ik nu ook helemaal uit en ik drink mijn koffie in een redelijk snel tempo op om de mok neer te zetten.


    Your make-up is terrible

    [Oh, laat maar, moet eten]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 18:09 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Daniël.
    "Gaan we strippen?" Vroeg ik onder de indruk toen ik had toegekeken hoe April twee kledingstukken uit gedaan had. Het was een retorische vraag, dus wachtte ik niet op antwoord en nam ik een slok van het afgekoelde goedje wat bijzonder aangenaam smaakte. Goed, niet bijzonder aangenaam. Oh wat kon ik toch verschrikkelijk irritant overdrijven. Een van mijn vele slechte gewoonte's.

    April Blake

    "Gaan we strippen?" vraagt Daniël opeens.
    Ik frons kort en schud dan lachend mijn hoofd. "Kleding is soms zo oncomfortabel en het is warm." leg ik snel uit. "Maar strippen doe ik toch wel even wat anders en ik neem aan dat jij er niet van gedient bent." voeg ik er nog aan toe. Vooral dat laatste, om nog een beetje normaal over te komen. Ik wil niet dat Daniël denkt dat ik ermee op wil scheppen of iets dergelijks, dat was niet mijn bedoeling. Ik floep er soms gewoon de verkeerde dingen uit.


    Your make-up is terrible

    Fellin Evy Swan

    Met een kleine grijns loop ik naar de tafel van Orlando en zet me daar neer. Ik wijs op de stoel naast me zodat Carter daar komt zitten.
    'Hallo.' begroet ik Orlando en pak dan het rooster dat ik gekregen had. Over een kleine 2 uurtjes moest ik naar Gerry, om te praten. Iets dat ik totaal niet erg vond omdat ik al sinds het begin een kleine oogje op hem had.
    Zo ging het alle dagen door, ik praatte met Carter en Orlando, liet me opbeuren door April en dacht onzeker na over Gerry. Ja, zo kreeg ik alle dagen wel vol.

    [Ik mag Gerry toch wel, over 2 uurtjes? :X]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    {Wil er iemand met Michel praten?}

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 18:53 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [orlando is volgens mij al in beslag genomen door Frodo xD Maar ik kan Maria wel met Michel laten praten? Dat hij haar persoonlijke begeleider is en ze nu een gesprek met hem heeft ofzo?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Orlando Alex Jhonson

    'Hallo' Hoor ik iemand zeggen, als ik opkijk zie ik Fellin staan, 'Hoi' Groete ik haar terug terwijl ik nog een korte blik wierp op mijn rooster dat ik daarna in mijn zak stopte, ergens leek het hier inderdaad net een gevangenis, maar je kon teminsten soms naar buiten.


    Don't be like the rest of them, darling

    (Iemand kan ook altijd nog met Charlie Max praten, hij is wel met Christela bij de openhaard.. Maar Christela antwoord niet haha & ik ben nu de heletijd online dus,)

    NeverEnough schreef:
    (Iemand kan ook altijd nog met Charlie Max praten, hij is wel met Christela bij de openhaard.. Maar Christela antwoord niet haha & ik ben nu de heletijd online dus,)


    [Zal ik Maria wel naar hem toe sturen?]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 19:12 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    (...)

    [Zal ik Maria wel naar hem toe sturen?]


    (Ja is goed ;) Ik moet trouwens nog een meisje hebben met wie mijn personage een vertrouwensband krijgt in de toekomst'' dus als iemand daar intresse in heeft)

    [Dat lijkt mij wel leuk om te doen, mijn personage heeft ook een verleden waar niemand iets van mag weten, dus het lijkt me wel leuk als ze dan beide elkaar hun verleden vertellen ofzo]


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    [Dat lijkt mij wel leuk om te doen, mijn personage heeft ook een verleden waar niemand iets van mag weten, dus het lijkt me wel leuk als ze dan beide elkaar hun verleden vertellen ofzo]


    (Oké top! Maar kijk niet raar op als mijn personage in het begin nogal afstandelijk tegen veel personages doet)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 19:22 ]

    [Oké]

    Maria Ciara Maunier
    Verveeld liep ik, nadat ik gegeten had, weer terug naar de woonkamer waar ik Christela en Max zag zitten. 'Heej' zei ik glimlachend terwijl ik bij ze ging zitten. Als deze mensen me zouden gaan vervelen zou ik wel weer weg lopen, maar voor nu had ik in ieder geval een gesprekspartner.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Fellin Evy Swan

    'Hoi.' groette Orlando, niet al te enthousiast. Ik wees op het schema dat hij in zijn hand had.
    'Naar wie moet jij op audiëntie straks?' vraag ik plagend.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien