• midden in Miami California staat een groot weeshuis die gevuld is met wezen wie het spoor te bijster zijn geworden na het overlijden van hun ouders. Met strenge regels proberen ze de tieners hun leven weer op het rechte pad te krijgen.hoe gaat iedereen hiermee om? Komen er ruzien? Bedreigingen of juist liefdes, verhoudingen of relaties?


    regelss; goed lezen!
    -denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    -naamwijzigingen doorgeven
    -Niet buitensluiten
    -16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}
    -minstens 3 regels
    -begin pas als de jongens en meisjes gelijk zijn!
    -lees de beschrijving van het weeshuis en de regels van het weeshuis goed!

    beschrijving van het weeshuis:
    Het gebouw heeft drie verdiepingen en een kelder.
    in de kelder bevinden zich een wasruimte en de slaapvertrekken van de medewerkers. de wezen komen hier meestal niet.
    Op de begane grond kom je binnen in de hal. Aan het eind van de hal is het kantoor van de directrice. Links van de voordeur bevind zich de deur naar de grote eetzaal, als je die doorloopt kom je uit in de keuken. Rechts van de voordeur is de ruime woonkamer met en openhaart. Er staat een boekenkast gevuld met boeken die even groot is als de wand. Overal staan wat sofa's, zetels en tafeltjes verspreid. Er is géén Tv aanwezig in het gebouw. Er staat slechts een radio in de woonkamer die door de medewerkers vaak op de radio word gehouden. Als je door de woonkamer loopt kom je in een studeer kamer waar een aantal computers beschikbaar zijn gesteld voor huiswerk.
    Op de eerste verdieping zijn de slaapkamers van de meisjes. Met drie badkamers die ze delen. Elke kamer heeft een bed, een grote kast met spiegel, een nachtkastje en een buro met buro stoelen voor huiswerk.
    op de tweede en tevens laatste verdieping zijn de slaapkamers van de jongens en drie badkamers die ze delen. Elk slaapkamer heeft een bed, een grote kast met spiegel, een buro met buro stoel voor huiswerk en een nachtkastje.
    het heeft een ruime tuin met een grasveld, een terras waar tafels en stoelen staan. Als je door het hek loopt kom je op het schoolplein waar de wezen naar school moeten.

    regels van het weeshuis:
    -Iedereen word verzocht bij alle maaltijden (ontbijt, lunch en diner) aanwezig te zijn, Afwezigheid word gestraft
    - Iedereen moet om 22.00 weer aanwezig zijn in het huis, daarna gaat de deur opslot. Ben je na 22.00 nog buiten heeft dat ernstige gevolgen.
    -Geen jongens op de meisjes slaapkamers en andersom.
    -Geen drugs en of alcohol. Dat word ernstig bestraft!
    -Je bent verplicht op school aanwezig te zijn van 8.30 tot 14.00 en tijdens de studieuren in het huis van 15.00 tot 16.00
    -je bent verplicht met de Psychiater op de tijden dat je bent aangesteld.


    boys
    - Orlando Alex Jhonson TheRumIsGone
    - Steve Warsone xJohnnyDepp
    - (James Smith) Charlie Max Smith NeverEnough
    - Alexander Jayden Bright HurtedHeart
    - Carter Cole Mavor Chapters
    -

    girls
    - Cristela Dominica Da silva Rechazame
    - Ariane Peyton Christensen Amorphous
    - Madilaine Neay Handler gaisford
    - Fellin Evy Swan Frodo
    - Sisi Wixering xJohnnyDepp
    - May Violet "Carmen Rose" Grey HurtedHeart
    - Maria Ciara Maunier ThoseWords
    VOL

    Medewerkers
    Daniël Vitali Ellison/Medewerker - Persoonlijk support. Chapters
    Gerry Fernando Strouse/ Leraar en tevens ook Psychiater. Blanche
    Michel Alex Jhonson / Hij is leraar en persoonlijk begelijder TheRumIsGone
    April Blake / vertrouwens persoon, beoordeler. Assasin

    [url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133634[/url]rollentopic[/url]

    Begin: Eens per week is er op vrijdag rond 5 uur een week bespreking. Daar zit iedereen (werknemers en wezen) bij elkaar bij de haard. Daar word besproken wat de ups en downs waren van die week en krijgen ze een kans om te vertellen hoe ze het zelf vonden gaan of een ruzie uit te praten. Aan het eind krijgt iedereen een persoonlijk rooster met hoelaat ze bij de psychiater moeten zijn en tijd hebben met hun persoonlijk begeleider en vertrouwens persoon. Daarna om 6 uur gaat iedereen naar de eetzaal om te eten.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:31 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (xjohnnydepp is pronks, ik kam wel met christela praten als Steve)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Pronks schreef:
    (xjohnnydepp is pronks, ik kam wel met christela praten als Steve)


    [Steve praatte nog met Ariane : c]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rechazame schreef:
    [wat heb ik gemist, waar kan ik inspringen?]


    (Voor zover ik weet zit je nog steeds met Charlie bij de openhaard, maar ik denk dat mijn personage straks even ergens anders contacten op gaat doen)

    xMarvelous schreef:
    Ariane Peyton Christensen
    'Hmm ik jou ook niet, dat is raar...Hoelang ben je hier al dan?' Vraagt Steve. Hij gaat zo verzitten dat de achterpoter van zijn stoelen van de grond komen.
    Ik denk even na. 'Ik denk ongeveer 2 a 3 jaar,' antwoord ik. 'Jij dan?' Vraag ik daarna. Misschien zit hij hier nog niet zolang wat een reden kan zijn dat ik hem nog niet eerder heb gezien.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Steve Warsone

    'Ik denk ik ook.' zeg ik lachend. 'Dat is best wel raar.' Ik bekijk haar nog eens goed. 'Nee geen bekende voor mij.' besluit ik dan.
    'Nouja dan kennen we elkaar nu.' glimlachend ga ik weer normaal zitten. 'Wat was je aan het doen voor dat ik je kwam storen?' vroeg ik toen maar en keek haar aan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ariane Peyton Christensen
    'Ik denk ik ook. Dat is best wel raar,' zegt hij lachend. 'Nee geen bekende voor mij,' zegt hij nadat hij me nog even heeft bekeken.
    'Nouja dan kennen we elkaar nu,' glimlacht hij terwijl hij weer normaal gaat zitten. 'Wat was je aan het doen voor dat ik je kwam storen?'
    'Oh, je stoorde niet hoor,' glimlach ik. 'En ik was niet echt met iets bezig. Alleen met een idee te verzinnen hoe ik hier toch uit kan komen om naar buiten te gaan. Ze gaan er namelijk strenger opletten of je zonder begeleiding naar buiten gaat,' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [waar zijn steve en ariane dan?
    en zijn er geen begeleiders online die cristela bij de jongens moet weghouden? xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [April zit nog in een gesprek. D:]


    Your make-up is terrible

    [zijn toch nog 3 andere medewerkers die dat van haar weten:P]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    {Ik heb michel nog? ^^ }


    Don't be like the rest of them, darling

    [is goed :P]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [xMarvelous --> Amorphous]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ThoseWords schreef:
    Maria Ciara Maunier
    'En je denkt echt dat dat mij0 gaat helpen?' vroeg ik verbaasd. Hij dacht echt dat ik gek was ofzo. Dat ik met een beetje praten, met een beetje relaxen, mijn verleden achter mij kon laten. Niet dus, daar was een stuk meer voor nodig, dingen waar hij me hoe dan ook niet mee kon helpen, dingen waar hij me waarschijnlijk nieteens mee wou helpen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ik ben aan het typen.]

    Assassin schreef:
    April Blake

    "Gaan we strippen?" vraagt Daniël opeens.
    Ik frons kort en schud dan lachend mijn hoofd. "Kleding is soms zo oncomfortabel en het is warm." leg ik snel uit. "Maar strippen doe ik toch wel even wat anders en ik neem aan dat jij er niet van gedient bent." voeg ik er nog aan toe. Vooral dat laatste, om nog een beetje normaal over te komen. Ik wil niet dat Daniël denkt dat ik ermee op wil scheppen of iets dergelijks, dat was niet mijn bedoeling. Ik floep er soms gewoon de verkeerde dingen uit.


    Your make-up is terrible