• midden in Miami California staat een groot weeshuis die gevuld is met wezen wie het spoor te bijster zijn geworden na het overlijden van hun ouders. Met strenge regels proberen ze de tieners hun leven weer op het rechte pad te krijgen.hoe gaat iedereen hiermee om? Komen er ruzien? Bedreigingen of juist liefdes, verhoudingen of relaties?


    regelss; goed lezen!
    -denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    -naamwijzigingen doorgeven
    -Niet buitensluiten
    -16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}
    -minstens 3 regels
    -begin pas als de jongens en meisjes gelijk zijn!
    -lees de beschrijving van het weeshuis en de regels van het weeshuis goed!

    beschrijving van het weeshuis:
    Het gebouw heeft drie verdiepingen en een kelder.
    in de kelder bevinden zich een wasruimte en de slaapvertrekken van de medewerkers. de wezen komen hier meestal niet.
    Op de begane grond kom je binnen in de hal. Aan het eind van de hal is het kantoor van de directrice. Links van de voordeur bevind zich de deur naar de grote eetzaal, als je die doorloopt kom je uit in de keuken. Rechts van de voordeur is de ruime woonkamer met en openhaart. Er staat een boekenkast gevuld met boeken die even groot is als de wand. Overal staan wat sofa's, zetels en tafeltjes verspreid. Er is géén Tv aanwezig in het gebouw. Er staat slechts een radio in de woonkamer die door de medewerkers vaak op de radio word gehouden. Als je door de woonkamer loopt kom je in een studeer kamer waar een aantal computers beschikbaar zijn gesteld voor huiswerk.
    Op de eerste verdieping zijn de slaapkamers van de meisjes. Met drie badkamers die ze delen. Elke kamer heeft een bed, een grote kast met spiegel, een nachtkastje en een buro met buro stoelen voor huiswerk.
    op de tweede en tevens laatste verdieping zijn de slaapkamers van de jongens en drie badkamers die ze delen. Elk slaapkamer heeft een bed, een grote kast met spiegel, een buro met buro stoel voor huiswerk en een nachtkastje.
    het heeft een ruime tuin met een grasveld, een terras waar tafels en stoelen staan. Als je door het hek loopt kom je op het schoolplein waar de wezen naar school moeten.

    regels van het weeshuis:
    -Iedereen word verzocht bij alle maaltijden (ontbijt, lunch en diner) aanwezig te zijn, Afwezigheid word gestraft
    - Iedereen moet om 22.00 weer aanwezig zijn in het huis, daarna gaat de deur opslot. Ben je na 22.00 nog buiten heeft dat ernstige gevolgen.
    -Geen jongens op de meisjes slaapkamers en andersom.
    -Geen drugs en of alcohol. Dat word ernstig bestraft!
    -Je bent verplicht op school aanwezig te zijn van 8.30 tot 14.00 en tijdens de studieuren in het huis van 15.00 tot 16.00
    -je bent verplicht met de Psychiater op de tijden dat je bent aangesteld.


    boys
    - Orlando Alex Jhonson TheRumIsGone
    - Steve Warsone xJohnnyDepp
    - (James Smith) Charlie Max Smith NeverEnough
    - Alexander Jayden Bright HurtedHeart
    - Carter Cole Mavor Chapters
    -

    girls
    - Cristela Dominica Da silva Rechazame
    - Ariane Peyton Christensen Amorphous
    - Madilaine Neay Handler gaisford
    - Fellin Evy Swan Frodo
    - Sisi Wixering xJohnnyDepp
    - May Violet "Carmen Rose" Grey HurtedHeart
    - Maria Ciara Maunier ThoseWords
    VOL

    Medewerkers
    Daniël Vitali Ellison/Medewerker - Persoonlijk support. Chapters
    Gerry Fernando Strouse/ Leraar en tevens ook Psychiater. Blanche
    Michel Alex Jhonson / Hij is leraar en persoonlijk begelijder TheRumIsGone
    April Blake / vertrouwens persoon, beoordeler. Assasin

    [url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133634[/url]rollentopic[/url]

    Begin: Eens per week is er op vrijdag rond 5 uur een week bespreking. Daar zit iedereen (werknemers en wezen) bij elkaar bij de haard. Daar word besproken wat de ups en downs waren van die week en krijgen ze een kans om te vertellen hoe ze het zelf vonden gaan of een ruzie uit te praten. Aan het eind krijgt iedereen een persoonlijk rooster met hoelaat ze bij de psychiater moeten zijn en tijd hebben met hun persoonlijk begeleider en vertrouwens persoon. Daarna om 6 uur gaat iedereen naar de eetzaal om te eten.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:31 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Hmm.. Hebben April en Daniël zin in een bezoekje van Orlando?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Jahoor, om eerlijk te zijn verveel ik me toch dood nu. D:]


    Your make-up is terrible

    Pronks schreef:
    Steve Warsone

    Ik glimlach zacht en ruik mijn eigen, lichte, frisse adem omdat hij door haar wordt weerkaatst, samen met haar frisse adem. Ik geef geen antwoord, maar in plaats daarvan leun ik verder naar voren zodat mijn lippen de van haar iets harder raken.


    [kweet niet of Amorphous hem had gezien...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ariane Peyton Christensen
    Zonder antwoord te geven leunt hij naar voren zodat onze lippen elkaar echt raken. Ik glimlach even en begin hem dan echt te kussen waarbij ik het niet kan laten even in zijn onderlip te bijten en daarna met mijn tong er over heen te gaan. Na een tijdje haal ik mijn lippen weer van de zijne af en kijk ik hem vragend aan. 'Genoeg geoefend zo?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [what did i miss what can i do?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Orlando

    Samen met Maria liep ik richting het kantoor van April, ze had gezecht dat ze er waarschijnlijk niet was, iets waar ik mijn twijfels bij had, ik had haar namelijk nog nergens anders gezien. Twijfelend deed ik de deur van het kantoortje open en zag ik April zitten, fijn plan mislukt, dat was waarom ik het handiger had gevonden om na mijn plan A een goed plan B had gehad, iets waar ik ook al aan gedacht had.


    Don't be like the rest of them, darling

    Steve Warsone


    Met een klein pruillipje kijk ik haar aan. 'Ik vond dat we nog niet goed geoefend hadden, maar als jij niet meer wilt oefenen...' Ik vond dat ze totaal niet hoefde te oefenen, ze was echt heel goed alleen wilde ik een excuus hebben om nog een keer extra... en misschien nog een keer... Ik schonk haar mijn charmante, lieve glimlach en trok mijn rechter wenkbrauw een paar keer kort na elkaar op.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (Ik moet even ervoor zorgen dat mijn personage Charlie Max, tijdelijk weg is omdat ik morgen op vakantie ga tot de 13de, dus tot dat kan ik niet RPGen omdat ik dan geen internet heb.. Dus als mensen me kunnen helpen om mijn personage 1.5 week iig niet in beeld te laten hoeven komen, iemand een idee?)

    April Blake

    "Orlando." zeg ik verbaasd en ik sta op, waarbij ik bijna mijn koffiemok omstoot. Snel strijk ik mijn rok glad en zet ik een kleine maar innemende glimlach op mijn gezicht. Ik zet de al lege mok op een kastje neer en kijk hem aan. "Kan ik je misschien ergens mee helpen?" vraag ik zacht.


    Your make-up is terrible

    NeverEnough schreef:
    (Ik moet even ervoor zorgen dat mijn personage Charlie Max, tijdelijk weg is omdat ik morgen op vakantie ga tot de 13de, dus tot dat kan ik niet RPGen omdat ik dan geen internet heb.. Dus als mensen me kunnen helpen om mijn personage 1.5 week iig niet in beeld te laten hoeven komen, iemand een idee?)


    [hij heeft iets gedaan waardoor hij voor een lange tijd ergens anders moet worden geplaatst omdat hij te gevaarlijk is voor de anderen :P en dan mag hij terugkomen en het nog een keer proberen. (lol)... ik weet het niet ik bedenk ook maar wat :((]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Pronks schreef:
    (...)

    [hij heeft iets gedaan waardoor hij voor een lange tijd ergens anders moet worden geplaatst omdat hij te gevaarlijk is voor de anderen :P en dan mag hij terugkomen en het nog een keer proberen. (lol)... ik weet het niet ik bedenk ook maar wat :((]


    (dat is eigenlijk wel een goeie..)

    NeverEnough schreef:
    (...)

    (dat is eigenlijk wel een goeie..)


    [(A) ik het engeltje.
    omg ik bedoelde (A) en welke smiley krijg ik? :((
    Maar ja wat heeft hij gedaan? Hij gooit met een mes of zo naar iemand -steve wil wel het slachtoffer zijn- tijdens het eten, en daarom? of zo iets]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 20:38 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ariane Peyton Christensen
    Ik lach even als hij me aankijkt met een klein pruillipje. 'Ik vond dat we nog niet goed geoefend hadden, maar als jij niet meer wilt oefenen...' Hij glimlacht charmant en trekt zijn rechterwenkbrauw een paar keer op.
    Automatisch begin ik ook te glimlachen. Om hem, nog even te pesten doe ik alsof ik er heel diep over na moet denken. 'Hmmm, nog een keertje oefenen dus...' zeg ik langzaam en ik knipoog naar hem. 'Ik denk dat dat misschien wel een goed idee is, nog beter dan je idee hoe we gaan ontsnappen,' grijns ik en ik druk mijn lippen op die van hem, een heel klein beetje ruwer dan net.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Orlando

    'April' Zei ik met een kort gilmlachje waarna haar aankeek, 'Ik vroeg me af of Maria en ik naar buiten zouden kunnen' Zei ik vragend, het was in iedergeval iets, van dagen binnen zitten werd ik gek en moest ik gewoon naar buiten, en op dit moment was ik blij met alles.


    Don't be like the rest of them, darling

    Charlie Max


    Ik dacht tevreden aan mijn plan, dit moest me gaan lukken. Het was niet de beste manier om aandacht te krijgen.. Maar wel de meest effectieve, het enige wat ik nu nog nodig had was een willekeurig slachtoffer. Ik blies de rook van mijn sigaret langzaam uit.. En wierp een blik over het binnenplein.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 20:48 ]