• midden in Miami California staat een groot weeshuis die gevuld is met wezen wie het spoor te bijster zijn geworden na het overlijden van hun ouders. Met strenge regels proberen ze de tieners hun leven weer op het rechte pad te krijgen.hoe gaat iedereen hiermee om? Komen er ruzien? Bedreigingen of juist liefdes, verhoudingen of relaties?


    regelss; goed lezen!
    -denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    -naamwijzigingen doorgeven
    -Niet buitensluiten
    -16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}
    -minstens 3 regels
    -begin pas als de jongens en meisjes gelijk zijn!
    -lees de beschrijving van het weeshuis en de regels van het weeshuis goed!

    beschrijving van het weeshuis:
    Het gebouw heeft drie verdiepingen en een kelder.
    in de kelder bevinden zich een wasruimte en de slaapvertrekken van de medewerkers. de wezen komen hier meestal niet.
    Op de begane grond kom je binnen in de hal. Aan het eind van de hal is het kantoor van de directrice. Links van de voordeur bevind zich de deur naar de grote eetzaal, als je die doorloopt kom je uit in de keuken. Rechts van de voordeur is de ruime woonkamer met en openhaart. Er staat een boekenkast gevuld met boeken die even groot is als de wand. Overal staan wat sofa's, zetels en tafeltjes verspreid. Er is géén Tv aanwezig in het gebouw. Er staat slechts een radio in de woonkamer die door de medewerkers vaak op de radio word gehouden. Als je door de woonkamer loopt kom je in een studeer kamer waar een aantal computers beschikbaar zijn gesteld voor huiswerk.
    Op de eerste verdieping zijn de slaapkamers van de meisjes. Met drie badkamers die ze delen. Elke kamer heeft een bed, een grote kast met spiegel, een nachtkastje en een buro met buro stoelen voor huiswerk.
    op de tweede en tevens laatste verdieping zijn de slaapkamers van de jongens en drie badkamers die ze delen. Elk slaapkamer heeft een bed, een grote kast met spiegel, een buro met buro stoel voor huiswerk en een nachtkastje.
    het heeft een ruime tuin met een grasveld, een terras waar tafels en stoelen staan. Als je door het hek loopt kom je op het schoolplein waar de wezen naar school moeten.

    regels van het weeshuis:
    -Iedereen word verzocht bij alle maaltijden (ontbijt, lunch en diner) aanwezig te zijn, Afwezigheid word gestraft
    - Iedereen moet om 22.00 weer aanwezig zijn in het huis, daarna gaat de deur opslot. Ben je na 22.00 nog buiten heeft dat ernstige gevolgen.
    -Geen jongens op de meisjes slaapkamers en andersom.
    -Geen drugs en of alcohol. Dat word ernstig bestraft!
    -Je bent verplicht op school aanwezig te zijn van 8.30 tot 14.00 en tijdens de studieuren in het huis van 15.00 tot 16.00
    -je bent verplicht met de Psychiater op de tijden dat je bent aangesteld.


    boys
    - Orlando Alex Jhonson TheRumIsGone
    - Steve Warsone xJohnnyDepp
    - (James Smith) Charlie Max Smith NeverEnough
    - Alexander Jayden Bright HurtedHeart
    - Carter Cole Mavor Chapters
    -

    girls
    - Cristela Dominica Da silva Rechazame
    - Ariane Peyton Christensen Amorphous
    - Madilaine Neay Handler gaisford
    - Fellin Evy Swan Frodo
    - Sisi Wixering xJohnnyDepp
    - May Violet "Carmen Rose" Grey HurtedHeart
    - Maria Ciara Maunier ThoseWords
    VOL

    Medewerkers
    Daniël Vitali Ellison/Medewerker - Persoonlijk support. Chapters
    Gerry Fernando Strouse/ Leraar en tevens ook Psychiater. Blanche
    Michel Alex Jhonson / Hij is leraar en persoonlijk begelijder TheRumIsGone
    April Blake / vertrouwens persoon, beoordeler. Assasin

    [url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133634[/url]rollentopic[/url]

    Begin: Eens per week is er op vrijdag rond 5 uur een week bespreking. Daar zit iedereen (werknemers en wezen) bij elkaar bij de haard. Daar word besproken wat de ups en downs waren van die week en krijgen ze een kans om te vertellen hoe ze het zelf vonden gaan of een ruzie uit te praten. Aan het eind krijgt iedereen een persoonlijk rooster met hoelaat ze bij de psychiater moeten zijn en tijd hebben met hun persoonlijk begeleider en vertrouwens persoon. Daarna om 6 uur gaat iedereen naar de eetzaal om te eten.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:31 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    {Even snel eten ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Orlando

    Ik haalde mijn schouders op, 'Net zoals al de andere regels, ze zijn er om gebroken te worden' Zei ik nonchalant terwijl ik even naar haar kijk, ze was wel aardig maar heel goed kende ik haar niet.


    Maria Ciara Maunier
    'Heb je al een idee hoe je dat gaat doen dan?' vroeg ik. Ik had zelf wel een idee hoe ik buiten kon komen, maar misschien was dat van hem wel een stuk makkelijker om uit te voeren.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Orlando

    'Er zijn vast wel genoeg mogelijkheden' Andwoorde ik, ik had een paar ideeén maar die zou ik eerst willen testen voordat ik ze vertelde, 'Heb jij al een idee dan?' Vroeg ik aan haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Steve Warsone

    Glimlachend bekijk ik haar terwijl ze haar haren borstelt. Wat hebben meisjes toch met hun haar? Dat moet altijd goed zitten. Nou ja ik vind het niet erg, ieder meisje heeft het en zo zijn de meeste jongens ook met andere dingen. 'En wat zullen we nu eens gaan doen?' vraagt ze als ze naast me zit. Ik zit licht voorover gebogen met mijn ellebogen op mijn knieën, mijn handen als ondersteuning voor mijn kin en ik leun met de voorkant van mijn kin licht op mijn handen. Ik kijk haar in deze positie met een schuin hoofd aan. 'Ik weet het niet... Oefenen gaat niet echt hè.' zeg ik lachend.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Maria Ciara Maunier
    'Inderdaad' antwoordde ik 'Een heel simpel idee, maar waarvan ik zeker weet dat het gaat lukken.' Even wachtte ik, maar toen besloot ik het hem toch te vertellen. 'Naast mijn raam staat een waterpijp, dus dan kan ik die gebruiken om naar beneden te glijden. Dat is nou het fijne aan een raam met uitzicht op de straat inplaatsvan met uitzicht op de tuin...'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Orlando

    'Hoe wil je dan weer naar boven?' Vroeg ik haar, als je via de regenbuis naar beneden wouw glijden was hij te glad om weer naar boven te klimmen, je zou dus iets anders nodig moeten hebben om weer naar boven te komen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ariane Peyton Christensen
    Steve leunt met zijn ellebogen op zijn knieën en kijkt me zo een beetje schuin aan. 'Ik weet het niet... Oefenen gaat niet echt hè,' lacht hij.
    Ik lach ook even. 'Hmmm, ja daar heb je gelijk in. En dan zal het morgenochtend ook wel niet meer werken dus we zullen maar op onze improvisatiekunsten moeten vertrouwen,' grinnik ik. 'We zouden wel dat andere kunnen oefenen,' voeg ik er mysterieus aan toe en ik kan het niet laten om even met mijn wenkbrauwen te wiebel waarna ik op mijn lip bijt en languit op mijn bed ga liggen.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 19:23 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maria Ciara Maunier
    Ik haalde mijn schouders op. 'Gewoon aanbellen' antwoordde ik als grapje. Daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht. Maar het ging me erom dat ik buiten kwam, binnen zou ik toch wel worden gelaten.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Steve

    Met een schuine glimlach en pretlichtjes in mijn ogen kijk ik har aan. 'Wat bedoel je?' vraag ik onschuldig. Ik snap hopelijk rol wat ze bedoelt maar pech. Glinlachend bekijk ik haar.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Orlando

    Gewoon aanbellen, inderdaad, dat lijkt me slim, gewoon aanbellen en wachten op de straf die je krijgt dacht ik sarcastisch. 'Had je nog andere plannen of was het je enigste plan?' Vroeg ik haar, voor mij was het als je geen goed plan A had, moet je er zeker van zijn dat je een goed plan B hebt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ariane Peyton Christensen
    'Wat bedoel je?' vraagt hij, maar door zijn schuine glimlach en de pretlichtjes in zijn ogen krijg ik het idee dat hij wél wat ik bedoel.
    'Hmmm,' zeg ik en ik kom overeind om vervolgens weer naast hem te gaan zitten, iets dichter bij als net en ik buig me een stukje zijn kant op. 'Weet je echt niet wat ik bedoel?' vraag ik op dezelfde onschuldige toon als hij net ook deed.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maria Ciara Maunier
    Even beet ik, nadenkend, op mijn lip, maar toen verscheen er een glimlach op mijn gezicht. 'Ken je het kamertje van April, waar we niet mogen komen?' vroeg ik 'Daar bewaart ze alle sleutels, dus daar zullen we waarschijnlijk ook wel een reserve bos sleutels kunnen vinden, waarvan één vast de sleutel van de voordeur is. Zolang we de reservesleutelbos nemen en de normale sleutelbos laten liggen, kunnen we de sleutels vast lang genoeg lenen zodat we weten welke we moeten laten kopiëren en zonder dat ze erachter komt'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Orlando

    Daar dacht ik even overna, het was in iedergeval een slim idee 'Dat kan werken' Gaf ik toe, alleen werd het dan eerst moeielijk om in April haar kantoor te kunnen komen zonder gezien te worden en zonder dat er opeens iemand voor je neus stond.


    Don't be like the rest of them, darling

    [sorry voor kleine stukje zat in de auto op bijna leeg mobieltje..]

    Steve Warsone

    'Hmmm,' zegt ze en ik komt overeind om vervolgens weer naast me te gaan zitten, iets dichter bij nu. 'Weet je echt niet wat ik bedoel?
    Ik ga nu rechter op zitten en grijns. 'Tuurlijk niet, laat zien dan.' zeg ik met een lichte ondeugende ondertoon. 'We moeten natuurlijk goed oefenen, straks gaat het nog mis.' Ik grinnik zachtjes en kijk haar diep aan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Maria Ciara Maunier
    'Wel nu Fellin er niet bij is' gaf ik toe. Dat meisje kon namelijk uren met die April praten, maar nu moest ik het maar met hem doen. 'Maar we kunnen het wel gewoon proberen... Voor zover ik weet staat die deur toch niet op slot. Wil jij dan op de wacht staan of wil je de sleutels gaan halen?' Ik vond het alletwee goed, dus hij mocht kiezen.


    Keep your head up, keep your heart strong