• midden in Miami California staat een groot weeshuis die gevuld is met wezen wie het spoor te bijster zijn geworden na het overlijden van hun ouders. Met strenge regels proberen ze de tieners hun leven weer op het rechte pad te krijgen.hoe gaat iedereen hiermee om? Komen er ruzien? Bedreigingen of juist liefdes, verhoudingen of relaties?


    regelss; goed lezen!
    -denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    -naamwijzigingen doorgeven
    -Niet buitensluiten
    -16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}
    -minstens 3 regels
    -begin pas als de jongens en meisjes gelijk zijn!
    -lees de beschrijving van het weeshuis en de regels van het weeshuis goed!

    beschrijving van het weeshuis:
    Het gebouw heeft drie verdiepingen en een kelder.
    in de kelder bevinden zich een wasruimte en de slaapvertrekken van de medewerkers. de wezen komen hier meestal niet.
    Op de begane grond kom je binnen in de hal. Aan het eind van de hal is het kantoor van de directrice. Links van de voordeur bevind zich de deur naar de grote eetzaal, als je die doorloopt kom je uit in de keuken. Rechts van de voordeur is de ruime woonkamer met en openhaart. Er staat een boekenkast gevuld met boeken die even groot is als de wand. Overal staan wat sofa's, zetels en tafeltjes verspreid. Er is géén Tv aanwezig in het gebouw. Er staat slechts een radio in de woonkamer die door de medewerkers vaak op de radio word gehouden. Als je door de woonkamer loopt kom je in een studeer kamer waar een aantal computers beschikbaar zijn gesteld voor huiswerk.
    Op de eerste verdieping zijn de slaapkamers van de meisjes. Met drie badkamers die ze delen. Elke kamer heeft een bed, een grote kast met spiegel, een nachtkastje en een buro met buro stoelen voor huiswerk.
    op de tweede en tevens laatste verdieping zijn de slaapkamers van de jongens en drie badkamers die ze delen. Elk slaapkamer heeft een bed, een grote kast met spiegel, een buro met buro stoel voor huiswerk en een nachtkastje.
    het heeft een ruime tuin met een grasveld, een terras waar tafels en stoelen staan. Als je door het hek loopt kom je op het schoolplein waar de wezen naar school moeten.

    regels van het weeshuis:
    -Iedereen word verzocht bij alle maaltijden (ontbijt, lunch en diner) aanwezig te zijn, Afwezigheid word gestraft
    - Iedereen moet om 22.00 weer aanwezig zijn in het huis, daarna gaat de deur opslot. Ben je na 22.00 nog buiten heeft dat ernstige gevolgen.
    -Geen jongens op de meisjes slaapkamers en andersom.
    -Geen drugs en of alcohol. Dat word ernstig bestraft!
    -Je bent verplicht op school aanwezig te zijn van 8.30 tot 14.00 en tijdens de studieuren in het huis van 15.00 tot 16.00
    -je bent verplicht met de Psychiater op de tijden dat je bent aangesteld.


    boys
    - Orlando Alex Jhonson TheRumIsGone
    - Steve Warsone xJohnnyDepp
    - (James Smith) Charlie Max Smith NeverEnough
    - Alexander Jayden Bright HurtedHeart
    - Carter Cole Mavor Chapters
    -

    girls
    - Cristela Dominica Da silva Rechazame
    - Ariane Peyton Christensen Amorphous
    - Madilaine Neay Handler gaisford
    - Fellin Evy Swan Frodo
    - Sisi Wixering xJohnnyDepp
    - May Violet "Carmen Rose" Grey HurtedHeart
    - Maria Ciara Maunier ThoseWords
    VOL

    Medewerkers
    Daniël Vitali Ellison/Medewerker - Persoonlijk support. Chapters
    Gerry Fernando Strouse/ Leraar en tevens ook Psychiater. Blanche
    Michel Alex Jhonson / Hij is leraar en persoonlijk begelijder TheRumIsGone
    April Blake / vertrouwens persoon, beoordeler. Assasin

    [url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133634[/url]rollentopic[/url]

    Begin: Eens per week is er op vrijdag rond 5 uur een week bespreking. Daar zit iedereen (werknemers en wezen) bij elkaar bij de haard. Daar word besproken wat de ups en downs waren van die week en krijgen ze een kans om te vertellen hoe ze het zelf vonden gaan of een ruzie uit te praten. Aan het eind krijgt iedereen een persoonlijk rooster met hoelaat ze bij de psychiater moeten zijn en tijd hebben met hun persoonlijk begeleider en vertrouwens persoon. Daarna om 6 uur gaat iedereen naar de eetzaal om te eten.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:31 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Gerry Fernando Strouse.
    "En je denkt echt dat dat mij gaat helpen?" Zegt ze verbaasd.
    Ik kijk haar strak aan. "Je wilt je verleden niet vertellen, je wilt niks laten weten, dus ik zal andere manieren moeten verzinnen. Ik doe mijn best, maar jij zult moeten meewerken," Zeg ik tegen haar en sta dan op van de grote bureaustoel.
    Ik loop naar één van de drie grote boekenkasten, trek er een boek uit en sla dat open. "Het verwerkingsproces versterkt wordt, wanneer het slachtoffer praat met de medemens of in therapie gaat," Lees ik op en kijk haar weer aan. "Verander je van gedachten, mevrouw Maunier?"
    Met een klap sla ik het boek dicht en zet het weer in de kast.

    Maria Ciara Maunier
    'Oké' zei ik zuchtend 'Ik zal het je vertellen. Maar als je ook maar iets om mij geeft vertel je het niemand, zelfs niet als je denkt dat dat mij zou helpen' Ik moest het tenminste aan iemand kwijt... 'Ik had het perfecte leventje, Gerry, leuke familie, leuke vrienden, lief vriendje, goede toekomst. Maar op een dag... ik was toen vijftien, kwam ik thuis van een dag school en was iedereen, iedereen om wie ik gaf vermoord en stond er op de muur, met het bloed van mijn kleine zusje geschreven dat mij hetzelfde lot stond te wachten en ze me wel zouden vinden' begon ik en toen ik eenmaal begonnen was, vertelde ik hem alles, over wat ik mee had gemaakt en hoe ik veranderd was in wie ik nu was. Toen ik eindelijk uitgepsproken wat zuchte ik opgelucht en keek ik hem aan, zijn reactie afwachtend.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Gerry Fernando Strouse.
    "Oké," Zucht ze. "Ik zal het je vertellen. Maar als je ook maar iets om mij geeft vertel je het niemand, zelfs niet als je denkt dat dat mij zou helpen,"
    Ik schud mijn hoofd. "Als psychiater moet ik mijn woord houden over mijn cliënten," Verzeker ik haar.
    "Ik had het perfecte leventje, Gerry, leuke familie, leuke vrienden, lief vriendje, goede toekomst. Maar op een dag... ik was toen vijftien, kwam ik thuis van een dag school en was iedereen, iedereen om wie ik gaf vermoord en stond er op de muur, met het bloed van mijn kleine zusje geschreven dat mij hetzelfde lot stond te wachten en ze me wel zouden vinden,"
    Tijdens haar hele verhaal maak ik af en toe aantekeningen. Daarna wordt het stil.
    Ik kijk haar aan en zij kijkt terug. "Ik ben blij dat je het vertelt heb. Nu kan ik je beter helpen," Zeg ik tegen haar. "Voel je je enigszins beter nu?" Vraag ik aan haar.

    Maria Ciara Maunier
    Verbaasd keek ik hem aan toen hij me vertelde dat hij me nu beter kon helpen. Was er manier om iemand met zoiets als dit te helpen dan. 'Ja, eigenlijk wel' gaf ik toe toen hij me vroeg of ik me nu beter voelde. Dat voelde ik me namelijk heel erg.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Gerry Fernando Strouse.
    "Ja, eigenlijk wel," Zegt ze kort.
    Ik knik. "Gelukkig. Dat is slechts stap één van het verwerkingsproces. De komende sessies zullen best zwaar worden, maar je zult alles verwerken op je eigen manier," Zeg ik en ga op de hoek van m'n bureau zitten.
    "Jij mag nu kiezen," Begin ik. "Of je mag nu gaan of we doen een kleine sessie. Zeg het maar," Zeg ik tegen haar.

    Maria Ciara Maunier
    Het liefst had ik gelijk zo'n sessie gedaan, ik was namelijk wel benieuwd waarmee hij me zou kunnen helpen. Maar aan de andere kant wist ik dat ik hier op dit moment, nadat ik hem alles verteld had. 'Het is beter als we daar volgende keer mee beginnen' antwoordde ik. 'Zou ik nu mogen gaan?' vervolgde ik. 'Dank je' zei ik glimlachend nadat hij had laten weten dat dit goed was, en liep naar butien.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 22:22 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Wie wil Maria meeten?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Kan ik nu al naar Gerry? ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    [Kan ik nu al naar Gerry? ]

    [ja]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Amorphous schreef:
    Ariane Peyton Christensen
    'Ik denk ik ook. Dat is best wel raar,' zegt hij lachend. 'Nee geen bekende voor mij,' zegt hij nadat hij me nog even heeft bekeken.
    'Nouja dan kennen we elkaar nu,' glimlacht hij terwijl hij weer normaal gaat zitten. 'Wat was je aan het doen voor dat ik je kwam storen?'
    'Oh, je stoorde niet hoor,' glimlach ik. 'En ik was niet echt met iets bezig. Alleen met een idee te verzinnen hoe ik hier toch uit kan komen om naar buiten te gaan. Ze gaan er namelijk strenger opletten of je zonder begeleiding naar buiten gaat,' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Steve Warsone

    Ik dacht even na. Ik had een goed ideetje. Grijnzend keek ik haar aan. 'Ik heb wel wat...' met een grote glimlach bekeek ik haar nog eens. 'Wat krijg ik als ik je help?' vroeg ik plagend. Lachend stak ik me tong uit. 'Nee joh.. Maar ik wil je best helpen, weet alleen niet of ik er zelf wat aan heb.' weer dacht ik even na. 'Bedenk eens een goede reden dat ik jou naar buiten lok?' Ik had al lang bedacht dat ik het hoe dan ook zou doen maar het was grappig om iemand iets leuks te zien bedenken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ariane Peyton Christensen
    Steve kijkt me grijnzend aan. 'Ik heb wel wat...Wat krijg ik als ik je help?' plaagt hij waarna hij zijn tong uitsteekt. 'Nee joh.. Maar ik wil je best helpen, weet alleen niet of ik er zelf wat aan heb. Bedenk eens een goede reden dat ik jou naar buiten lok?'
    'Hmmm, als je me help dan,' ik denk even na, 'dan krijg je een kusje,' vervolg ik. 'Is dat goed genoeg of wil je iets anders?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    .

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 15:06 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Maria Ciara Maunier
    Toen ik het kamertje van Gerry uit was gelopen zuchtte ik vermoeid en het liefste was ik gelijk naar mijn kamertje gegaan en mijn bed in gekropen. Maar dan zouden mensen zich alleen maar af gaan vragen waar ik was. Daarom besloot ik mijn vrolijke maskertje maar weer op te doen en naar de woonkamer aangekomen, waar ik Orlando en Fellin zag zitten. 'heej' zei ik glimlachend, tegen beide, waarna ik me even tot Fellin richtte. 'Als je wilt kun je nu al naar Gerry toe, onze afspraak isnamelijk wat eerder geëindigt'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Verdwaasd staarde ik wat voor me uit, tot er een meisje op ons afliep. Ze begroette ons beide en richtte zich toen naar mij:
    'Als je wilt kun je nu al naar Gerry toe, onze afspraak is namelijk wat eerder geëindigt'
    'Bedankt.' ik stond op, schonk haar een glimlach en liep door de gang.

    [Klaar voor een tweede gesprek Gerry? (;]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien