• midden in Miami California staat een groot weeshuis die gevuld is met wezen wie het spoor te bijster zijn geworden na het overlijden van hun ouders. Met strenge regels proberen ze de tieners hun leven weer op het rechte pad te krijgen.hoe gaat iedereen hiermee om? Komen er ruzien? Bedreigingen of juist liefdes, verhoudingen of relaties?


    regelss; goed lezen!
    -denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    -naamwijzigingen doorgeven
    -Niet buitensluiten
    -16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}
    -minstens 3 regels
    -begin pas als de jongens en meisjes gelijk zijn!
    -lees de beschrijving van het weeshuis en de regels van het weeshuis goed!

    beschrijving van het weeshuis:
    Het gebouw heeft drie verdiepingen en een kelder.
    in de kelder bevinden zich een wasruimte en de slaapvertrekken van de medewerkers. de wezen komen hier meestal niet.
    Op de begane grond kom je binnen in de hal. Aan het eind van de hal is het kantoor van de directrice. Links van de voordeur bevind zich de deur naar de grote eetzaal, als je die doorloopt kom je uit in de keuken. Rechts van de voordeur is de ruime woonkamer met en openhaart. Er staat een boekenkast gevuld met boeken die even groot is als de wand. Overal staan wat sofa's, zetels en tafeltjes verspreid. Er is géén Tv aanwezig in het gebouw. Er staat slechts een radio in de woonkamer die door de medewerkers vaak op de radio word gehouden. Als je door de woonkamer loopt kom je in een studeer kamer waar een aantal computers beschikbaar zijn gesteld voor huiswerk.
    Op de eerste verdieping zijn de slaapkamers van de meisjes. Met drie badkamers die ze delen. Elke kamer heeft een bed, een grote kast met spiegel, een nachtkastje en een buro met buro stoelen voor huiswerk.
    op de tweede en tevens laatste verdieping zijn de slaapkamers van de jongens en drie badkamers die ze delen. Elk slaapkamer heeft een bed, een grote kast met spiegel, een buro met buro stoel voor huiswerk en een nachtkastje.
    het heeft een ruime tuin met een grasveld, een terras waar tafels en stoelen staan. Als je door het hek loopt kom je op het schoolplein waar de wezen naar school moeten.

    regels van het weeshuis:
    -Iedereen word verzocht bij alle maaltijden (ontbijt, lunch en diner) aanwezig te zijn, Afwezigheid word gestraft
    - Iedereen moet om 22.00 weer aanwezig zijn in het huis, daarna gaat de deur opslot. Ben je na 22.00 nog buiten heeft dat ernstige gevolgen.
    -Geen jongens op de meisjes slaapkamers en andersom.
    -Geen drugs en of alcohol. Dat word ernstig bestraft!
    -Je bent verplicht op school aanwezig te zijn van 8.30 tot 14.00 en tijdens de studieuren in het huis van 15.00 tot 16.00
    -je bent verplicht met de Psychiater op de tijden dat je bent aangesteld.


    boys
    - Orlando Alex Jhonson TheRumIsGone
    - Steve Warsone xJohnnyDepp
    - (James Smith) Charlie Max Smith NeverEnough
    - Alexander Jayden Bright HurtedHeart
    - Carter Cole Mavor Chapters
    -

    girls
    - Cristela Dominica Da silva Rechazame
    - Ariane Peyton Christensen Amorphous
    - Madilaine Neay Handler gaisford
    - Fellin Evy Swan Frodo
    - Sisi Wixering xJohnnyDepp
    - May Violet "Carmen Rose" Grey HurtedHeart
    - Maria Ciara Maunier ThoseWords
    VOL

    Medewerkers
    Daniël Vitali Ellison/Medewerker - Persoonlijk support. Chapters
    Gerry Fernando Strouse/ Leraar en tevens ook Psychiater. Blanche
    Michel Alex Jhonson / Hij is leraar en persoonlijk begelijder TheRumIsGone
    April Blake / vertrouwens persoon, beoordeler. Assasin

    [url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133634[/url]rollentopic[/url]

    Begin: Eens per week is er op vrijdag rond 5 uur een week bespreking. Daar zit iedereen (werknemers en wezen) bij elkaar bij de haard. Daar word besproken wat de ups en downs waren van die week en krijgen ze een kans om te vertellen hoe ze het zelf vonden gaan of een ruzie uit te praten. Aan het eind krijgt iedereen een persoonlijk rooster met hoelaat ze bij de psychiater moeten zijn en tijd hebben met hun persoonlijk begeleider en vertrouwens persoon. Daarna om 6 uur gaat iedereen naar de eetzaal om te eten.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:31 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ Ik laat mijn personage zo wel even binnenkomen (: ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    April Blake

    "Nou lieverd." zegt ze sarcastisch, iets wat ik negeer. "Als we vanaf ons achttiende zelf mogen weten wat we doen waarom zitten sommigen hier dan vast tot hun 21ste?" vraagt ze. "En Cristela is achttien dus in feite zou zij nu mogen doen wat ze wilt."
    Ik buig voorover en steun met mijn ellebogen op mijn knieën, mijn handen inéén gevouwen. Ik tuit even mijn lippen en kijk haar aan.
    "Omdat we in principe zorg over jullie dragen tot jullie éénentwintig zijn. Daarna laten we jullie losser omdat jullie moeten wennen aan hoe het is maar dat betekend niet dat we jullie maar overlaten aan je lot en je gang laten gaan. Zodra het fout dreigt te gaan zoals het vandaag ging, grijpen we in en dan zitten er gevolgen aan vast." leg ik uit, mijn stem nog kalm. Ik blijf Ariane strak aankijken.


    Your make-up is terrible

    Ariane Peyton Christensen
    April buigt voorover en steunt met haar ellebogen op haar knieën. Ze tuit haar lippen en kijkt me aan.
    'Omdat we in principe zorg over jullie dragen tot jullie éénentwintig zijn. Daarna laten we jullie losser omdat jullie moeten wennen aan hoe het is maar dat betekend niet dat we jullie maar overlaten aan je lot en je gang laten gaan. Zodra het fout dreigt te gaan zoals het vandaag ging, grijpen we in en dan zitten er gevolgen aan vast,' zegt ze kalm terwijl ze me strak aanblijft kijken.
    'Er ging vandaag niet eens iets fout,' zucht ik. 'Niet met mij tenminste'.
    Ik rol met mijn ogen en kijk haar weer aan. 'En even dat je het weet: Je hebt inkijk,' zeg ik op een onschuldige toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    April Blake

    "Er ging vandaag niet eens iets fout." zucht ze. "Niet met mij tenminste." Ze rolt met haar ogen en kijkt me weer aan. "En even dat je het weet: Je hebt inkijk." zegt ze onschuldig.
    Mijn reactie daarop ik dat ik mijn ellenbogen dichter naar elkaar beweeg waardoor mijn borsten naar elkaar gedrukt worden en nóg beter zichtbaar. Verder reageer ik er niet met woorden op.
    "We zijn geen gevangenis, we willen alleen het beste." zeg ik tegen Cristela. "En het ging niet fout met jou maar wel met iemand anders, vandaar." Dat is tegen Ariane gericht.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 20:32 ]


    Your make-up is terrible

    Daniël Vitali Ellison.
    Ik keek zwijgend mee naar iedereen die aan het woord kwam. Partijen trok ik niet, aangezien ik zeker snapte dat deze kinderen die slechts een aantal jaar jonger dan mij waren, vrij wouden zijn. Als ik in hun situatie had gezeten, had ik het vast niet lang uitgehouden. Ik had zeker respect. Maar goed, ook April was in verschillende aspecten juist, maar dit zou ik maar melden na het gesprek. Ik deed alsof ik wat op schreef op mijn papier, maar eigenlijk kraste ik maar wat in het rond, omdat dit soort gesprekken soms erg saai konden zijn. Ik was een saai persoon en verveelde me vaak, nee ik was geen leuke originele jongeman wiens charme vele vrouwenharten zou stelen. Ik was het soort wat zich bezig hield met het bekrassen van zijn papier en het staren naar een pen die soepel werd rond gedraait met enkel drie paar vingers. Met liefde had ik geen ervaring, maar mijn mening was het fictie. Iets waar in boeken over geschreven werd, zoals draken, heksen, magie. Liefde was magie. En magie bestond niet.

    [waar zijn jullie? en waar kan ik mijn personage invoegen?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Het gesprek bij het haardvuur.]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    [Het gesprek bij het haardvuur.]


    Zal ik mijn rol daar dan plaatsen en dat ze gewoon een beetje afwezig voor zich uit staart, niet luisterend naar de verhalen

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 20:35 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Fellin Evy Swan

    Eén van de medewerkers vertelde dat we vanaf nu al helemaal niet meer naar buiten mochten, waardoor er ineens een discussie ontstond, waar ik met een half oor naar luisterde.
    Zelf vond ik het ook nogal oneerlijk en ik hield van de zon, maar ik hield wijs mijn mond. Deze mensen hadden me al van jongs af aan opgevoed en wisten hoe ik in elkaar zat. Eén rakende opmerking en ik zou heel de avond mijn mond houden, gekwetst en lichtjes gebroken. Zo stelde ik mezelf altijd voor: een gezicht met duizenden, kleine stukjes. Een rake klap en het zou fataal zijn. Dan viel ik uiteen.
    Ik zuchtte diep en legde mijn hoofd in mijn handen. Wat wou ik graag op mijn kamer zijn nu, niemand rond me heen. Geen stemmen, geen blikken en al zeker geen mensen die zich met me konden bemoeien.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Dat is prima lijkt me.]


    Your make-up is terrible

    Cristela Dominica Da Silva
    "geen gevangenis zegt ze" zeg ik spottend. "Jullie gedragen jullie wel als een fucking gevangenis met al die verdomde regels" ik ga overeind zitten en schud mijn lange zwarte haren over mijn schouders en kijk April woest aan met mijn fel blauwe ogen. "we mogen niet van het trerrein, we mogen niet uit, 10 uur naar bed, géén jongens. Hoezo geen gevangenis?!'


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Maria Ciara Maunier
    Verveeld zat ik op een van de stoelen kijkend naar de haard, niet luisterend naar wat er gezegd werd. Ik zou namelijk toch niet naar de leiding gaan luisteren, wat ze ook wouden. Ik deed gewoon waar ik zelf zin in had, had geen interesse in de vele verhalen en zat hier alleen maar omdat het verplicht was.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ariane Peyton Christensen
    April brengt haar ellebogen dichter naar elkaar toe. Haar borsten worden tegen elkaar gedrukt.
    Ik zucht even. En dat moet een medewerker voorstellen? Want een goed voorbeeld, kuch kuch.
    'We zijn geen gevangenis, we willen alleen het beste,' zegt ze dan tegen Cristela.
    'En het ging niet fout met jou maar wel met iemand anders, vandaar.' zegt ze daarna tegen mij.
    'En omdat één iemand een fout maakt moeten wij dus allemaal boeten,' zucht ik. Okee, érgens heeft ze wel een héél klein beetje gelijk. Sommige mensen hier zouden hier binnen veiliger zijn dan daar buiten maar dat geldt lang niet voor iedereen. Aan de andere kant, nu ik niet meer zo snel naar buiten zo kunnen betekend ook minder tijd op het strand doorbrengen en dus minder surfen.
    'Geen gevangenis zegt ze,' zegt Cristela spottend. 'Jullie gedragen jullie wel als een fucking gevangenis met al die verdomde regels. We mogen niet van het trerrein, we mogen niet uit, 10 uur naar bed, géén jongens. Hoezo geen gevangenis?!'
    Ik slaak een geërgerde zucht. Zij ook met haar jongens.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michel

    'Waarschijnlijk omdat er geen tralies voor de ramen zit, zoals je kunt zien' Andwoorde ik terpeloos, in hun ogen waren regels er om gebroken te worden, zo was ik ook toen ik zo oud was als hun, tijden veranderen, net als mensen doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    April Blake

    Ik zucht diep en kijk even naar Fellin. Ik maak me zorgen, ze is zo teruggetrokken de laatste tijd. Nu ook weer. Misschien dat ik later nog naar haar toe ga, voor een één op één gesprek en anders mijn zorgen aan Michel, Daniël en Gerry uit.
    Ik kijk nu met een strenge blik naar Cristela. "Dat heeft een reden en dat weet jij dondersgoed." zeg ik met een verheven stem. "Jullie zijn een stuk kwetsbaarder maar als je het zo graag wilt, ga uit, laat je drogeren en verkracht, maar kom niet met je zwangere buik en hangende pootjes terug." zeg ik bits tegen haar.
    Daarna ga ik weer naar achter zitten en laat ik mijn rug tegen de stoelleuning aanleunen. Ik kijk de kring even rond, de meesten ongeïnteresseerd.
    "Deze discussie is afgelopen, het is zoals het is. Wilt iemand anders nog iets zeggen?"


    Your make-up is terrible