• midden in Miami California staat een groot weeshuis die gevuld is met wezen wie het spoor te bijster zijn geworden na het overlijden van hun ouders. Met strenge regels proberen ze de tieners hun leven weer op het rechte pad te krijgen.hoe gaat iedereen hiermee om? Komen er ruzien? Bedreigingen of juist liefdes, verhoudingen of relaties?


    regelss; goed lezen!
    -denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    -naamwijzigingen doorgeven
    -Niet buitensluiten
    -16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}
    -minstens 3 regels
    -begin pas als de jongens en meisjes gelijk zijn!
    -lees de beschrijving van het weeshuis en de regels van het weeshuis goed!

    beschrijving van het weeshuis:
    Het gebouw heeft drie verdiepingen en een kelder.
    in de kelder bevinden zich een wasruimte en de slaapvertrekken van de medewerkers. de wezen komen hier meestal niet.
    Op de begane grond kom je binnen in de hal. Aan het eind van de hal is het kantoor van de directrice. Links van de voordeur bevind zich de deur naar de grote eetzaal, als je die doorloopt kom je uit in de keuken. Rechts van de voordeur is de ruime woonkamer met en openhaart. Er staat een boekenkast gevuld met boeken die even groot is als de wand. Overal staan wat sofa's, zetels en tafeltjes verspreid. Er is géén Tv aanwezig in het gebouw. Er staat slechts een radio in de woonkamer die door de medewerkers vaak op de radio word gehouden. Als je door de woonkamer loopt kom je in een studeer kamer waar een aantal computers beschikbaar zijn gesteld voor huiswerk.
    Op de eerste verdieping zijn de slaapkamers van de meisjes. Met drie badkamers die ze delen. Elke kamer heeft een bed, een grote kast met spiegel, een nachtkastje en een buro met buro stoelen voor huiswerk.
    op de tweede en tevens laatste verdieping zijn de slaapkamers van de jongens en drie badkamers die ze delen. Elk slaapkamer heeft een bed, een grote kast met spiegel, een buro met buro stoel voor huiswerk en een nachtkastje.
    het heeft een ruime tuin met een grasveld, een terras waar tafels en stoelen staan. Als je door het hek loopt kom je op het schoolplein waar de wezen naar school moeten.

    regels van het weeshuis:
    -Iedereen word verzocht bij alle maaltijden (ontbijt, lunch en diner) aanwezig te zijn, Afwezigheid word gestraft
    - Iedereen moet om 22.00 weer aanwezig zijn in het huis, daarna gaat de deur opslot. Ben je na 22.00 nog buiten heeft dat ernstige gevolgen.
    -Geen jongens op de meisjes slaapkamers en andersom.
    -Geen drugs en of alcohol. Dat word ernstig bestraft!
    -Je bent verplicht op school aanwezig te zijn van 8.30 tot 14.00 en tijdens de studieuren in het huis van 15.00 tot 16.00
    -je bent verplicht met de Psychiater op de tijden dat je bent aangesteld.


    boys
    - Orlando Alex Jhonson TheRumIsGone
    - Steve Warsone xJohnnyDepp
    - (James Smith) Charlie Max Smith NeverEnough
    - Alexander Jayden Bright HurtedHeart
    - Carter Cole Mavor Chapters
    -

    girls
    - Cristela Dominica Da silva Rechazame
    - Ariane Peyton Christensen Amorphous
    - Madilaine Neay Handler gaisford
    - Fellin Evy Swan Frodo
    - Sisi Wixering xJohnnyDepp
    - May Violet "Carmen Rose" Grey HurtedHeart
    - Maria Ciara Maunier ThoseWords
    VOL

    Medewerkers
    Daniël Vitali Ellison/Medewerker - Persoonlijk support. Chapters
    Gerry Fernando Strouse/ Leraar en tevens ook Psychiater. Blanche
    Michel Alex Jhonson / Hij is leraar en persoonlijk begelijder TheRumIsGone
    April Blake / vertrouwens persoon, beoordeler. Assasin

    [url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133634[/url]rollentopic[/url]

    Begin: Eens per week is er op vrijdag rond 5 uur een week bespreking. Daar zit iedereen (werknemers en wezen) bij elkaar bij de haard. Daar word besproken wat de ups en downs waren van die week en krijgen ze een kans om te vertellen hoe ze het zelf vonden gaan of een ruzie uit te praten. Aan het eind krijgt iedereen een persoonlijk rooster met hoelaat ze bij de psychiater moeten zijn en tijd hebben met hun persoonlijk begeleider en vertrouwens persoon. Daarna om 6 uur gaat iedereen naar de eetzaal om te eten.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:31 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Daniël.
    Er klonk een verveelde zucht uit mijn mond, wat per ongeluk ging. Ik kuchte om mezelf te herstellen en rechtte mijn rug. "Goed. Etenstijd?" Mompelde ik, op een vragende toon, aangezien het allemaal weer eens uit de hand leek te lopen. Ik haalde een haar door mijn haar, wat er waarschijnlijk erg wannabe hunk uit had gezien maar goed, ik had niemand om enige indruk op te maken, dus het kon geen kwaad. Ik begon weer met mijn pen te draaien aangezien het krassen me begon te vervelen.

    Maria Ciara Maunier
    Geïrriteerd rolde ik met mijn ogen en net op het moment dat ik op wou staan en weg wou lopen hoorde ik April zeggen dat de discussie af was gelopen. Mooi zo. Ik besloot nog maar even te blijven zitten, misschien werd er nog wel wat interessants gezegt. 'Lekker' antwoordde ik glimlachend toen ik Daniël hoorde zeggen dat we gingen eten. Ik had namelijk wel trek gekregen.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 20:49 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Cristela Dominica Da Silva
    Ik sta op, om weg te lopen. Al is dat eigenlijk tegen de regels. "Ik word niet verkracht want ik ga gewillig met jongens naar bed April" zeg ik hatelijk. "Daarnaast. Moet jij zeggen. Moet je jezelf nou zien hoe je daar zo zit met die sletterige inkijk. Er zitten hier jongere mensen en dan ga je zo zitten. Goede voorbeeld functie heb je zeg" zeg ik met een spottende lach

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 20:51 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Fellin Evy Swan

    Ergens hoor ik iemand vragen of we gaan eten en daarna een heleboel gestommel. Dus het is al gedaan? Mooi.
    Ik blijf expres nog even treuzelend achter. Als iedereen uit de deur is zal ik stilletjes erachteraan lopen. Onopgemerkt.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Maria Ciara Maunier
    Even doe ik mijn best om niet om Cristela's opmerking te gaan lachen, maar dan beslis ik dat ik dara helemaal geen zin in heb en begin ik toch te lachen. 'Go Cris' zei ik lachend. Die April gedraagte zich inderdaad als een slet en het was tijd dat zij op haar plek gezet werd


    Keep your head up, keep your heart strong

    Carter.
    Ik probeerde de verf die langs de haart langzaam aan het afvallen was, er af te krabben, wat voor een groot deel al gelukt was. Bovendien was ik niet van plan om met de andere te gaan eten. De glinsterende klootzakken die over zulke onbelangrijke dingen ruziede. Alles sloeg werkelijk nergens op, het was waanzin. Als ik een blij persoon was, had ik de wereld uitgelachen, maar dat was ik niet. Ik had geen talent voor lachen, ik wist niet eens hoe het moest. Wanneer ik het probeerde leek ik eerder op een wild beest die op het punt stond iemands kleren er af te buiten, als je begrijpt wat ik bedoel, wat je waarschijnlijk niet zal doen.

    April Blake

    Zuchtend sta ik op en trek ik mijn rok naar beneden. Ik werp Cristela een boze blik toe en probeer mezelf rustig te houden.
    "Ga maar gewoon eten." zeg ik zacht en snauwerig. "Jullie mogen allemaal eten." Ik loop niet naar de eetzaal maar de andere kant op, richting de ruimtes voor de medewerkers, mijn hakken tikken op de vloeren als ik wegloop. Ik moet even alleen zijn, mijn frustraties kwijt. Het is soms moeilijk, je zet je volledig in voor deze kinderen en het enige wat je terugkrijgt is gescheld en ondankbaarheid. Ik snap best dat ze pubers zijn dus probeer me zo min mogelijk op hen af te reageren. Ik trek de deur open en laat me op de bureaustoel ploffen, onderuit gezakt sluit ik mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 20:57 ]


    Your make-up is terrible

    Fellin Evy Swan

    Als ik het aan niemand kan vertellen ontplof ik.
    Dat schiet door mijn hoofd als ik door de deuropening loop en inplaats van naar de eetzaal, loop ik richting de ruimte voor de medewerkers. April, haar wil ik zien. Het maakt me niet uit wat iedereen over haar zegt, tegen mij doet ze aardig. Misschien is zij nog wel de enigste die ik hier écht vertrouw. De enigste die ik heb binnen gelaten sinds het ongeluk.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Cristela Dominica Da Silva
    Ik grijns breed als April wegloopt. "Go Cris" lacht Maria en ik werp haar een van mijn zeldzame glimlachen toe. "Sorry hoor maar dat stomme wijf moest echt een keer op haar plek gezet worden. Ons word het verboden maar zij doet het zelf keihard. ja sorry hoor dan moet je ook niet verwachten dat ik naar je ga luisteren"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    April Blake

    "Fellin." zeg ik zacht en kom vermoeid overeind, als ik het meisje met het kastanje bruine haar en de mooie blauwe ogen binnen zie komen. Ik ben blij dat zij het is, iemand anders kan ik nu even niet verdragen. Maar dit stille, lieve meisjes wel. Ik ga recht in mijn stoel zitten en kijk haar aan met een glimlachje.
    "Wat is er meid?" vraag ik zacht. "Wil je niet eten met de rest?"


    Your make-up is terrible

    Maria Ciara Maunier
    'Your right' antwoordde ik 'Ik heb trouwens nog nooit haar geluisterd en dat ben ik ook nooit van plan te doen.' Ik was hier niet omdat ik de hulp van één van die begeleiders nodig had, ik was hier alleen omdat ik een toevlucht nodig had tot ik iets beters zou vinden. Trouwens, zolang ze geen trailies voor mijn ramen zou gaan plaatsen, bleef ik ook gewoon naar buiten gaan.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ariane Peyton Christensen
    "Ik word niet verkracht want ik ga gewillig met jongens naar bed April. Daarnaast. Moet jij zeggen. Moet je jezelf nou zien hoe je daar zo zit met die sletterige inkijk. Er zitten hier jongere mensen en dan ga je zo zitten. Goede voorbeeld functie heb je zeg,' zegt Cristela spottend.
    Ik zucht even. Had ik dat van die inkijk maar niet gezegd.
    'Go Cris,' lacht Maria.
    'Ga maar gewoon eten. Jullie mogen allemaal eten,' zegt April waarna ze verdwijnt.
    Cristela zegt nog iets tegen Maria maar daar let ik niet meer op. In plaats daarvan loop ik richting Daniël en tik hem voorzichtig en lichtjes op zijn schouder. 'Eh, mag ik iets vragen?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fellin Evy Swan

    April komt overeind als ik in binnen kom. Ik zie haar vermoeide ogen en even bedenk ik me dat ik misschien niet had moeten kom. En toch voelt het goed om hier te zijn. Ze glimlacht naar me, met die lieve glimlach van haar.
    "Wat is er meid?" vraagt ze zacht. "Wil je niet eten met de rest?"
    Ik schud mijn hoofd en ga onwennig op een stoel zitten naast haar.
    "Ik had weer zo'n droom." beken ik zacht. Ze komen en gaan, de nachtmerries. Enkel flitsen van het ongeluk, de kleine dingen die ik me nog kan herinneren. Ik dacht dat ze voorgoed weg waren, maar ze komen weer binnen dringen zodra het licht uitgaat en ik mijn ogen toe doe. Al mijn dromen heb ik aan April verteld, enkel aan haar.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Michel

    Mijn ogen volgen de verschillende mensen die weglopen of blijven zitten praten, mijn oren volgen somige woorden op en mijn handen zijn nogsteeds over elkaar geslagen tegen mijn lijf die tegen de muur rust, een paar wezen lopen de kamer uit richting de eetkamer, zelf stond ik wel goed dus ik was niet van plan weg te gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    [ik moet gaan]


    Keep your head up, keep your heart strong