• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Rachel
    Ik kijk hem zielig aan en zet grootte ogen op terwijl ik mijn lip laat trillen. "kom op Finn ik val eerder flauw van de energie dan van 5 pasjes lopen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leannan schreef:
    Mercedes

    "Geef je dan zo snel op?" Vroeg ik enigszins teleurgesteld. "Ik had altijd gedacht dat jij een doorzetter was, blijkbaar niet."
    Ik sloeg mijn ogen neer en schudde mijn hoofd.
    "Als ik in jou schoenen zou staan, zou ik duidelijk maken dat het me niets doet, ook al is dat niet waar."
    Toen ik weer opkeek, stonden mijn ogen hard, maar klonk mijn stem nog aan de vriendelijke kant.
    "Als je laat zien dat je niet bang bent om slaag te krijgen, waarom zouden ze het dan nog doen? Ze willen je laten afschrikken, dat is al."


    Sebastian

    'Ik ben half optimistisch, dat ik uit het ziekenhuis kom als ik word neergeschoten' mompel ik. Ik kijk Mercedes aan. 'Wat maakt het jullie überhaupt uit, jullie haten me.' mompel ik.


    El Diablo.

    Finn

    'Ga gitaar spelen, daar kun je je energie in kwijt.' grinnik ik.
    'Of zal ik je leren drummen?' vraag ik om haar vraag te ontwijken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Misery:


    Ik schrik op uit mijn gedachte. "Nee, ik dacht dat Richard of misschien Raico Sebastian zouden kunnen helpen." Zei ik blij. En dacht even na. "Maar als het al een goed idee is vraagik eerst wel de 'Nelsons'." Zei ik knikkend. O, inene hield ik van mijn vaders 'baan'.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rachel
    "Oeh ja graag" ik kijk hem lachend aan. Snel zodat hij het niet merkt sta ik op en loop naar het krukje van het drumstel "kom je nog?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesy Brown
    'stop, mijn hersenen gaan dood. Laten we het erop houden dat het een hoop is,' zeg ik lachend. 'ik heb zin om iets te doen, zoals spontaan uitbarsten in zingen,' zeg ik met een veelzeggende glimlach.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mercedes

    Lachend trok ik mijn wenkbrauw op en keek hem aan terwijl ik zacht mijn hoofd schudde.
    "Nee, Mister White Ass," Glimlachte ik. "De meesten hier mogen je niet, maar haten doen ze ook niet. Zo gaat het hier aan toe. We kunnen niet mét elkaar leven, maar ook niet zonder en dat is het leuke er aan."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Quinn

    "Doe het dan," Moedigde ik haar aan. "Niemand zal het erg vinden, denk ik."
    Mijn ogen flitsten nog even door de zaal voordat ik vervolgde. "Ik ben er haast zeker van, dat als je toch begint te zingen, enkele leden zelfs mee zouden zingen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    'Cool, want ik heb nog geen flauw idee.' zegt hij tegen mij. 'Ik had ook eerst geen idee, maar toen kwam die liedje in mij op' zeg ik en kijk naar Finn. 'Trouwens, wanneer moeten we de opdracht uitvoeren?' zeg ik vragend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    Ik haal mijn schouders op, en kijk weer voor me uit.
    'Als jij het zegt, maar niemand houd Micheal tegen, het is een feit' mompel ik.


    El Diablo.

    [ahah rachel is stiekem toch gaan lopen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt
    'Ik heb geen idee wie die mensen zijn, maar als jij zegt dat ze kunnen helpen heb je vast gelijk.' zeg ik tegen Misery waarna ik even naar Sebastian kijk en op mijn nagels bijt. 'Als die koppige gozer denkt dat hij zomaar van ons af kan komen heeft hij het goed mis.' zeg ik tegen Mis.

    Finn
    'Ik heb geen idee, volgens mij hadden we er de hele week voor.' zeg ik tegen Blaine.'Als ik weer omkijk zie ik ineens een lege rolstoel staan en zie ik Rachel bij de drums zitten. Ik zucht terwijl ik de rolstoel naar het drumstel duw. 'Rachel Berry,' mompel ik streng. 'Je zou in je rolstoel blijven zitten.' roep ik verbaasd.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 20:34 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (ow sorry blaine, wacht ik pas mn post aan. XD)


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik schiet in de lach door Finn "goedzo zou zitten" ik begin weer te lachen.
    wauw hij maakte me zo blij en vrolijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    "Ga je hier heel de tijd zelfmedelijden hebben?" Vroeg ik streng terwijl ik een afkeurend geluidje maakte. "Misschien gaan ze inderdaad wel iets proberen, maar dat wilt niet zeggen dat je nu moet wegkwijnen alsof dit het einde van de wereld is. En als je echt zo veel schrik hebt, draag dan een kogelvrij vest of ga naar de politie."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.