• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    [@Nightshot...Mercedes zingt net als Quinn mee met het liedje dat Jesy aan het zingen is :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    Ik zing toch maar zacht mee, wat heb ik nog te verliezen?
    Ik vind dit nummer nit eens geweldig, maarja.


    El Diablo.

    Kurt
    'Ik vroeg me af of je zin hebt om iets te doen na school. Aangezien ik anders nogal only the lonely ben omdat Finn toch alleen maar flikflooit met Rachel en onze ouders de stad uit zijn.' glimlach ik. Voordat ze kan antwoorden trek ik haar overeind en begin ik te dansen en Ik pak Misery's handen en dwing haar zo om mee te dansen. Ook begin ik mee te zingen.

    Finn
    'Zing mee.' zeg ik tegen Rachel,
    Waarna ik me weer richt op het drmmen.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 21:02 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mercedes

    Ik legde mijn hand op zijn schouder als troostend gebaar en glimlachte bemoedigend.
    Ergens was ik er zeker van dat alles toch nog goed zou komen, dat kon haast niet anders.
    "Weet je," Begon ik zacht. "Mijn grootmoeder vertelde me altijd dat alles wel op het einde wel goed zou komen, is het niet goed wilt dat zeggen dat het nog niet het einde is."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik grinnik en begin zacht mee te zingen.
    Om Finn te plagen zet ik mijn voet op de zijne en duw er af en toe op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik glimlach even, en kijk naar de grond.
    'Je hebt gelijk, denk ik, vast wel' grinnik ik.
    Ik kijk wat rond, en leun tegen de muur.


    El Diablo.

    Misery:

    Ik schrik als Kurt me meetrekt om te dansen. Eerst wou ik niet, maar gaf uiteindelijk yoch toe. Ook zong ik zachtjes mee. Ik vond het hier nu al leuker dan thuis. Geweldig, gewoon geweldig.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jesy Brown
    Ik glimlach als ik zie dat er best wel wat mensen meezingen. Ik eindig het liedje en buig. Dat is een standaard iets, na het cheerleaden buig ik ook altijd. Ik weet niet waar het door komt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mercedes

    "Hallo, ik ben Mercedes Jones," Grinnikte ik. "Ik heb altijd gelijk...of toch meestal."
    Ik stond op en trok hem recht.
    "Kom," Lachte ik uitbundig. "Je staat er niet alleen voor, we zijn er voor je."
    Ik trok hem helemaal naar beneden en trok ondertussen Jesy en Quinn nog mee, zodat er meerdere mensen in het midden van het lokaal stonden en probeerde alles wat op te vrolijken.
    "Weet iemand nog een leuk, vrolijk liedje?"

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 21:08 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ik laat haar lachend los omdat ze nogal overdonderd was en klap even voor Jesy. 'Dus, heb je zin om iets te doen?' vraag ik terwijl ik haar knipperend met mijn ogen aan kijk.

    Finn
    Als het liedje eindigd geef ik mijn drumstokjes aan Rachel en trek haar bij me op schoot.
    'Laat nu maar eens zien wat je kunt.' glimlach ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Twijfelend begin ik wat te doen en tot mijn verbazing gaat het best goed en volgens mij klinkt het nog aardig ook. Toen ik vond dat mijn stukje klaar was sloeg ik nog op Finns hoofd "heey hij doet het niet" en sloeg nogmaalsxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik kijk naar Mercedes, nou.
    Nu sta ik in het midden, ook leuk zeg..


    El Diablo.

    Jesy Brown
    lachend loop ik met Mercedes mee. 'Is ze altijd zo vrolijk en enthousiast?' fluister ik zachtjes naar Quinn. Ik vind het leuk, dat is het niet, maar ik wil zoveel mogelijk te weten komen over de mensen hier, dus zal ik Quinn een beetje als mijn begeleider gebruiken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Misery:

    "Tuurlijk lijkt me heel leuk." Zei ik blij. Ik kon nu al niet wachten tot ik erbij zat. Ook ik klapte even voor het meisje, waarvan ik de naam nog niet wist.

    (Ik ben straks terug. Ga even douche.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Finn
    'Auw.' grap ik, ookal deed het helemaal geen zeer. 'Nou, zoals je al ziet ben je echt een natuurtalent.' glimlach ik. Af en toe is het best grappig om haar te plagen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.