• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Sebastian

    'Zo dom is Micheal niet' zucht ik.
    Ik laat mijn hoofd tegen de muur leunen en kijk wat rond.
    'En trouwens, ik kom heus wel uit het ziekenhuis, denk ik' zucht ik.


    El Diablo.

    [Lol, ik begin ook altijd tegen mensen te praten als ze net offline gaan xD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ik heb nmijn post veranderd]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Zeg Blaine,' begint Finn. Ik draai naar hem om en kijk hem aan. 'Heb je al een nummer voor de opdracht?' vraagt hij. Welke opdracht? 'Uummhh...Welke opdracht' zeg ik nadenken en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn
    'Dat zou dan tot een andere keer moeten wachten.' grinnik ik. 'Want je moet uitrusten, dat is heel belangrijk voordat je straks weer per ambulance naar het ziekenhuis word gebracht.' zeg ik tegen Rachel waarna ik Blaine weer aankijk. 'De opdracht van Glee, dat we een lied moeten kiezen uit één van onze lievelingsfilms. Of is dat je ontgaan?' vraag ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesy Brown
    'hoeveel gewicht zouden zij dragen?' vraag ik. Ik sta meestal op de tweede rij, nog steeds zwaar, maar veel minder dan helemaal beneden, denk ik.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rachel
    Ik zuchtte "plies Finn ik ga aan jou hand een apar passen lopen als een baby oke en straks wil ik alleen maar in het zonnetje liggen in het gras niet lopen" smeek ik. Ik kon het niet uithouden om niet te lopen en alles


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'De opdracht van Glee, dat we een lied moeten kiezen uit één van onze lievelingsfilms. Of is dat je ontgaan?' vraagt Fiin en kijkt mij aan. 'Dat is mij dus ontgaan' zucht ik. Welke lied moet ik dan nemen? Oja, ja ik weet wel welke liedje. 'Ik weet al een perfect liedje, wat ik kan zingen' zeg ik glimlachend naar Finn.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Rach,' zucht ik. 'Straks val je weer flauw, de dokter heeft niet voor niks gezegd dat je in een rolstoel moet. Ik wil het risico niet lopen dat je iets overkomt.' zeg ik. 'En trouwens,' ik begin even te lachen en kijk haar aan met een twinkeling in mijn ogen. 'Je vond het toch zo leuk dat ik alles voor je doe?' grinnik ik. 'Ik weet al een perfect liedje wat ik kan zingen.' glimlacht Blaine. 'Cool, want ik heb nog geen flauw idee.' zeg ik tegen Blaine.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [toen was het dood:S]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik kruende en deed een klein kind na "fi-hin atjsjetoe!! 5 stappen oke?" smekend keek ik hem aan. Als hij nog steeds zou wijgeren zou ik gewoon opstaan en naar de gitaar lopen die op de grond was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misery:

    Ik zat er maar stil bij. Al deze mensen waren zo hecht en haatte elkaar te gelijke tijd, zo leek het tenminste. Mijn aandacht werd toch wel het meest getrokken door die jongen, Sebastian toch? Nou ja. Ik kon hem wel helpen, ik kon Richard of Raico vragen om hem te beschermen. Of ik vroeg gewoon 'Nelsons', die waren mijn vader enmij toch nog wat verschuldigt. En zo had ik weer eens niet door dat ik liep te staren...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mercedes

    "Geef je dan zo snel op?" Vroeg ik enigszins teleurgesteld. "Ik had altijd gedacht dat jij een doorzetter was, blijkbaar niet."
    Ik sloeg mijn ogen neer en schudde mijn hoofd.
    "Als ik in jou schoenen zou staan, zou ik duidelijk maken dat het me niets doet, ook al is dat niet waar."
    Toen ik weer opkeek, stonden mijn ogen hard, maar klonk mijn stem nog aan de vriendelijke kant.
    "Als je laat zien dat je niet bang bent om slaag te krijgen, waarom zouden ze het dan nog doen? Ze willen je laten afschrikken, dat is al."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Quinn

    "Stel dat iedereen zowat tegen de 60 kilo weegt," Begon ik uit te rekenen. "Dat is waarschijnlijk meer dan het echte gewicht, maar dat is om een idee te krijgen."
    Ik liet mijn tong langst mijn lippen gaan en keek haar aan.
    "En met hoeveel zijn we?" Vroeg ik toen. "Dan moet je het aantal van de piramide maal 60 doen en dat verdelen onder de onderste rij cheerleaders, zo kan je er achter komen hoeveel één persoon ongeveer draagt."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    'We kunnen beter het zekere voor het onzekere nemen.' zeg ik terwijl ik Rachel serieus aan kijk. 'Als er weer iets met je gebeurt trek ik dat niet.' zeg ik.

    Kurt
    'Lieve, lieve Missy,' glimlach ik als ze voorzich uit staart. 'Waar denk je toch aan? is het een jongen?' vraag ik terwijl ik plagend mijn wenkbrauw omhoog laat schieten


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.