• Een Groep jongeren van 16 tot 22 mogen gratis naar een prachtig hotel op een eiland. De eigenaar van het hotel wou zeker weten of dit een goede vakantie plek zou zijn voor jongeren. Aangezien er weinig hotels zijn of villa's maar wel uitgaanscentra stranden en andere dingen die leuk zijn voor jongeren. Deze stonden er al voor de mensen die er wonen. Het eiland vrij klein, maar met de auto doe je er 5 uur over om aan de andere kant van het eiland te komen. Deze jongeren verblijven 6 weken op dit eiland. Ze mogen alles doen in hun villa. Feesten geven en nog meer.


    Regels
    - Denk na voor je een rol neemt, want er zijn er al vrij weinig. Ik hou niet van snelle stoppers dus als je denkt ik doe maar 1 topic mee sla dit dan over.
    - Ooc is met Haakjes ()[]{}
    - Geen One-Liners. Soms mag je wat minder maar het liefst meer als 4 regels.
    - Niet iedereen is perfect.
    - Sluit geen mensen buiten dat is voor niemand leuk.
    - het is niet de bedoeling dat het na 1 blik van een jongen en een meisje al meteen liefde is. Het zijn tieners ze fessen en gaan helemaal los.
    - 16+ Is toegestaan.
    - Niet meteen stoppen als je het niet meer volgt. Vraag het aan anderen en vraag of je je bij een gesprek kan voegen!

    De Villa


    Zwembaden:
    Pool 1
    Pool 2
    Kamers:
    SlaapKamer
    (De kleuren mag je zelf verzinnen, maar zo is het ingedeelt)
    Keuken
    Woonkamer


    Jongens:
    - Simon Elijah Blake -> Gabumon
    - Jason Alexander Scagotti -> TheRumIsGone
    - Zachery Di'Omain -> Avenged7Fold
    - Robin Daniel Hastings -> adores
    - Jim Alex Mcarty -> LuvMustache
    - Joshua Christopher Maxwell -> Rechazame
    - Noah Nicolas Blackbund -> Macadamia

    Meisjes:
    - Katherina Alice Distiny Moon -> STwilight
    - May Violet 'Carmen Rose' Grey -> Hurtedheart
    - Lana Juana Lancaster -> RainbowShine
    - Evelyn Farah Winter -> xMarvelous
    - Chayenne Lawhead -> xIbiMalik
    - Taylor Jennifer Turner -> HarrysCats
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez -> IHeartMusicc


    In het begin komt iedereen aan op het vliegveld. Je word in een auto van de eigenaar van hè hotel en de villa gebracht naar de Villa en daar kan je elkaar tegenkomen na je een kamer hebt gekozen!
    Inspringen kan altijd!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Joshua Christopher Maxwell
    Evelyn loopt naar me toe en geeft me plotseling een knuffel. Ik druk haar tegen me aan en bijt op mijn lip aangezien het een onderwerp is dat me nog best wel pijn doet. "Misschien is dit gewoon je moeders manier om je vader te vergeten. Als je het écht niet fijn vindt zou ik als ik jou was er over gaan praten met je moeder" zegt ze zacht. "Dat heb ik al geprobeert...aan het begin...Ze zei dat we allemaal door moesten gaan en dat dit was zoals het vanaf toen zou gaan. En nu is het te laat. Nu zijn ze verlooft en krijgen ze een kind" Ik bijt harder op mijn lip om de tranen tegen de gaan die in mijn ogen willen springen. "Ik wil mijn vader niet vergeten" fluister ik. "hij was mijn held..ik had zo'n goede band met hem" fluister ik


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Farah Winter
    Josh drukt me tegen zich aan.
    'Dat heb ik al geprobeert...aan het begin...Ze zei dat we allemaal door moesten gaan en dat dit was zoals het vanaf toen zou gaan. En nu is het te laat. Nu zijn ze verloofd en krijgen ze een kind. Ik wil mijn vader niet vergeten. Hij was mijn held..ik had zo'n goede band met hem,' fluistert hij.
    'Dat je moeder met iemand anders trouwt en een kind met hem krijgt wil nog niet zeggen dat jíj hem gaat vergeten. Als je echt van hem houdt en als je echt zo'n goede band met hem had dan zal hij altijd in je hart blijven,' zeg ik op een zachte toon terug terwijl ik hem blijf knuffelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    "Dat je moeder met iemand anders trouwt en een kind met hem krijgt wil nog niet zeggen dat jíj hem gaat vergeten. Als je echt van hem houdt en als je echt zo'n goede band met hem had dan zal hij altijd in je hart blijven," Ik laat de woorden tot me door dringen terwijl ik zacht mijn kin op haar schouder leg. "Ik zal hem ook nooit vergeten" fluister ik. Er ontsnapt één traan uit mijn oog. "Ik weet zeker, als ik je toen die tijd mee naar huis had genomen, dat je hem ook geweldig zou vinden" ik grinnik even. Ik weet nog precies hoe papa deed als ik een vriendinnetje mee naar huis neem


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Farah Winter
    Hij legt zijn kin op mijn schouder.
    'Ik zal hem ook nooit vergeten,' fluistert hij.
    'Ik weet zeker, als ik je toen die tijd mee naar huis had genomen, dat je hem ook geweldig zou vinden,' grinnikt hij dan.
    'Dat denk ik ook wel,' zeg ik instemmend. Ik hou hem nog even vast maar na een tijdje laat ik hem los. Als ik zie dat er een traan over zijn wang loopt veeg ik die weg en daarna ga ik weer op mijn stoel zitten. Niet veel later komt de ober er al aan met onze drankjes. 'Ik weet zeker dat het wel goed komt'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerrilyn Milexi Rodriguez
    Ik keek de jongen met een glimlach aan waarna ik mijn zonnebril afdeed, 'Dankjewel, dat is erg lief,' zeg ik dan. 'Ik heb mijn bikini al aan dus alleen mijn koffer moet naar boven, ik ben Jerrilyn trouwens, Jerrilyn Rodriguez.' zeg ik met een licht Spaans accent.

    Robin Daniel Hastings
    'Dat lijkt me een Spaanse naam, aan je accent te horen?' Nu ze haar zonnebril afheeft kan ik haar ogen bekijken die erg mooi zijn, hun donkerbruine kleur past goed bij haar huid. 'Oh en ik ben Robin, Robin Hastings en als je mijn 2e naam ook nog wilt weten dat is Daniel.' zeg ik grijnzend terwijl ik met haar koffer in mijn hand de trap op loop. 'Well lady choose a room.' Waarna ik alle overgebleven kamers aanduidt.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Joshua Christopher Maxwell
    Nadat ze de traan van mijn wang geveegd heeft gaat ze en glimlach ik. "Ik weet zeker dat het goed komt" zegt ze. Ik knik half en haal mijn schouders op. Ik neem een slokje van mijn fanta en haal mijn portomonnee uit mijn zak. Ik haal er een foto uit van ik toen ik ongeveer 16 was, ongeveer zelfde kleding style als nu alleen iets kleiner. Naast me staat een lange man die precies op mij lijkt alleen met een ring baardje. Hij draagt een spijkerbroek en een wit overhemd met een rode stropdas. Ik kijk er heel even naar en geef hem dan aan Evelyn. "dat is hem" zeg ik. "en dat kleintje ben ik toen ik 16 was" ik grinnik


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Farah Winter
    Josh haalt zijn portemonnee uit zijn en haalt er een foto uit die hij aan mij geeft. 'Dat is hem,' zegt hij. 'En dat kleintje ben ik toen ik 16 was,' grinnikt hij.
    'Je lijkt op hem,' zeg ik glimlachend terwijl de foto bekijk. Na een tijdje geeft ik de foto weer terug en neem ik een slokje van mijn drinken. 'Toen was je nog een beetje schattig,' zeg ik plagerig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    Er verschijnt een trotse glimlach op mijn gezicht als ze zegt dat ik op hem lijk. "Hij was een geweldig man, altijd andere helpen, zijn familie stond op de eerste plaats, altijd" Als Evelyn een slokje van haar drinken neemt doe ik dat ook. "Toen was je nog een beetje schattig" Ik grijns breed. "Ben ik nu niet meer schattig dan?" ik knipper onschuldig met mijn ogen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Farah Winter
    'Hij was een geweldig man, altijd andere helpen, zijn familie stond op de eerste plaats, altijd,' zegt Josh. 'Ben ik nu niet meer schattig dan?' hij knippers onschuldig met zijn ogen.
    Ik begin te lachen. 'Niet echt nee,' grinnik ik. 'Nu ben je eerder...sexy,' grijns ik er achteraan waarna ik naar hem knipoog.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    Evelyn begint te lachen. Ze heeft een leuke lach "Niet echt nee" ik trek een pruillip. "Nu ben je eerder....Sexy" ik grijns breed. Ze grijnst ook en ze knipoogt. "Sexy is zelfs beter" zeg ik met een grote grijns en ik knipoog. "Dit stadje mag oppassen, er lopen hier twee hele sexy personen rond" zeg ik doelend op haar en mij.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Farah Winter
    'Sexy is zelfs beter,' grijnst hij breed en hij knipoogt.
    'Dit stadje mag oppassen, er lopen hier twee hele sexy personen rond'.
    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Ik denk dat ze wel wat gewend zijn hoor dus zo bijzonder zullen wij wel niet zijn,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    Ik kijk Evelyn nep-beledigd aan. "Verpest mijn momentje nou niet" Ik grinnik weer. Ze heeft me in zo'n korte tijd, weer zo veel beter laten voelen. Ik stop de foto terug in de portomonnee en mijn portomonnee terug in mijn zak. Dan kijk ik Evelyn weer geamuseerd aan. "Je bent heel erg sexy punt uit"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Farah Winter
    'Verpest mijn momentje nou niet,' grinnikt hij en hij stapt de foto weer in zijn portemonnee en als hij die ook heeft opgeborgen kijkt hij me geamuseerd aan. 'Je bent heel erg sexy, punt uit'.
    'Dat zal ik dan maar opvatten als een compliment,' zeg ik met een kleine grijns en ik drink de rest van mijn cola op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    Ik kijk Evelyn aan. "het ís een compliment" als de ober komt betaal ik de drankjes van ons beide en drink het laatste van mijn drankje op. Ik sta op. "Kom een stukje wandelen" zeg ik vrolijk en ik loop alvast het terrasje af en wacht daar op Evelyn


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Farah Winter
    'Het ís een compliment,' zegt Josh.
    De ober komt er aan en ik glimlach even als Josh beide drankjes betaald. 'Kom een stukje wandelen,' zegt hij vrolijk als hij zijn drinken op heeft. Hij loopt alvast het terrasje af en ik loop achter hem aan.
    'Misschien kunnen we nu alvast kijken welke clubs leuk zijn, dan hoeven we vanavond niet meer te zoeken,' stel ik voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered