• Een Groep jongeren van 16 tot 22 mogen gratis naar een prachtig hotel op een eiland. De eigenaar van het hotel wou zeker weten of dit een goede vakantie plek zou zijn voor jongeren. Aangezien er weinig hotels zijn of villa's maar wel uitgaanscentra stranden en andere dingen die leuk zijn voor jongeren. Deze stonden er al voor de mensen die er wonen. Het eiland vrij klein, maar met de auto doe je er 5 uur over om aan de andere kant van het eiland te komen. Deze jongeren verblijven 6 weken op dit eiland. Ze mogen alles doen in hun villa. Feesten geven en nog meer.


    Regels
    - Denk na voor je een rol neemt, want er zijn er al vrij weinig. Ik hou niet van snelle stoppers dus als je denkt ik doe maar 1 topic mee sla dit dan over.
    - Ooc is met Haakjes ()[]{}
    - Geen One-Liners. Soms mag je wat minder maar het liefst meer als 4 regels.
    - Niet iedereen is perfect.
    - Sluit geen mensen buiten dat is voor niemand leuk.
    - het is niet de bedoeling dat het na 1 blik van een jongen en een meisje al meteen liefde is. Het zijn tieners ze fessen en gaan helemaal los.
    - 16+ Is toegestaan.
    - Niet meteen stoppen als je het niet meer volgt. Vraag het aan anderen en vraag of je je bij een gesprek kan voegen!

    De Villa


    Zwembaden:
    Pool 1
    Pool 2
    Kamers:
    SlaapKamer
    (De kleuren mag je zelf verzinnen, maar zo is het ingedeelt)
    Keuken
    Woonkamer


    Jongens:
    - Simon Elijah Blake -> Gabumon
    - Jason Alexander Scagotti -> TheRumIsGone
    - Zachery Di'Omain -> Avenged7Fold
    - Robin Daniel Hastings -> adores
    - Jim Alex Mcarty -> LuvMustache
    - Joshua Christopher Maxwell -> Rechazame
    - Noah Nicolas Blackbund -> Macadamia

    Meisjes:
    - Katherina Alice Distiny Moon -> STwilight
    - May Violet 'Carmen Rose' Grey -> Hurtedheart
    - Lana Juana Lancaster -> RainbowShine
    - Evelyn Farah Winter -> xMarvelous
    - Chayenne Lawhead -> xIbiMalik
    - Taylor Jennifer Turner -> HarrysCats
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez -> IHeartMusicc


    In het begin komt iedereen aan op het vliegveld. Je word in een auto van de eigenaar van hè hotel en de villa gebracht naar de Villa en daar kan je elkaar tegenkomen na je een kamer hebt gekozen!
    Inspringen kan altijd!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Evelyn Farah Winter
    'Nou welkom,' Josh gaat op het bed zitten. 'Sorry dat het niet erg netjes is maar heb nog niet alles op zijnn plek gezet'.
    'Maakt niet uit, ik heb ook nog niet alles uitgepakt,' zeg ik. 'Daar hebben te nog 6 week de tijd voor, het is leuker om eerst de omgeving een beetje te verkennen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Simon Elijah Blake

    Mijn mond ging half open. Een beetje water kwam in mijn mond, net zoals de tong van May. Speelse likte ze langs de mijne. Ik voelde haar hand door mijn haren en glimlachte tegen haar lippen aan. Mijn handen omklemde nog steeds haar nek. Zachtjes wreef ik met mijn duim over haar keel. Af en toe duwde ik heel zachtjes speels. Hoe zou ze reageren erop? Ondertussen liet ik mijn tong spelen met die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Joshua Christopher Maxwell
    "Mee eens" antwoord ik. Het uitzicht is al geweldig.De locatie ook" beaam ik. "Ik denk dat ik hier hele mooie plaatjes kan schieten" zeg ik, ik fotografeer soms ook. "of hardlopen lijkt me ook erg mooi in deze omgeving" Ik kijk weer even naar Evelyn en laat mijn ogen over haar lichaam gaan. Ze is erg sexy gekleed en het staat haar erg goed.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Farah Winter
    'Mee eens. Het uitzicht is al geweldig.De locatie ook,' zegt hij. 'Ik denk dat ik hier hele mooie plaatjes kan schieten, of hardlopen lijkt me ook erg mooi in deze omgeving,'
    'Hard lopen lijkt me alleen wel ietsjes te warm nu,' zeg ik nadenkend.
    Ik zie dat zijn ogen over mijn lichaam heen glijden grijns lichtjes.
    'Bevalt het je?' vraag ik geamuseerd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    Ik zet mijn handen achter me neer en leun wat naar achter als Evelyn vraagt of het bevalt. "Jazeker" Zeg ik geamuseerd. Waarom ontkennen? "te warm?" vraag ik. Ik haal mijn wenkbrouwen even op. "Valt wel mee. Je moet natuurlijk ook niet midden op de dag gaan hardlopen, gewoon tegen de tijd dat het gaat schemeren, of als de zon op komt"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Farah Winter
    'Ja zeker,' zegt hij geamuseerd.
    'Te warm?' vraagt hij dan en hij trekt zijn wenkbrauwen op. 'Valt wel mee. Je moet natuurlijk ook niet midden op de dag gaan hardlopen, gewoon tegen de tijd dat het gaat schemeren, of als de zon op komt'.
    'Hmm, okee daar heb je gelijk in,' zeg ik. 'Zullen we anders een keer samen gaan hardlopen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    "Zullen we anders een keer samen gaan hardlopen?" vraagt Evelyn. Ik grijns even. "kun je me bijhouden?" vraag ik met een grijns. "Is goed hoor" zeg ik nog voor Evelyn kan antwoorden.
    "Ik had jou helemaal niet als een sportief meisje verwacht" zeg ik eerlijk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    adores schreef:
    Robin Daniel Hastings
    'Moet die koffer nog naar boven?' wijzend op de koffer die naast haar (Jerrilyn) staat. 'Anders kan ik je wel helpen die naar boven te krijgen en daarbij, tenzij je in je gewone kleren in het zwembad wil zul je toch nog iets anders moeten aantrekken. Ik glimlach kort.


    Jerrilyn Milexi Rodriguez

    Ik keek de jongen met een glimlach aan waarna ik mijn zonnebril afdeed, 'Dankjewel, dat is erg lief,' zeg ik dan. 'Ik heb mijn bikini al aan dus alleen mijn koffer moet naar boven, ik ben Jerrilyn trouwens, Jerrilyn Rodriguez.' zeg ik met een licht Spaans accent.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evelyn Farah Winter
    'kun je me bijhouden?' grijnst hij. 'Is goed hoor,' zegt hij gelijk daarna. 'Ik had jou helemaal niet als een sportief meisje verwacht'.
    Ik haal mijn schouders op. 'Dat denken wel meer mensen,' zeg ik. 'En ik kan je heus wel bijhouden hoor,' grinnik ik dan. Ik ben misschien niet zo lang maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet snel kan rennen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Avenged7Fold schreef:
    Zacky


    Ik was niet erg gesteld op dit soort nieuwsgierigheid, maar dit was wel mijn kans om nieuwe vrienden te maken en daarom besloot ik, met enige tegenzin, om gewoon een antwoord te formuleren.
    'Ik ben opgegroeid in Spanje,' vertelde ik. 'Tot ik een jaar of twaalf was. Toen ben ik geëmigreerd.'
    Ik vond dat dit wel weer even genoeg was voor nu.


    Chayenne

    'Spanje hm.' mompelde ik. 'Daar zou ik graag nog een keer naartoe willen.' Spanje leek me een mooi land met mooie stranden en goede uitgaansgelegenheden en ik zou daar graag nog wel eens naartoe willen. De zon brandde op mijn schouders en ik dook even onder water om af te koelen. 'Heb je al met veel mensen kennis gemaakt hier?'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Joshua Christopher Maxwell
    "Maar je hebt me toch niet horen zeggen dat ik snel ging rennen?" Ik grijns even. "Dan ben ik gelijk door mijn uithoudings vermogen heen. Ik leun met mijn onderarmen op mijn knieën en kijk Evelyn geamuseerd aan. "Dat je een sportief meisje bent is alleen maar een plus punt weetje"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zacky

    Ik schudde mijn hoofd. 'Ik heb wel veel namen gehoord, maar ben de meesten al vergeten.'
    Ik keek toe hoe Chayenne het water indook en even later weer boven kwam. Haar haren plakten aan haar gezicht en het beeld van haar lichaam, dat er niet verkeerd uitzag, zo had ik al gemerkt, werd vertroebeld door het rimpelende water.
    'En jij? Wat houdt jou allemaal bezig?' vroeg ik.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Chayenne

    'Mijn kleine zusje houdt me bezig,' zei ik grinnikend, 'Mijn ouders zijn meestal aan het werk en dan moet ik voor mijn zusje zorgen.' Mijn zusje was een nakomertje en mijn ouders hadden het druk, aangezien ik thuis zat, was ik de aangewezen persoon voor de opvang. 'En verder, ik sport graag en ik hou me weleens bezig met fotografie. Niks serieus, gewoon voor de fun.' zei ik toen ik mijn hand door mijn haren haalde en voorzichtig op mijn lip beet.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Evelyn Farah Winter
    'Maar je hebt me toch niet horen zeggen dat ik snel ging rennen?' grijnst hij. 'Dan ben ik gelijk door mijn uithoudings vermogen heen'.
    'Oh, dus je hebt geen conditie,' grinnik ik plagerig.
    Hij leunt op zijn onderarmen kijkt me geamuseerd aan. 'Dat je een sportief meisje bent is alleen maar een plus punt weetje'.
    'Nou, dan is het toch goed dat ik dat ben?' zeg ik en ik sta op. 'Zullen we iets gaan doen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ xMarvelous --> Amorphous]

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:32 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered