• Een Groep jongeren van 16 tot 22 mogen gratis naar een prachtig hotel op een eiland. De eigenaar van het hotel wou zeker weten of dit een goede vakantie plek zou zijn voor jongeren. Aangezien er weinig hotels zijn of villa's maar wel uitgaanscentra stranden en andere dingen die leuk zijn voor jongeren. Deze stonden er al voor de mensen die er wonen. Het eiland vrij klein, maar met de auto doe je er 5 uur over om aan de andere kant van het eiland te komen. Deze jongeren verblijven 6 weken op dit eiland. Ze mogen alles doen in hun villa. Feesten geven en nog meer.


    Regels
    - Denk na voor je een rol neemt, want er zijn er al vrij weinig. Ik hou niet van snelle stoppers dus als je denkt ik doe maar 1 topic mee sla dit dan over.
    - Ooc is met Haakjes ()[]{}
    - Geen One-Liners. Soms mag je wat minder maar het liefst meer als 4 regels.
    - Niet iedereen is perfect.
    - Sluit geen mensen buiten dat is voor niemand leuk.
    - het is niet de bedoeling dat het na 1 blik van een jongen en een meisje al meteen liefde is. Het zijn tieners ze fessen en gaan helemaal los.
    - 16+ Is toegestaan.
    - Niet meteen stoppen als je het niet meer volgt. Vraag het aan anderen en vraag of je je bij een gesprek kan voegen!

    De Villa


    Zwembaden:
    Pool 1
    Pool 2
    Kamers:
    SlaapKamer
    (De kleuren mag je zelf verzinnen, maar zo is het ingedeelt)
    Keuken
    Woonkamer


    Jongens:
    - Simon Elijah Blake -> Gabumon
    - Jason Alexander Scagotti -> TheRumIsGone
    - Zachery Di'Omain -> Avenged7Fold
    - Robin Daniel Hastings -> adores
    - Jim Alex Mcarty -> LuvMustache
    - Joshua Christopher Maxwell -> Rechazame
    - Noah Nicolas Blackbund -> Macadamia

    Meisjes:
    - Katherina Alice Distiny Moon -> STwilight
    - May Violet 'Carmen Rose' Grey -> Hurtedheart
    - Lana Juana Lancaster -> RainbowShine
    - Evelyn Farah Winter -> xMarvelous
    - Chayenne Lawhead -> xIbiMalik
    - Taylor Jennifer Turner -> HarrysCats
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez -> IHeartMusicc


    In het begin komt iedereen aan op het vliegveld. Je word in een auto van de eigenaar van hè hotel en de villa gebracht naar de Villa en daar kan je elkaar tegenkomen na je een kamer hebt gekozen!
    Inspringen kan altijd!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Evelyn Farah Winter
    'Nee dat was heel stout meisje foei,' zegt hij met een strenge blik maar hij begint al te grijnzen. 'Dat was een hele lekkere kus,' zegt hij met een lachje. Hij doet een poging om onschuldig te kijken maar dat mislukt en hij grinnikt. 'Dat valt niet te ontkennen'.
    'Hmmm, dan delen we dezelfde mening,' grijns ik terwijl ik mijn armen rond zijn nek blijf houden. We zijn toch de enigen bij dit zwembad dus wat maakt het ook uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ghehe het geeft niet, was het leuk?]

    Simoen Elijah Blake

    'Waar woon je op dit moment voordat je hier kwam?' vroeg ze en ik lachte eventjes. 'Ik zelf kom uit Miami,' vertelde ze verder. Ze keek mij verwachtingsvol aan. 'Los Angeles,' zei ik met een klein glimlachje. 'Of New York.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Joshua Christopher Maxwell
    "Hmm dan delen we die mening" Ze blijft haar armen om mijn nek houden, dus automatisch houd ik mijn handen op haar heupen. "Nou dat is mooi dan" antwoord ik met een speelse grijns. Ik ben benieuwt wat ze van plan is. Ik ben hier toch om te feesten en leuk te doen dus i don't care


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ja het was zeker leuk ;). Heb echt genoten. En Joshua en Evelyn zitten in hetzelfde zwembad xD.]
    May Violet Grey
    'Los Angeles,' zei hij met een klein glimlachje. 'Of New York.' ik knik. Twee verschillende steden. 'Die liggen wel ver uit elkaar. Hoe komt het dat je in die twee steden leeft?' Vraag ik geintresseerd. Ik zag in de verte Joshua en Evelyn. Ach er was nog een hele vakantie. Ik had nog genoeg tijd voor al die leuke jongens. Ik had onzichtbaar gekeken en net langs Eli. Maar daarna boorde ik weer in zijn ogen in die van Simon.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Serieus? Ik heb die stukjes nog niet echt gelezen ;$]

    Simon Elijah Blake

    'Die liggen wel ver uit elkaar. Hoe komt het dat je in die twee steden leeft?' vroeg ze. Ze klonk geïnteresseerd en dat was wel leuk. Ik lachte eventjes. 'Ik leef niet in twee steden,' zei ik lachend. 'Ik reis. Paar maandjes hier, paar maandjes daar. Op een gegeven moment vergeet je gewoon waar je allemaal langs ben geweest.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik lees altijd alles :)]
    May violet Grey
    'Ik reis. Paar maandjes hier, paar maandjes daar. Op een gegeven moment vergeet je gewoon waar je allemaal langs ben geweest.' Zegt hij. Hij was dus een reizer. Ik gokte dan ook van bedje naar bedje. Ik had er geen problemen mee. Ik was zelf ook. Ik was nog nooit in mijn hele leven verliefd geworden en ik had daar vrede mee. 'Het lijkt me best eenzaam. Doe je dat met vrienden?' Vraag ik dan nieuwsgierig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik net niet, xd te veel D:]

    Simon Elijah Blake

    'Het lijkt me best eenzaam. Doe je dat met vrienden?' vroeg ze nieuwsgierig, waarop ik lichtjes mijn hoofd schudde. 'Ik doe het helemaal alleen,' zei ik met een glimlachje. 'Ik blijf niet lang bij mensen. Ze vervelen mij altijd na een tijdje.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    May Violet Grey
    'Ik doe het helemaal alleen,' zei hij met een glimlachje. 'Ik blijf niet lang bij mensen. Ze vervelen mij altijd na een tijdje.' ik kijk hem even met pretoogjes en een speelse grijns aan. 'Geld dat ook voor mij.' Zeg ik grijnzend. Ik zwem iets dichter naarhem toe tot er hooguit 30 centimeter tussen ons zit.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Simon Elijah Blake

    'Geld dat ook voor mij,' zei ze grijnzend. Ze zwom dichter naar me toe. Ik lachte eventjes. 'Dat weet ik niet,' glimlachte ik en zwom nog iets dichter naar haar toe. 'Daar komen we later achter,' voegde ik er nog aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Evelyn Farah Winter
    'Nou dat is mooi dan,' zegt hij met een speelse grijns.
    Ik breng mijn lippen weer ietsjes dichter naar die van hem. 'Dus het is voor herhaling vatbaar?' vraag ik onschuldig en ik lik even met mijn tong verleidelijk over mijn lippen terwijl ik hem aan blijf kijken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May Violet Grey
    'Daar komen we later achter,' Zegt hij als hij nog dichter bij me komt nzijn adem slaat tegen mijn gezich en onze lippen zijn maar een paar centimeter van die van hem verwijderd. Ik grijns even zach en druk saffies mijn lippen op die van hem. 'Ik hou van ontdekken.' Zeg ik grijnzend en kus hem nu goed en laat mijn tong over zijn onderlip glijden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Joshua Christopher Maxwell
    "Dus het is voor herhaling vatbaar?" vraagt ze onschuldig en ze likt over haar lippen. Ik grijns even. "Ik vind van wel. weet niet wat jij er van denkt" fluister ik. Ook ik lik even langs mijn lippen en haal mijn wenkbrouwen even speels op. Waarna ik even glimlach.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Simon Elijah Blake

    Zachtjes voelde ik haar lippen even op die van mij. Dat ging vlot.. En we waren beide nog nuchter. 'Ik hou van ontdekken,' zei ze grijnzend en ze kuste me weer. Haar tong voelde ik over mijn onderlip glijden. Ik klemde mijn handen om haar nek heen en kuste haar gelijk met passie terug. Zachtjes beet ik in haar onderlip.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Evelyn Farah Winter
    'Ik vind van wel. weet niet wat jij er van denkt' fluistert hij en hij likt ook even langs zijn lippen waarna hij speels zijn wenkbrauwen ophaalt en glimlacht.
    Ik grijns even en druk mijn lippen weer op die van hem, iets ruwer als net en ik laat een van mijn handen over zijn borstkas glijden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    Ze grijnst even en kust me dan, iets ruwer dan net. Als ik haar hand over mijn borstkast voel gaan druk ik haar dichter tegen me aan. Ik bijt zacht op haar onderlip en lik langs haar lippen om te laten merken dat ik de zoen verder wil laten gaan dan alleen een kus. Ja nu we toch bezig zijn, waarom niet gelijk goed? Ik laat een hand naar haar onderrug gaan en een hand naar haar billen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]