• Een Groep jongeren van 16 tot 22 mogen gratis naar een prachtig hotel op een eiland. De eigenaar van het hotel wou zeker weten of dit een goede vakantie plek zou zijn voor jongeren. Aangezien er weinig hotels zijn of villa's maar wel uitgaanscentra stranden en andere dingen die leuk zijn voor jongeren. Deze stonden er al voor de mensen die er wonen. Het eiland vrij klein, maar met de auto doe je er 5 uur over om aan de andere kant van het eiland te komen. Deze jongeren verblijven 6 weken op dit eiland. Ze mogen alles doen in hun villa. Feesten geven en nog meer.


    Regels
    - Denk na voor je een rol neemt, want er zijn er al vrij weinig. Ik hou niet van snelle stoppers dus als je denkt ik doe maar 1 topic mee sla dit dan over.
    - Ooc is met Haakjes ()[]{}
    - Geen One-Liners. Soms mag je wat minder maar het liefst meer als 4 regels.
    - Niet iedereen is perfect.
    - Sluit geen mensen buiten dat is voor niemand leuk.
    - het is niet de bedoeling dat het na 1 blik van een jongen en een meisje al meteen liefde is. Het zijn tieners ze fessen en gaan helemaal los.
    - 16+ Is toegestaan.
    - Niet meteen stoppen als je het niet meer volgt. Vraag het aan anderen en vraag of je je bij een gesprek kan voegen!

    De Villa


    Zwembaden:
    Pool 1
    Pool 2
    Kamers:
    SlaapKamer
    (De kleuren mag je zelf verzinnen, maar zo is het ingedeelt)
    Keuken
    Woonkamer


    Jongens:
    - Simon Elijah Blake -> Gabumon
    - Jason Alexander Scagotti -> TheRumIsGone
    - Zachery Di'Omain -> Avenged7Fold
    - Robin Daniel Hastings -> adores
    - Jim Alex Mcarty -> LuvMustache
    - Joshua Christopher Maxwell -> Rechazame
    - Noah Nicolas Blackbund -> Macadamia

    Meisjes:
    - Katherina Alice Distiny Moon -> STwilight
    - May Violet 'Carmen Rose' Grey -> Hurtedheart
    - Lana Juana Lancaster -> RainbowShine
    - Evelyn Farah Winter -> xMarvelous
    - Chayenne Lawhead -> xIbiMalik
    - Taylor Jennifer Turner -> HarrysCats
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez -> IHeartMusicc


    In het begin komt iedereen aan op het vliegveld. Je word in een auto van de eigenaar van hè hotel en de villa gebracht naar de Villa en daar kan je elkaar tegenkomen na je een kamer hebt gekozen!
    Inspringen kan altijd!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Joshua Christopher Maxwell
    "Als je er over wilt praten moet je het zeggen" zegt ze met een glimlach. Ik glimlach terug. "Dankjewel" zeg ik. "Zullen we anders ergens iets gaan drinken?" Ik knik even. "Laten we dat maar gaan doen ja" zeg ik. Ik stop mijn handen in mijn zakken en begin te lopen. Ik frons mijn wenkbrouwen terwijl ik nadenk. Zou Jordan het leuk vinden dat mama een baby'tje krijgt? hij haatte het om de jongste te zijn, maar Papa zorgde er voor dat hij daar niet aan dacht en dat we gelijk werden behandelt. Papa was de beste. Ik mis hem zo


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Farah Winter
    'Laten we dat maar gaan doen ja,' zegt hij.
    We lopen een beetje rond. Aan de frons op zijn gezicht te zien is hij aan het nadenken.
    Een paar minuten later zie ik een cafeetje wat er wel gezellig uitziet en pak ik Josh bij zijn arm zodat hij niet verder loopt. 'Zullen we hier iets drinken?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    Evelynn pakt plots mijn arm. "Zullen we hier iets drinken?" vraagt ze. Ik knik even. "ja is goed hoor, terras of binnen?" vraag ik. Ik kijk even. het ziet er gezellig uit. En het ziet er niet uit dat de mensen hier echt Nederlands kunnen verstaan, dus ik denk dat ik het wel kan vertellen. Ik kijk naar Evelyn en glimlach even


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zacky

    'Ik ben het met je eens,' zei ik grijnzend.
    Vanonder de ligstoel pakte ik mijn zonnebril, zodat ik haar beter zou kunnen zien en mijn ogen niet zo toe zou hoeven knijpen.
    'We hebben wat dat betreft een goede keuze gemaakt.'
    Ik zuchtte van ontspanning. Het was hier heerlijk en ik vroeg me af wat deze plek nog meer voor ons in petto zou hebben.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 16:00 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Chayenne

    'Ik heb er inderdaad nog geen spijt van.' glimlachtte ik.
    'Het weer is heerlijk, de villa is prachtig, er zijn uitgaansgelegenheden, wat wil je nog meer?' zei ik zuchtend. Ik zou hier best kunnen wonen, heerlijk leek me dat. Weg van al het gezeur thuis.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Evelyn Farah Winter
    'Ja is goed hoor, terras of binnen?' vraagt Josh en hij glimlacht even.
    'Het terras,' besluit ik en ik loop het terras op om vervolgens aan een tafeltje te gaan zitten.
    Ik glimlach naar Josh als hij ook gaat zitten. Niet veel later komt er al een ober op ons af. Hij zegt iets maar ik kan het niet verstaan. 'Eh, Josh? weet jij wat hij zegt?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    Ik grijns even. "Hij vraagt wat we willen drinken" Grijns ik, Ik bestel een Fanta en als Evelyn ook besteld heeft loopt hij weg. Ik zucht nogmaals diep en kijk uit over het uitzicht dat het terrasje geeft. "Mijn moeder is zwanger" flap ik er na een tijdje uit.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Farah Winter
    'Hij vraagt wat we willen drinken,' grijnst Josh en hij bestelt een Fanta. Als ik een Cola heb besteld loopt de ober weer weg.
    Josh zucht diep. 'Mijn moeder is zwanger,' zegt hij ineens.
    Ik kijk hem verbaasd aan. 'En wat vind je daarvan?' vraag ik voorzichtig. Zelf zou ik het niet zo erg vinden om er nog een jonger broertje of zusje bij te krijgen maar iedereen denkt daar anders over.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    "Ik vind het best erg" zeg ik, ik blijf naar het uizicht te kijken zodat ik haar niet aan hoef te kijken. "Als je bekijkt dat mijn vader pas drie jaar geleden overleden is en ze nu alweer zwanger is van een ander" Mijn kaak verstrakt weer, "Mijn broertje vind het denk ik wel leuk, hij haat het om de jongste te zijn...maar ik weet niet, mijn vader liet hem dat altijd vergeten. Sinds hij overleden is is hij weer een fucking pain in the ass" Ik zucht. "Daarnaast mag ik de man niet met wie ze dat kind gaat krijgen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zacky

    Ik knikte en staarde loom voor me uit. De warmte had niet zo'n goed effect op mijn normaal gesproken zo actieve lichaam of geconcentreerde hersenen.
    'Ik denk dat ik wel aan dit leven kan wennen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Chayenne

    'Inderdaad. Ik ga even een flesje water pakken binnen, wil jij ook wat drinken?' vroeg ik toen ik rechtop ging zitten en naar hem glimlachtte. Ik kon wel wat verfrissing gebruiken en omdat ik geen zin had om te zwemmen moest dat maar met wat drinken.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Evelyn Farah Winter
    'Ik vind het best erg. Als je bekijkt dat mijn vader pas drie jaar geleden overleden is en ze nu alweer zwanger is van een ander.' Zijn kaak verstrakt. 'Mijn broertje vind het denk ik wel leuk, hij haat het om de jongste te zijn...maar ik weet niet, mijn vader liet hem dat altijd vergeten. Sinds hij overleden is is hij weer een fucking pain in the ass. Daarnaast mag ik de man niet met wie ze dat kind gaat krijgen'.
    Ik bijt aarzelend op mijn lip en weet niet goed wat ik moet zeggen. 'Heb je wel een beetje je best gedaan om die man te leren kennen?' vraag ik voorzichtig. 'En ik vind het echt rot voor je dat je vader is overleden maar als je moeder verder wil met haar leven is dat haar eigen keus'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    "Ik vind het niet eerlijk" zeg ik zacht. "H..het leek wel alsof mijn moeder helemaal nooit gerouwt heeft om mijn vader. Na een half jaar kwam ze al met deze vent aanzetten" Ik zwijg weer eventjes. "Alsof ze daarvoor al met hem ging" ik zwijg weer even. "Ze gaf ons niet eens de kans om te rouwen. We moesten hem maar meteen accepteren in ons gezin...het voelde...voelt gewoon niet eerlijk. Niet eerlijk tegenover mijn vader" Ik merk nu pas hoeveel pijn het eigenlijk nog doet.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Farah Winter
    'Ik vind het niet eerlijk. H..het leek wel alsof mijn moeder helemaal nooit gerouwt heeft om mijn vader. Na een half jaar kwam ze al met deze vent aanzetten,' hij zwijgt even. 'Alsof ze daarvoor al met hem ging'. Hij zwijgt weer. 'Ze gaf ons niet eens de kans om te rouwen. We moesten hem maar meteen accepteren in ons gezin...het voelde...voelt gewoon niet eerlijk. Niet eerlijk tegenover mijn vader'.
    Ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel.
    'Misschien is dit gewoon je moeders manier om je vader te vergeten,' zeg ik zacht. 'Als je het écht niet fijn vindt zou ik als ik jou was er over gaan praten met je moeder'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zacky

    'Graag,' antwoordde ik. 'Ik verga echt van de dorst.'
    Ze grijnsde en liep blootsvoets naar binnen om twee flesjes water te scoren. Ik had geen idee waar dat was en als de zon me niet zo lui en sereen had gemaakt, zou ik misschien nog wel zijn mee gelopen.
    Ik kon nu alleen maar blijven liggen en genieten van het warme weer.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes