• Een Groep jongeren van 16 tot 22 mogen gratis naar een prachtig hotel op een eiland. De eigenaar van het hotel wou zeker weten of dit een goede vakantie plek zou zijn voor jongeren. Aangezien er weinig hotels zijn of villa's maar wel uitgaanscentra stranden en andere dingen die leuk zijn voor jongeren. Deze stonden er al voor de mensen die er wonen. Het eiland vrij klein, maar met de auto doe je er 5 uur over om aan de andere kant van het eiland te komen. Deze jongeren verblijven 6 weken op dit eiland. Ze mogen alles doen in hun villa. Feesten geven en nog meer.


    Regels
    - Denk na voor je een rol neemt, want er zijn er al vrij weinig. Ik hou niet van snelle stoppers dus als je denkt ik doe maar 1 topic mee sla dit dan over.
    - Ooc is met Haakjes ()[]{}
    - Geen One-Liners. Soms mag je wat minder maar het liefst meer als 4 regels.
    - Niet iedereen is perfect.
    - Sluit geen mensen buiten dat is voor niemand leuk.
    - het is niet de bedoeling dat het na 1 blik van een jongen en een meisje al meteen liefde is. Het zijn tieners ze fessen en gaan helemaal los.
    - 16+ Is toegestaan.
    - Niet meteen stoppen als je het niet meer volgt. Vraag het aan anderen en vraag of je je bij een gesprek kan voegen!

    De Villa


    Zwembaden:
    Pool 1
    Pool 2
    Kamers:
    SlaapKamer
    (De kleuren mag je zelf verzinnen, maar zo is het ingedeelt)
    Keuken
    Woonkamer


    Jongens:
    - Simon Elijah Blake -> Gabumon
    - Jason Alexander Scagotti -> TheRumIsGone
    - Zachery Di'Omain -> Avenged7Fold
    - Robin Daniel Hastings -> adores
    - Jim Alex Mcarty -> LuvMustache
    - Joshua Christopher Maxwell -> Rechazame
    - Noah Nicolas Blackbund -> Macadamia

    Meisjes:
    - Katherina Alice Distiny Moon -> STwilight
    - May Violet 'Carmen Rose' Grey -> Hurtedheart
    - Lana Juana Lancaster -> RainbowShine
    - Evelyn Farah Winter -> xMarvelous
    - Chayenne Lawhead -> xIbiMalik
    - Taylor Jennifer Turner -> HarrysCats
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez -> IHeartMusicc


    In het begin komt iedereen aan op het vliegveld. Je word in een auto van de eigenaar van hè hotel en de villa gebracht naar de Villa en daar kan je elkaar tegenkomen na je een kamer hebt gekozen!
    Inspringen kan altijd!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    May Violet Grey
    Hij kusde me meteen met passie terug. Zijn deed zijn armen rond mijn nek en beet op mijn onderlip. Ik grijns tegen zijn lippen aan. Ik kus zijn bovenlip en zuig even kort en doe dan hetzelfde bij zijn onderlip mijn handen woel ik door zijn haren. Ik haalde adem en trok hem langzamerhand onder water. Het voelde grappig aan en ik had het altijd al is willen doen n


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Evelyn Farah Winter
    Ik merk dat hij de zoen verder wil laten gaan dan een kus. Waarom ook niet? Ik ben hier tenslotte gekomen om te feesten.
    Zijn ene hand glijdt naar mijn onderrug en de andere naar mijn billen.
    'Misschien kunnen we beter het zwembad uitgaan,' mompel ik tussen het kusjes geven in zijn nek door.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Simon Elijah Blake

    Het voelde goed wat ze deed met mij lippen. Ze haalde adem en iets zei me dat ik dat ook maar moest doen. Ik deed dat en maar gelukkig ook. Ze trok me mee onderwater. Ik trok haar daarna gelijk tegen mij aan en plante mijn lippen weer op die van haar. Dit voelde raar en grappig tegelijk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Joshua Christopher Maxwell
    Ik voel dat ze kusjes in mijn nek begint te geven en ik kan een glimlach niet onderdrukken. "Misschien kunnen we beter het zwembad uit gaan" mompelt ze. "Any ideas?" fluister ik en ik druk zachte kusjes op haar oorschelp. Als ze die kant op wilde gaan vind ik ook niet erg hoor!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Farah Winter
    'Any ideas?' fluistert hij en hij drukt zachte kusjes op mijn oorschelp.
    'Geen enkel idee,' fluister ik terug. 'Maar mijn handen beginnen een beetje op die van een oma te lijken door al dat water dus ik ga er liever uit.' zeg ik dan met een klein lachje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    Ik grijns even. "laten we er dan maar uit gaan" ik til haar op de kant en klim er zelf uit en ga staan. "Ik..ga maar iets droogs aantrekken denk ik..boven in mijn kamer" zeg ik. Ik grijns even. "Zin om langs te komen of moet ik daar zielig alleen zitten?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet Grey
    ik grinnik het voelde grappig aan. Ik drong zijn mond die half open was binnen en likte speels langs zijn tong. Ik grijnsde en opende mijn ogen. Het water was blauw en hè zag er grappig uit. Ik sloot mijn ogen weer en ging door zijn haren heen met mijn hand.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Evelyn Farah Winter
    Hij tilt me op de kant waarna hij er zelf ook uitklimt.
    'Ik..ga maar iets droogs aantrekken denk ik..boven in mijn kamer. Zin om langs te komen of moet ik daar zielig alleen zitten?' grijnst hij.
    'Ik zie nog wel,' zeg ik met een knipoog. 'Hangt er vanaf wat je van plan bent om te doen,' zeg ik onschuldig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    "Ik zie nog wel" zegt ze met een knipoog. "Hangt er vanaf wat je van plan bent te doen" Ik trek een onschuldig gezicht. "me omkleden" zeg ik onschuldig. "En daarna" ik pluk aan mijn lip en doe alsof ik na denk. "Gezellig doen met jou. Wat jij wilt dus" Ik knipoog en loop alvast richting mijn kamer.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Farah Winter
    'Me omkleden,' zegt hij onschuldig. 'En daarna. Gezellig doen met jou. Wat jij wilt dus?' knipoogt hij en hij loopt richting zijn kamer.
    Ik grinnik even en loop dan naar mijn eigen kamer waar ik mijn bikini uittrek en als ik me heb afgedroogd trek ik een sexy lingerie setje aan wat bestaat uit en zwarte kanten string en een zwarte kanten BH die allebei lichtjes doorschijnen. Simpel maar sexy. Daarover heen trek ik een kort zwart jurkje aan waar mijn slanke benen mooi in uitkomen. Als ik klaar ben loop ik naar Josh' kamer en klop ik op zijn deur.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    Ik heb me net afgedroogd en een boxer, korte broek en wit hemd aangetrokken als ik zacht geklop aan mijn deur hoor. Ik open hem en glimlach als ik evelyn zie. Ik stap opzij om haar binnen te laten en sluit de deur achter haar. "Toch maar wel langsgekomen?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Farah Winter
    Josh opent de deur en glimlacht. Als ik binnen ben sluit hij de deur weer.
    'Toch maar wel langsgekomen?'
    Ik haal nonchalant mijn schouders op. 'Ik heb toch niks beters te doen,' zeg ik. Ik ga op een van de stoelen zitten en sla mijn benen over elkaar waardoor mijn jurkje een stukje opkruipt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    "Ik heb tog niks beters te doen" zegt ze nongelant. Ze gaat zitten en slaat haar benen over elkaar waardoor haar jurkje omhoog schuift. Ik glimlach even. "Nou welkom" ik plof op het bed neer. "Sorry dat het niet erg netjes is maar heb nog niet alles op zn plek gezet "


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Hoe kan ik inspringen?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    LuvMustache schreef:
    [Hoe kan ik inspringen?]


    [eh, je kan wel Josh' kamer inlopen waar Josh en Evelyn zijn en dan doen dat je dacht dat het jouw kamer was of zoiets?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered