• Een Groep jongeren van 16 tot 22 mogen gratis naar een prachtig hotel op een eiland. De eigenaar van het hotel wou zeker weten of dit een goede vakantie plek zou zijn voor jongeren. Aangezien er weinig hotels zijn of villa's maar wel uitgaanscentra stranden en andere dingen die leuk zijn voor jongeren. Deze stonden er al voor de mensen die er wonen. Het eiland vrij klein, maar met de auto doe je er 5 uur over om aan de andere kant van het eiland te komen. Deze jongeren verblijven 6 weken op dit eiland. Ze mogen alles doen in hun villa. Feesten geven en nog meer.


    Regels
    - Denk na voor je een rol neemt, want er zijn er al vrij weinig. Ik hou niet van snelle stoppers dus als je denkt ik doe maar 1 topic mee sla dit dan over.
    - Ooc is met Haakjes ()[]{}
    - Geen One-Liners. Soms mag je wat minder maar het liefst meer als 4 regels.
    - Niet iedereen is perfect.
    - Sluit geen mensen buiten dat is voor niemand leuk.
    - het is niet de bedoeling dat het na 1 blik van een jongen en een meisje al meteen liefde is. Het zijn tieners ze fessen en gaan helemaal los.
    - 16+ Is toegestaan.
    - Niet meteen stoppen als je het niet meer volgt. Vraag het aan anderen en vraag of je je bij een gesprek kan voegen!

    De Villa


    Zwembaden:
    Pool 1
    Pool 2
    Kamers:
    SlaapKamer
    (De kleuren mag je zelf verzinnen, maar zo is het ingedeelt)
    Keuken
    Woonkamer


    Jongens:
    - Simon Elijah Blake -> Gabumon
    - Jason Alexander Scagotti -> TheRumIsGone
    - Zachery Di'Omain -> Avenged7Fold
    - Robin Daniel Hastings -> adores
    - Jim Alex Mcarty -> LuvMustache
    - Joshua Christopher Maxwell -> Rechazame
    - Noah Nicolas Blackbund -> Macadamia

    Meisjes:
    - Katherina Alice Distiny Moon -> STwilight
    - May Violet 'Carmen Rose' Grey -> Hurtedheart
    - Lana Juana Lancaster -> RainbowShine
    - Evelyn Farah Winter -> xMarvelous
    - Chayenne Lawhead -> xIbiMalik
    - Taylor Jennifer Turner -> HarrysCats
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez -> IHeartMusicc


    In het begin komt iedereen aan op het vliegveld. Je word in een auto van de eigenaar van hè hotel en de villa gebracht naar de Villa en daar kan je elkaar tegenkomen na je een kamer hebt gekozen!
    Inspringen kan altijd!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Joshua Christopher Maxwell
    "ik ben May" zegt het meisje en ze knipoogt ook eventjes. Ik grijns even en bijt op mijn lip.
    "is Chris je tweede naam of een afkorting van iets?"
    "mijn tweede naam is Christopher" antwoord ik. "maar de meeste vinden Josh..ja... zo rijke lui achtig ofso dus me vrienden noemen me meestal gewoon Chris. Maakt mij niet zoveel uit" Ze bijt even op haar lip. "kun je mijn bikinitopje wat strakker maken? ik kan er zelf niet zo goed bij" ik kan een kleine grijns niet onderdrukken waardoor mijn spierwitte tanden tevoorschijn komen. "Ja hoor draai je maar om" grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 22:27 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Farah Winter
    'Mijn tweede naam is Christopher, maar de meeste vinden Josh..ja... zo rijke lui achtig ofso dus me vrienden noemen me meestal gewoon Chris. Maakt mij niet zoveel uit'. Josh grijns lichtjes en ik zie dat hij mooie witte tanden heeft.
    'Ja hoor, draai je maar om,' grinnikt hij.
    Ik loop naar hem toe en als ik vlak voor hem sta draai ik me om en gooi ik mijn bruine krullen over een schouder zodat hij er iets gemakkelijker bij kan.
    'Christopher klinkt inderdaad nog al bekakt,' zeg ik met een klein lachje. 'Ik hou het wel gewoon op Josh,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ehh, ik zal Simon maar eens aanlaten komen ;d Vanaf waar kan ik het beste beginnen om hem aan te laten komen? Thuis? Of vanuit de vliegtuig of hoe?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Joshua Christopher Maxwell
    "Ach mijn ouders hebben me die naam gegeven he" Ze loopt naar me toe en als ze voor me staat gooit ze haar krullen over haar schouder en ik maak haar bikini topje wat strakker vast. Ik doe het niet expres maar mijn vingers strijken vlinderlicht over haar huid.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ze komen per boot of vliegtuig aan. Dan met de auto naar de villa toe. Dan zijn koffer in de kamer zetten. En dan kan je ergensheen gaan. Bijhet zwembad zijn de meeste mensen.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Dus eigenlijk kan ik het beste vanaf zijn eigen huis beginnen?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Evelyn Farah Winter
    'Ach mijn ouders hebben me die naam gegeven he,' zegt hij terwijl hij mijn bikinitopje iets strakker vast maakt. Zijn verrassend zachte vingers strijken lichtjes over mijn huid.
    Ik draai me om en als ik merk dat wel erg dicht bij elkaar staan zet ik een stapje naar achteren. 'Christopher is alsnog een betere naam dan mijn tweede naam,' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Mijn topics, hoe kan ik beginnen? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [even laptop naar boven smokkelen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    "Christopher is nog een betere naam dan mijn tweede naam" lacht Evelyn. "Wat is jou tweede naam dan?" vraag ik dan met een grijns. "zo" zeg ik. Ik geef een klopje op haar schouder om aan te geven dat ik klaar ben. "nu heb je me wel nieuwschierig gemaakt hoor" mijn ogen twinkelen even vrolijk en ik sla mijn armen over elkaar.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jerrilyn Milexi Rodriguez

    Gapend loop ik het vliegveld uit. Wat een vlucht, niet geslapen of ontspannen. Ik rek mezelf even helemaal uit en doe mijn zonnebril op waarna ik mijn haar in een warrige knot zet.
    Dus...waar is mijn vervoer? Als ik om me heen kijk en uiteindelijk een bordje met mijn naam erop zie staan glimlach ik en loop ik ernaartoe. De chauffeur brengt me naar de villa en ik kijk even mijn ogen uit waarna ik snel het huis naar binnen ga, 'Hallo?' roep ik dan door het huis als ik eenmaal binnen ben. Ik glimlach, het is werkelijk prachtig. Zo snel als ik kan zoek ik een kamer op en al gauw heb ik die gevonden. Ik drop mijn spullen in mijn kamer en loop dan naar beneden met mijn telefoon en Ipod in mijn handen, hmm even opzoek gaan naar iemand.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evelyn Farah Winter
    'Wat is jouw tweede naam dan?' vraagt hij grijnzend. 'Nu heb je me wel nieuwsgierig gemaakt hoor,' zijn ogen twinkelen vrolijke en hij slaat zijn armen over elkaar.
    'Waag het niet te lachen anders moet ik je misschien straffen,' dreig ik lachend. 'Maar goed mijn tweede naam is Farah,' zeg ik dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Vanaf het vliegveld mag je beginnen. ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Joshua Christopher Maxwell
    "Waag het niet te lachen anders moet ik je misschien straffen" lacht ze. "Ligt er aan wat voor straf" ik trek een onschuldig gezicht. "Mijn tweede naam is Farah" ik zwijg eventjes. "Ik vind Farah een hele mooie naam hoor" zeg ik serieus, En dat meen ik. Je komt niet vaak een mooie naam tegen dus zeg het altijd wel eerlijk als ik een naam mooi vind.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    HurtedHeart schreef:
    [Vanaf het vliegveld mag je beginnen. ;)]


    Ik had al iets geschreven ;p


    The duty of youth, is to challenge corruption.