• Een Groep jongeren van 16 tot 22 mogen gratis naar een prachtig hotel op een eiland. De eigenaar van het hotel wou zeker weten of dit een goede vakantie plek zou zijn voor jongeren. Aangezien er weinig hotels zijn of villa's maar wel uitgaanscentra stranden en andere dingen die leuk zijn voor jongeren. Deze stonden er al voor de mensen die er wonen. Het eiland vrij klein, maar met de auto doe je er 5 uur over om aan de andere kant van het eiland te komen. Deze jongeren verblijven 6 weken op dit eiland. Ze mogen alles doen in hun villa. Feesten geven en nog meer.


    Regels
    - Denk na voor je een rol neemt, want er zijn er al vrij weinig. Ik hou niet van snelle stoppers dus als je denkt ik doe maar 1 topic mee sla dit dan over.
    - Ooc is met Haakjes ()[]{}
    - Geen One-Liners. Soms mag je wat minder maar het liefst meer als 4 regels.
    - Niet iedereen is perfect.
    - Sluit geen mensen buiten dat is voor niemand leuk.
    - het is niet de bedoeling dat het na 1 blik van een jongen en een meisje al meteen liefde is. Het zijn tieners ze fessen en gaan helemaal los.
    - 16+ Is toegestaan.
    - Niet meteen stoppen als je het niet meer volgt. Vraag het aan anderen en vraag of je je bij een gesprek kan voegen!

    De Villa


    Zwembaden:
    Pool 1
    Pool 2
    Kamers:
    SlaapKamer
    (De kleuren mag je zelf verzinnen, maar zo is het ingedeelt)
    Keuken
    Woonkamer


    Jongens:
    - Simon Elijah Blake -> Gabumon
    - Jason Alexander Scagotti -> TheRumIsGone
    - Zachery Di'Omain -> Avenged7Fold
    - Robin Daniel Hastings -> adores
    - Jim Alex Mcarty -> LuvMustache
    - Joshua Christopher Maxwell -> Rechazame
    - Noah Nicolas Blackbund -> Macadamia

    Meisjes:
    - Katherina Alice Distiny Moon -> STwilight
    - May Violet 'Carmen Rose' Grey -> Hurtedheart
    - Lana Juana Lancaster -> RainbowShine
    - Evelyn Farah Winter -> xMarvelous
    - Chayenne Lawhead -> xIbiMalik
    - Taylor Jennifer Turner -> HarrysCats
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez -> IHeartMusicc


    In het begin komt iedereen aan op het vliegveld. Je word in een auto van de eigenaar van hè hotel en de villa gebracht naar de Villa en daar kan je elkaar tegenkomen na je een kamer hebt gekozen!
    Inspringen kan altijd!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Simon Elijah Blake

    Met twee koffers in mijn hand stapte ik van de boot af. De reis was heerlijk en ik had de zon heerlijk op mijn huid voelen branden. Ik liep naar een persoon toe die een bordje vast hield. 'Simon Elijah Blake,' las ik erop en ik lachte eventjes. Ik liep naar hem toe en hij pakte mijn koffers aan. 'Dank je,' zei ik met een duidelijke Spaanse accent. Ik lachte eventjes vriendelijk en stapte toen de auto in. Voor ik het wist waren we aangekomen bij het grote villa. Ik was aardig laat vertrokken. Ik was een aantal dingen vergeten. Ik bedankte de man nogmaals en liep met de twee koffers in mijn hand richting het huis.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jerrilyn Milexi Rodriguez

    Toen ik eenmaal beneden was liep ik door de gangen, ergens vond ik een spiegel en ik wierp een korte blik. Ik had een korte maagshortje aan, een tanktopje en een groene blazer. Ik had mijn all stars eronder aan getrokken en ik liet mijn ogen de kamer afgaan. Ik glimlachte en liep uiteindelijk weer ergens naar toe, uiteindelijk kwam ik bij de keuken waar ik een appel pakte, die ging wassen en daarna liep ik rustig naar buiten, mijn laatste tas ophalen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evelyn Farah Winter
    'Ligt er aan wat voor straf,' zegt hij met een onschuldig gezicht.
    Als ik mijn tweede naam zeg zwijgt hij eventjes. 'Ik vind Farah een hele mooie naam hoor,' zegt hij serieus.
    Er verschijnt een glimlach op mijn lippen. 'Dank je,' zeg ik. 'Zelf ben ik er niet zo'n fan van maar ik vind het alsnog beter dan die standaard namen zoals Anna en Emma'.
    Ik werp even een blik op het zwembad. 'Zullen we gaan zwemmen?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May Violet Grey
    Oké helaas. Ik had graag een bed met hem willen delen. Ik loop heupwiegend naar binnen om mijn keel te smeren en pak wat Cola. Als ik terug wil lopen zie ik iemand in de hal. (Simon) ik grijns. Hij was knap. Ik liep alweer heupwiegend naar hem toe. 'Heey.' Zeg ik als ik hem even bekijk en op mijn lip bijt en hem een speelse grijns geef. 'Ik ben trouwens May.' Stel ik mezelf snel voor.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Robin Daniel Hastings
    Ik loop met snelle pas de trap af waarna ik mijn zonnebril opzet. 'Iedereen is bij het zwembad.' zeg ik tegen een meisje dat net haar koffer neerzet, tegelijkertijd komt er een jongen binnen die ik ook meteen gedag zeg. Door mijn zonnebril bekijk ik het meisje onopvallend en ik glimlach vriendelijk. 'Gaan jullie mee naar buiten?


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Joshua Christopher Maxwell
    "Dankje, ik ben er zelf niet zo'n fan van maar ik vind het alsnog beter dan die standaard namen zoals Anna en Emma" zegt ze. "ben het helemaal met je eens" zeg ik knikkend. "ik heb het zelf ook niet zo met standaart namen. Helaas heb ik die wel" ik zucht eventjes. "Zullen we gaan zwemmen?" vraagt ze na een blik op een zwembad en ik kijk er ook even naar. "Ja is goed" zeg ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [zozo wat een slet zeg O.o. En dat ie even met een ander meisje praat betekent niet dat ie niet geintereseert is xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik wou net vragen of iemand tegen Simon kon praten want ben beetje inspiratieloos haha xd]

    Simon Elijah Blake

    Ik liep de vila in en keek om mij heen. Net toen ik wou roepen of er iemand was liep er een meisje op mij af. 'Heey,' zei ze en ik zag dat ze op haar lip beet. Vervolgens kwam er een speelse grijns op haar gezicht. 'Ik ben trouwens May,' stelde ze zichzelf voor waardoor ik eventjes glimlachte. 'Aangenaam,' zei ik en merkte dat mijn accent opviel vergeleken met haar. 'Ik ben Simon, maar je kan me ook Eli noemen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Heb je 't tegen Jerrilyn? xd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jerrilyn Milexi Rodriguez

    'Iedereen is bij het zwembad.' Hoor ik opeens achter me. Ik schrik op en kijk achter me, 'Gaan jullie mee naar buiten?' vraagt de jongen dan. Naast me is nog een jongen gekomen en ik kijk ze beiden aan ik glimlach naar de jongen die tegen me sprak, 'Klinkt goed,' zeg ik dan met een verleidelijk lachje terwijl ik hem door de glazen van mijn bril even aankijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evelyn Farah Winter
    'Ben het helemaal met je eens,' knikt Josh. 'Heb het zelf ook niet zo met standaart namen. Helaas heb ik die wel,' zucht hij.
    'Ach. Joshua is toch zo erg nog niet?' zeg ik. 'Het is in elk geval stukken beter als Bert of Hendrik,' grinnik ik er achteraan.
    'Ja is goed,' zegt Josh als ik hem gevraagd of we zullen gaan zwemmen.
    Ik grijns lichtjes als ik zie dat hij dichtbij de rand van het zwembad staat en geef hem een duwtje tegen zijn gespierde borstkas waardoor hij er in valt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    "het is iniedergeval stukke beter dan bert of hendrik" ik lach even. "Dát is waar, maar mijn ouders komen ook uit new york dus is logisch dat ik geen nederlandse naam heb" Plotseling grijnst Evelyn en geeft een duwtje tegen mijn borstkast waardoor ik achterover het zwembad in val. Ik kom omhoog. "Ooh dus zo ga jij met knappe jongens om hmm? je duwt ze in het zwembad?" vraag ik grijnzend.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [zozo wat een slet zeg O.o. En dat ie even met een ander meisje praat betekent niet dat ie niet geintereseert is xD]

    [Weet ze ook wel, maar ze wilt Evelyn ook een landheren had dorst en ze heeft jongens liever even voor zichzelf. Dus ze wach wel. Ze komt wel. You'll see xD]
    May Violet Grey
    Simon of Eli. Niet dat het echt op elkaar leek, maar goed. Vast zijn tweede naam ofzoiets. 'Mij mag je Gewoon May of Vi noemen (Engels uitesproken. Fy). Ik hoorde zijn Spaanse accent en grijnsde lichtjes. Ik kon ook redelijk goed Spaans. '¿Español o no? Yo también puede se un poco. Estoy talig 2 criado.' Zeg ik grijnzend. Mijn moeder was Spaans. Ik grinnik even en kijk hem dan weer verwachtingsvol aan.

    [¿Español o no? Yo también puede se un poco. Estoy talig 2 criado.= Spaans of niet?Ik kan het zelf ook een beetje. Ik ben 2 talig opgevoed.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [wauw...google vertalen is niet de beste optie zo te zien haha. best wel erg fout..]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Robin Daniel Hastings
    'Moet die koffer nog naar boven?' wijzend op de koffer die naast haar (Jerrilyn) staat. 'Anders kan ik je wel helpen die naar boven te krijgen en daarbij, tenzij je in je gewone kleren in het zwembad wil zul je toch nog iets anders moeten aantrekken. Ik glimlach kort.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor