• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:24 ]


    El Diablo.

    Catlyn Grayne

    Ik begin te lachen. 'En jij wil graag een coole crimineel zijn?' Ik loop naar hem toe en ga recht voor hem staan. 'Open je mond, dan kan ik zien of je niks beschadigd hebt.'

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 20:31 ]


    Happy Birthday my Potter!

    || Vintain ||
    Ik grom even beschaamd. 'Echt niet,' zeg ik, 'alles is oké.' De gedachte dat iemand die ik nog maar net ken in het binnenste van mijn mond gaat kijken staat me niet erg aan.


    I can't define who I am.

    (Ik ga nu de jongen uit 4 die ik gereserveerd heb vermoorden :S)
    carmen violet grey
    'Deze moeten we zowieso nog in het water gooien, dan kan niemand ze meer gebruiken. En we moeten de veldflessen nog bijvullen, de Spelmaker kan zo alle meertjes droog leggen als hij dat wil.' Ze glimlacht even naar mer
    'En we moeten onze spullen ook ergens kunnen verstoppen, we kunnen niet door heel de arena trekken met 3 rugzakken.' Hierbij gaf ik haar gelijk. We hadden teveel bagage. Ik loop naar het meee waar schoon en helder water inzit. Ik pak een fles en vul hem helemaal. Dan doe ik er wat jodium in om de ziektekiemen eruit te halen. Ik neem een slok. Het smaakte oke. Mooi zo. Opeens hoor ik gesuis en een speer naast me. Als reflex pak ik gelijk mijn pijl en boog. Ik span hem aan en zie de jongen van 4. Ik haal het gevoel van mijn hart weg en schiet op zijn hart waarrodoor hij wegspringt uit de boom en de pijl inzijn schouder komt. Hij valt van hoof en ik ren naar hem toe. Hij kijt me pijnlijk aan. 'Ik doe het snel.' Zeg ik zacht. Ik pak mijn mes en steek het in zijn hart. Hij blaast zijn laatste adem uit en sluit zijn ogen. 'Sorry.' Zeg ik zacht. Ik hoor een kanonschot en zucht. Ik pak de wapens van Freya en steek ze in de jongen van district 4 zijn lijf. 'Als hij word opgehaald gana die wapens mee.' Zeg ik gekalmeerd. Van binnen stond ik op het punt van instorten, maar ik hield me sterk en trok mijn mes en pijl uit hem.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Catlyn Grayne

    Ik schud mijn hoofd en rommel wat in mijn tasje. Dan vis ik er de juiste kruiden uit. 'Stop dit dan in ieder geval in je mond. Het heeft een verzachtende en genezende werking.' Ik haal er een klein stukje vanaf en stop het in mijn eigen mond, om te laten zien dat het niet giftig is.


    Happy Birthday my Potter!

    Vintain
    'No worries,' zeg ik als ze probeert te bewijzen als het kruid niet giftig is, 'ik vertrouw je en ik ken het by the way zelf ook.' Ik pak de rest van het kruid uit haar handen en stop het in mijn eigen mond, wetend dat de pijn over een paar minuten grotendeels zal afnemen.


    I can't define who I am.

    flower
    tot nu toe heb ik me verstopt, gelijk nadat de granaten waren verdwenen ben ik weg gerend de spullen heb ik laten liggen.
    vanachter een boom kijk ik toe hoe een tribuut van district 12 lang loopt.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Catlyn Grayne

    'Ah, dus je bent goed met kruiden?' vraag ik hem. Ik ga op de grond zitten en bekijk de wond op mijn arm nog een keer. Het verband lekt nog niet door, dus het gaat blijkbaar goed. Ik stal mijn zesentwintig overgebleven takjes voor mij uit en begin er met een mes pijltjes van te maken.


    Happy Birthday my Potter!

    Freya Rose Jones

    We komen bij een glinsterend meer, waar we direct alle veldflessen vullen en een kleine hoeveelheid Jodium erin doen. Met al dit water kunnen we zeker een week door, veel meer dan ik ooit gehoopt had. Ineens hoor ik gekraak achter me en draai me vliegensvlug om. Maar Carmen is sneller en schiet een pijl door zijn hart. Meteen valt hij kermend op de grond en ze loopt op hem af. Ze pakt het mes dat aan haar riem hing en steekt hem neer. Niet veel later gaat het kanon af. Dood. Ik hoor hoe ze een verontschuldiging fluistert naar hem en ik wil op haar aflopen om haar te troosten. Abrupt stop ik als Carmen het lichaam van de jongen vult met alle wapens.
    'Als hij word opgehaald gana die wapens mee.' ze zegt het heel kalm maar ik hoor hoe haar stem breekt op het eind van haar zin. Dan zijn al mijn remmen weg, neem ik haar hand vast en trek haar mee. Weg van hier, weg van de herinnering. Ik sleur haar mee, verderop bij de rivier. We horen de hovercraft komen en gaan. Dan sla ik mijn arm rond haar heen en zeg zacht:
    'Het was zijn leven of het jouwe. Je had geen keus, het is niet jouw schuld.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    || Vintain ||
    "Iwk bwen de mwan die alles kawn," zeg ik met mijn mond vol kruiden en steek mijn handen omhoog, 'behawvle wapwens. That's my weak spwot." Geïnteresseerd kijk ik naar Cat die bezig is met haar pijltjes.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:03 ]


    I can't define who I am.

    Carmen Violet Grey
    Ze trekt me mee en ook ik zie de hoovercraft. Ze geeft me plots een knuffel. 'Het was zijn leven of het jouwe. Je had geen keus, het is niet jouw schuld.' Ik maak me voorzichtig los. 'Weet ik, maar ik ben hiervoor getraint. Geen emotie te tonen als ik mensen tijdens deze spelen vermoord. Dat zijn wij beroeps. Wij doen een masker op tijdens de spelen en pas weer af als deze voorbij is. Ik gok dat jij namelijk de enige bent deze hele spelen die me zonder masker zou zien deze spelen.' Zeg ik met een glimlach. De jongen uit 4 word opgehezen samen met alle wapens. Dit was goed. Meer kans voor mij. En al ik het niet zou redden ozu ik het Freya ginnen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Freya Rose Jones

    Voorzichtig laat ze los en glimlacht.
    'Weet ik, maar ik ben hiervoor getraint. Geen emotie te tonen als ik mensen tijdens deze spelen vermoord. Dat zijn wij beroeps. Wij doen een masker op tijdens de spelen en pas weer af als deze voorbij is. Ik gok dat jij namelijk de enige bent deze hele spelen die me zonder masker zou zien deze spelen.'
    Dat is de eerste keer in mijn hele leven dat ik dankbaar ben voor mijn plaats in district 12. Ik moet ook een masker opzetten als ik thuis kom en de hongerige ogen zie van mijn broertje en zusje, maar kan dan later wel alles loslaten in het bos. Ik wil dit meisje niet vermoorden, ze is veel te aardig. Als we uiteindelijk toch uiteen moeten, zal ik weg lopen. En als ik niet win, zal zij dat doen.
    En net op dat moment, komt er een zilverkleurige parachute naar beneden. Ze hebben het gezien, het Capitool. Ze hebben gezien dat Carmen en ik alle spullen hebben en een grote kans maken nu we samen zijn.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Catlyn Grayne

    'Ik heb eigenlijk ook niet zoveel verstand van wapens, maar in mijn district speelden we vroeger altijd een spelletje met van die plakkerige zaden en blaaspijpen. Ik was er altijd de beste in.' Als de zesentwintig pijltjes gereed zijn, stop ik er zestien weer terug in mijn tasje. De anderen laat ik nog even liggen, zodat ik die in gif kan dopen. Ik haal de giftige kruiden tevoorschijn en vlecht van een aantal strengen gras een soort bakje. Ik stamp de kruiden fijn en meng ze met wat water. Vervolgens leg ik er vijf pijlen in.


    Happy Birthday my Potter!

    Carmen Violet Grey
    Een zilver kleurig parachutje komt naar beneden en ik vang hem op met mijn hand. Het capitool onze mentoren en de sponsors hadden gezien hoeveel kans wij nu hadden. Ik glimlach naar Freya en open het parachutje. In mijn ogen springen tranen. 'Wauw.' Zeg ik ademloos. We hadden er misschien niet veel aan in de arena, maar het was het mooiste geschenk dat er was. Een ketting van prachtig zilver had voor Freya een ring met een steenkool balletje eraan hangen en bij mij een edelsteen. 'Een district aandenken.' Fluister ik zacht terwijl ik haar ketting aan Freya geef. Op de bodem lag ook voor mij een katapult, maar dit vond ik vele malen mooier.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Freya Rose Jones

    Carmen vangt het parachuutje op en doet het open. Er liggen 2 kettinkjes in, ééntje met een steenkool balletje en één met een edelsteen aan.
    'Een district aandenken.' fluistert Carmen ademloos. Met glinsterende ogen hou ik het kettinkje vast en kijk naar boven.
    'Bedankt. Wie ons dit ook gestuurd heeft; bedankt.'
    Helemaal op de bodem ligt nog een katapult en een briefje. Mijn naam staat erop geschreven met sierlijke letters. Ik vouw het open en er staan maar 4 zinnen op:
    Kom naar me toe, kom naar huis Frey. Ik mis je en weet niet wat ik moet doen zonder je. Kom naar me toe en ik zal je laten zien hoeveel ik van je hou.
    Veel liefs, Samuel


    4 zinnen, meer dan genoeg om me te breken. Ik barst in snikken uit.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Vintain
    Nadat de kruiden hun werk hebben gedaan spuug ik ze uit. 'Interessant,' zeg ik tegen Cat, 'zoiets heb ik nog nooit eerder gezien. Wel slim, dat met dat gif. Laurierkers?'


    I can't define who I am.