• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 17:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Megan

    Ik begon te lachen, "Al goed, ik neem je solo wel over" zei ik waarna ik mijn kin in de lucht stak en dramatisch mijn haren over mijn schouder gooide. Ik begon te lachen en at het laatste stukje van mijn macaroni op. Mijn drinken was ook op, dus ik was zo goed als klaar. "Nu nog betalen" zei ik vrolijk.

    Austin

    Ik begon te lachen na een hele tijd op mijn lip te bijten, "Ouders zijn echt hilarisch" lachte ik, "Doe je het wel veilig liefje ?" bootste ik mijn moeders stem na, "Geloof me, zelfs bij jongens zei ze het !" riep ik verontwaardigd, "Mijn reactie was altijd, Mam, please, shut up, thank You".
    Ik stond op en liep naar binnen. Ik betaalde vlug en ging terug naar Felicia. "Kom op, je drumles begint hoor" grinnikte ik.

    Felicia

    'Mijn moeder zei dus precies hetzelfde. Of ik wel veilig wilde doen omdat ze nog geen oma hoefde te worden.' Ik schudde mijn hoofd, mijn moeder was nogal vaak overbezorgd. Snel pakte ik Austin's hand vast en liepen we samen richting de camping terug. 'Ik ben klaar voor mijn eerste drumles!' zei ik vrolijk toen we er bijna waren.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lars:

    "Komt wel goed." (Ik sla het spaanse stukje over, je verstaat het toch niet.)Vrolijk betaalde ik en stond op. "En nu de jongen aanspreken." Lachte ik duivels en deed mijn kleren goed. "Wacht." Zei ik vrolijk en deed haar haar in een vlecht. "Kijk, nu zit het perfect." Zei ik blij. "Als je het niet wilt mag het eruit, maar zo ben je gewoon nog leuker." Lachte ik. Op naar de jongen.^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Ik trok haar mee naar het gebouw en opende de deuren. Toen we binnen waren liet ik haar hand los en liep naar een kastje waar de stokjes te vinden waren. "Ik zal eerst tonen wat ik kan" lachte ik. Ik ging zitten achter het drumstel en speelde redelijk moeilijke drumbeats. Ik had er lang op moeten oefenen dat was zeker. Ik stopte als het kon, "Maar jij mag iets makkelijkers doen".

    Megan

    Ik lachte vrolijk en zette een onschuldig, verlegen gezicht op. "Ik ben klaar" zei ik zachtjes. Ik begon te lachen en bestudeerde mijn haar in een ruit, "God Lars, jij moet elke ochtend mijn haar maar doen !". Ik liep op een traag tempo met Lars mee naar de jongen en wachtte tot hij hem ging aanspreken.

    Felicia

    Mijn mond viel open van verbazing toen Austin helemaal los zat te gaan achter het drumstel. 'Maar jij mag iets makkelijkers doen.' zei hij daarna. Dat hoopte ik maar want anders zette ik mezelf meteen voor schut. Ik liep naar hem toe en ging voorzichtig bij hem op schoot zitten. Hij was een kop groter dan ik dus dat kon makkelijk. 'Dus, wat moet ik doen?' vroeg ik vrolijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik nam voorzichtig een paar stokjes van de grond zodat ze niet van mijn schoot zou vallen en gaf ze aan haar. Ik deed iets makkelijks voor, "Ik zal de drumbas wel doen, sla jij maar" lachte ik. Ik deed het nog een keer voor, "Het is niet zo'n moeilijke".

    Lars:

    Vrolijk liep ik naar de jongen en tikte hem op zijn rug.
    "Lo sentimos, pero quizás saben el camino para el karaoke bar?" Vroeg ik aan de jongen die zich omdraaide. "sí, casualmente aunque. ¿Es tu novia?" Ik keek even achterom en schudde mijn hoofd. "No, solo una buena novia" Zei ik lachend. "bien, usted había cocido el rincón aquí, que a la derecha y luego la esperanza segundo izquierda." "me recuerdo que." Zei ik so serieus mogelijk. "Else hacer camino junto, siempre que no sea. Bienvenida a Arcelio" de jongen die rcelio heette grijnsde vrolijk. "soy Lars y esto es Megan." Daarna draaide ik me naar Megan. "Ik denk dat hij je leuk vindt." Zei ik vrolijk. En liep achter Arcelio aan. "Hij brengt ons naar de karaokebar. Je weet wel die die wij niet kunnen vinden." Ze ik als een engeltje.


    (Mijn spaans is nog vrij goed, haha. Maar oke, ik heb mijn boeken ook naast me liggen......^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    'Oh mijn god, dit is hopeloos.' lachtte ik toen ik maar wat sloeg met die stokjes. Daarna deed Austin het nog een keer voor en toen deed ik iets wat er in ieder geval bij in de buurt kwam. 'Help eens.' zei ik en ik nam de beide stokjes in mijn hand evenals Austin's handen. 'Doe eens voor,' zei ik toen ik mijn handen over die van hem legde.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik gaf de stokjes in haar handen en klemde mijn handen rond de hare. Dat was beter. Leerde je het beter, geloof me maar. Ik sloeg op de juiste plaatsen, op het juiste ritme. Ik begon te lachen en speelde iets dat véél moeilijker was. "Wow, Felicia, je hebt me nooit gezegd dat je zo goed kon spelen !".

    Megan

    Ik begon te lachen, "Ik kan geen woord tegen hem zeggen én hij verstaat me niet, niet zo'n goede match" zei ik sipjes. Ik begon vrolijk te huppelen, en stopte eventjes voor mijn schoenen uit te doen. Huppelen op hakken ging niet echt. Ik begon te lopen terwijl een lach over mijn lippen rolde, "Ik verhuis naar Spanje zodra ik perfect Spaans kan !" riep ik vrolijk.

    Felicia

    Ik lachte door zijn opmerking. Ik kon er totaal niks van en wat er nu gebeurde met die stokjes deed hij allemaal.
    'Wat een natuurtalent ben ik toch he!' riep ik toen we stopte met drummen. 'Heb ik toch nog een beetje ritme.' grinnikte ik daarna. Ik draaide me een kwartslag zodat ik met mijn beide benen aan een kant zat en draaide mijn gezicht naar hem toe. Snel drukte ik een kusje op zijn mond.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    "Je bent niet a-ritmisch nee" lachte ik vrolijk, "Dus je bent geen hond ! Jeaj, was ik eventjes bang". Ik liet mijn armen rond haar heen krullen. "Nu ben je wel blij he ? Je bent ritmisch, je bent geen hond én je bent groter dan mij".

    Lars:


    Vrolijk lachte ik. "¿puede usted inglés?" Vroeg ik. Heel droog en nuttig om het nu pas te vragen, maar ach. "Of course I can." Lachte hij en ik keek naar Megan. "Jij kan vast ook wel engels." Zei ik tegen haar en prikte haar ib haar wang. "Nou zeg dan wat tegen hem."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Megan

    Ik begon te lachen, "Nee ik kan niet, ik ben héél verlegen weet je nog" lachte ik. Ik gaf hem een por terug en keek op een verlegen manier naar de jongen. "Hi" zei ik. Lekker droog, "Goed he ?!" zei ik trots.