• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 17:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    'Ja daar word ik heel blij van!' zei ik grijnzend. 'Komt niet vaak voor hoor, dat ik groter ben dan iemand.' Ik keek door de deuren heen naar buiten en zag hoe sterren zich begonnen te vormen aan de heldere hemel. Ik pakte Austin bij zijn hand en trok hem mee naar buiten. Net voor onze tent ging ik op het gras liggen en trok Austin langs me. 'Zo, ons romantische avondje onder de sterren.' zei ik zachtjes en ik glimlachtte.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik lachte zachtjes en kroop de tent in. Ik nam een potlood, gom, wat houtskool en mijn tekenblok. Ik kroop terug naar buiten en ging in kleermakerzit zitten. Ik liet mijn ogen op de sterren rusten en bestudeerde ze even. Ik begon te tekenen terwijl ik af en toe eens naar de sterren keek om te kijken of ik goed bezig was.

    Lars:

    "Wow, gewoon wow." Zei ik quasi-verbaasd. "Dat was geweldig." Ik schudde mijn hoofd. We waren ondertussen aangekomen. "Dus welk liedje wil je zingen?' Vroeg ik vrolijk en begon in mijn Ipod te zoeken. "Ik kan 1 heel liedje drummen, moesten we voor school leren in de eerste." Lachte ik. Het was vreselijk. "Het heet 'Over my head.'" Lachte ik erachter aan. Het was verschrikkelijk geweest en had veel te lang geduurt.

    (Kan Austin ook tekenen? Wow behalve het drummen is het net Ferdinand.....)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    'Lieve schat.. Je tekent prachtig.' zei ik toen ik naast me keek en zag wat hij tekende. Ik kroop even terug de tent in en griste een pen uit mijn handtas. 'Mag ik een blaadje?' vroeg ik zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik gaf haar een blaadje en keek terug naar boven. Zacht bijtend op mijn lip tekende ik verder. Mijn donkerbruine ogen zochten de sterren weer op. Het blaadje was al aardig vol. Ik draaide het om en begon aan iets anders. Het stukje houtskool gleed over het blaadje. Ik tekende een paar lijntjes en begon ze uit te vegen met mijn wijsvinger.

    Megan

    "Ik ga eerst mijn solo doen Larsje" grinnikte ik. Ik liep naar de man die alles deed en wees aan welk liedje ik wilde doen. Hij knikte en ik liep op het podium. "Voor alle mensen die Nederlands spreken, Ik hou van jullie, voor de rest die Spaans spreek, tja, pech hebben". Ik nam de micro vast terwijl de eerste tonen van 'Take a Hint' begonnen te spelen. Ik beet zachtjes op mijn lip en begon toen te zingen.

    Felicia

    Ik draaide me om en ging op mijn buik liggen. Hmm. Wat zou ik hier eens op kunnen schrijven. Ik besloot om gewoon mijn eerst ingeving op te schrijven:

    Lieve Austin,
    Ik denk dat we allebei nooit verwacht hadden dat het zo zou lopen, dat het zo snel zou gaan en dat het zo goed zou voelen.
    Alles voelt goed met jou, je geeft me gevoelens die ik nooit heb gehad!
    Ik ben verliefd op je, en niemand die dat gaat veranderen..
    Je bent speciaal lieve Austin, vergeet dat nooit.
    Dikke kus, Felicia.
    Ik hou van je..


    Ik zette snel nog een hartje achter mijn naam en legde toen het blaadje weer terug op Austin's tekening. Blozend en bijtend op mijn lip wachtte ik op zijn reactie.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lars:

    Ik grinnikte om wat ze zei. Ze was heel schattig. "Je kan het." Schreeuwde ik en stak mijn duimen op. Ik luisterde naar hoe ze..... zong??? Oke. Ik glimlachte vrolijk en stak mijn duimen nog steeds op. "Je doet hety heel goed hoor." Schreeude ik naar haar.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Ik keek naar boven en toen weer naar beneden. Ik wou weer beginnen tekenen maar zag toen een papiertje liggen. Ik nam het op en liet mijn ogen over de regels op het blaadje glijden. De kleine glimlach die op mijn gezicht stond werd alsmaar groter. Uiteindelijk was briefje af en lachte ik vrolijk. Ik sloeg mijn blad terug over en begon vlug te tekenen. "Nog niet kijken Feli" zei ik toen ik doorhad dat ze wou kijken.

    Felicia

    'Ik kijk niet.' zei ik en ik deed heel kinderachtig mijn handen voor mijn ogen en probeerde stiekem toch nog te gluren naar wat hij deed. Ik werd er zenuwachtig van. Verrassingen vond ik leuk, maar ik werd er altijd zenuwachtig van. En ik had geen reactie gehad op mijn briefje, dus wat ik daarvan moest denken wist ik ook niet..
    'Mag ik nou eindelijk kijken?' zeurde ik na een tijdje.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Waarom 'Hoe ze ..... Zong ????', ze zingt goed hoor !]

    Austin

    Ik keek naar het papiertje waar ik de woorden die ik in mijn hoofd had mooi had opgeschreven in een leuk lettertype en tekende er nog een hartje bij. Ik zette er een lijntje houtskool in en begon het uit te wrijven zodat het hartje ingekleurd werd. Ik scheurde het papiertje af en gaf het aan haar. "Kijk maar".

    (Ja, dat hoorde hij...)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Megan

    Ik besloot Lars een beetje te pesten samen met onze nieuwe vriend. Ik liep het podium af tijdens het liedje en liep hun kant op. Ik legde mijn hand op Lars' rechtschouder en keek hem met twinkelende oogjes aan. Ik draaide een rondje rond hem en deed hetzelfde bij de andere jongen. Ik wist zijn naam eigenlijk nog altijd niet. Toen het liedje gedaan was stond ik alweer op het podium. Ik haalde eens diep adem aangezien ik niet veel adem meer over had en keek trots richting Lars. "De volgende keer sta jij hier grote jongen".

    Felicia

    Ik haalde mijn handen weg en opende mijn ogen. Ik las het briefje en zag het hartje. 'Ahwww, dat is zo lief!' zei ik. 'Jij bent veel te lief voor mij.' zei ik zachtjes en ik drukte een kusje op zijn wang. 'Dankjewel, ik ga het heeeeeel goed bewaren.' zei ik en nogmaals las ik het briefje. I love you stond er, hij hield dus echt van me..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik lachte en keek naar de zwarte Ice Watch rond mijn pols. Het was al best laat, en ik was nog moe van de busreis. Ik klapte mijn blok dicht waar haar papiertje veilig tussen zat en nam alles mee naar het tentje. "Ik ga slapen" zei ik nog voordat ik in het tentje kroop. Ik trok mijn kleren uit tot ik in boxer was in kroop naar mijn luchtbed.