• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 17:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    'Kom op jongens, beweging is goed voor je! Jullie praten alleen maar over eten!' zucht ik lichtelijk geirriteerd. Ik begin sit-ups te doen op de grond. 'Jullie moeten eens een voorbeeld aan mij nemen.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Ik haalde mijn iPhone uit mijn zak en nam subtiel een foto van Megan en Jane. Ik opende een nieuw bericht, stuurde de foto's door naar mijn beste vriend en verwijderde ze uit mijn telefoon. "Josh wou foto's van alle mooie meisjes" zuchtte ik. Ik draaide me een beetje zodat ik meer naar haar keek en liet mijn wijsvinger haar neus aanraken, "Maar van jou krijgt hij lekker geen foto" lachte ik, "En ja, we zullen naar de supermarkt gaan".

    Felicia

    Ik bleef zitten en ik keek hem een beetje beledigd aan en trok een pruillipje. 'Waarom niet? Ben ik niet mooi genoeg?' Waarom maakte hij wel een foto van de mooie meisjes Megan en Jane, en niet van mij, aangezien we nu toch wel samen waren? Was hij niet trots op me ofzo?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lars:

    "O, kijk ik zie er een." Riep ik druk en liep weg. Ja, een beetje impulsief misschien. Maar ja, ik moest het hem ooit vertellen. Ik liep naar de tent en pakte mijn tas. "Ik ga wel nu even lunchen."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Ik keek haar lachend aan, "Denk je nu echt dat Josh verdient om mìjn mooie meisje te zien ? Dacht het niet" lachte ik. Ik kreeg een bericht terug en begon te lachen, "Telepathie" zuchtte ik. Het bericht luidde dat ik vast en zeker een vriendin had die hij niet mocht zien aangezien ik maar 2 meisjes had doorgestuurt. Zoek je eigen mooie meisjes Josh.

    [wat bedoeld Lars ?]

    (Nou kijk Megan vraagt of ze leuken jongens gaan spotten, en Autin stond nog steeds in zijn zich.......)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    Ik bloosde, alweer. Ik vroeg me af voor de hoeveelste keer ik bloosde deze vakantie. Ik stond behendig op en trok Austin mee overeind. Mijn maag maakte een raar geluid. 'Jaja, eten komt eraan.' zei ik en ik tikte tegen mijn buik. De weg naar de supermarkt was niet zo moeilijk en er waren lekkere verse broodjes. Ik pakte een pot chocoladepasta, want daar kon ik echt niet zonder. 'Heb jij alles?' vroeg ik aan Austin.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Megan

    "TREK EEN FOTO !" schreeuwde ik Lars na. Ik kroop terug in het tentje en trok een kleedje aan. Ik deed nog een laagje mascara op en deed mijn haar in een vissengraatvlecht. Ik zacht een paar slippers en liep Lars achterna. Uiteindelijk haalde ik hem in, helemaal buiten adem. "Het is zielig als je alleen moet eten weet je" probeerde ik uit te leggen.

    Austin

    Ik had, ja lach me uit, kaas meegenomen en een grote put Nutella. Ik had een zwak voor Nutella. Ik liep ook nog even naar de ongezonde dingen zoals chips en snoep enn nam daar alles mee dat ik nodig had. "Nu wel" lachte ik terwijl ik haar meetrok naar een kassa. Op het bordje stond laatste klant maar toch shoof ik aan. Ze begon Engels tegen me te praten: "Meneer er stond laatste klant," "Ja dat ben ik" lachte ik, "Nee die man was de laatste klant," "Nee hoor, die was de voorlaatste". Ze zuchtte en begon mijn dingen ook te scannen, "Zulke discussies win je altijd" lachte ik naar Felicia.

    Felicia

    'Klant is koning toch?' zei ik plagend en ik duwde hem geld in zijn handen voor de boodschappen. Ik pakte snel een plastic tas en stopte de broodjes, potten Nutella, kaas, chips en snoep in de tas. Uiteindelijk werden het er twee door de hoeveelheid snoep die Austin had gepakt. Ik pakte ze op en waggelde als een soort eendje naar de uitgang. De tassen waren echt zwaar. 'Zo, daar kunnen we weer eventjes mee vooruit.' zei ik daarna.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lars:

    "Ach ja. Gaan wegezellig met zijn tweeen." Zei ik lachend, maar mijn glimlach verdween snel. "Die oto die heb ik al hoor." Zei ik droevig. Ja de foto had ik al, maar hij had al een vriendin. "Laten we doorlopen, ik heb echt honger." Ja, honger, en ik zou zo snel mogelijk, zo ver mogelijk


    We've lived in the shadows for far too long.

    Megan

    "Niet zo droevig Larsje" zei ik op moederlijke toon, "Want ik ga je de voordelen van single zijn zeggen". We liepen een random richting dus ik wist niet waar we gingen uitkomen, "Je mag naar alle jongens kijken, je mag iedereen kussen die je wilt, je mag zoveel one-night-standes hebben als je wilt én je hebt vrijheid !". Ik zuchtte, "We zijn echt zielig".

    Austin

    Ik begon te lachen, "Een eendje" riep ik vrolijk. Felicia keek me even raar aan, "Waar dan ?" vroeg ze. Ik begon te lachen, "Recht voor me". Ik nam 1 van de tassen over en zag de camping al in zicht komen. Toen ik uiteindelijk bij het tentje aankwam kroop ik naar binnen en schoof de luchtmatrassen opzij. Ik legde mijn slaapzak op de grond en ging erop zitten. "Een picknick in een tent, origineel he ?!".

    Felicia

    'Hoe romantisch.' grinnikte ik. Ik maakte de pot Nutella open en bij gebrek aan een mes haalde ik mijn broodje zelf er maar doorheen. Ik nam een flinke hap en toen schoot me ineens iets te binnen wat ik nog moest zeggen tegen Austin. Ik slikte het snel door en kuchtte even. 'Oh ja, mama wilde een foto van ons samen.' zei ik en ik bloosde. Ik schaamde me soms echt voor mijn moeder, maar ze stond erop dat ik een foto zou sturen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lars:

    "Echt niet." Zei ik en gaf haar een por. "Wij gaan gewoon een heel leu vriendje zoeken en ik moet dingetje overhalen om homo te worden." Zei ik lachend. En liep huppelend door. "Ik bedoel voor jou moeten we toch een geweldig vriendje vinden."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Megan

    Ik begon te lachen, "Je bent echt geweldig Lars" riep ik vrolijk, "Ik wou altijd al een gay best friend !". Ik haakte mijn arm door de zijne en trok hem mee naar een pizza-bar. Ik ging aan een tafeltje zitten.

    Austin

    "Dan krijgt ze hem toch" lachte ik vrolijk. Ik nam mijn broodje met kaas door de Nutella pot, ja ik had een rare smaak als het op eten aankwam, en wachtte tot ze haar telefoon zou nemen. Ik ging naast haar zitten en net op het moment dat ze de foto nam drukte ik mijn lippen tegen haar wang aan.