• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 17:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Well, not much. Austin en Felicia zijn gaan eten en zijn nu aan het slapen en Megan en Lars zijn naar een karaokebar geweest en die zijn nu ook gaan slapen]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [okeee, dankjewel. :')]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Bedankt. :3]

    Ayame
    Ik lig in mijn hut op mijn rug een beetje naar het plafond te kijken. Te moe om iets te doen. Te moe om wakker te blijven. Het zal ook eens niet. Na een tijdje vallen mijn ogen dicht en word ik vervolgens de volgende ochtend wakker om te zien dat het al twaalf uur 's middags is.

    Megan

    Een zachte kreun verliet mijn lippen terwijl ik om me heen tastte. Ik voelde een arm achtig iets dus begon er in te porren. "Hoe laat is het ?" zei ik nog half in slaap. Ik had dus nu zo'n zin om me om te draaien en opnieuw te slapen.

    Austin

    Ik taste in het rond tot ik uiteindelijk onder mijn hoofdkussen terechtkwam. Ik nam mijn iPhone er vanonder en keek naar het uur. Oh, middag. Oops. Ik draaide me om en had toen pas door dat ik geen slaapzaak meer over mij had liggen. De lucht voelde warm aan. Ik haalde een hand door mijn haren en deed de flip. Zo, mijn haar lag ook weer goed. Ik kroop naar mijn bagage, nam mijn tandenborstel, tandpasta en een fles water eruit en kroop het tentje uit. Boeien dat ik in boxer stond. Ik liep een stukje verder tot een paar struiken en begon mijn tanden te poetsen. Ik dronk wat van mijn flesje, spoelde mijn mond en spuwde het uit.

    [Haha, nu zou Lars Austin moeten zien]

    Ayame
    Ik spring mijn tent uit en realiseer me dan dat ik niet naar school hoef maar vakantie heb.
    Ik zucht en besluit even naar het strand te gaan.
    Ik trek mijn bikini aan en spring in het water bij het strand.

    Jane
    Vermoeid stap ik de tent uit, ik zie dat het al begin van de middag moet zijn. De hele nacht heb ik amper geslapen, luchtbedden liggen voor geen meter en daarbij komt ook nog eens dat Finn snurkt als een gek. Ik ga in het midden van het veld te staan en begin luidkeels te zingen. Daarbij doe ik gymnastiekoefeningen. 'Oeh ah, ochtendgymnastiek. Oeh ah fanatiek! Oeh ah ochtengymnastiek. Oeh ah fanatiek!'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Ik kan Lars zo binnen laten lopen hoor^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    Ik werd wakker en zag tot mijn verbazing dat Austin al weg was. Hm, beetje jammer dat hij me niet even wakker gemaakt heeft dacht ik toen ik zag hoe laat het was. Ook had ik een berichtje terug van mijn beste vriendin:
    Hey! Maak je niet druk joh, alles komt goed. X
    Ik zuchtte en stopte mijn mobiel weer weg. Ik kroop naar achter in de tent en kleedde me aan, deed mijn make-up en liep met mijn tandenborstel en tandpasta de tent weer uit. Ik poetste snel mijn tanden en spoelde mijn mond met wat mondwater. Zo, dat was ook weer klaar.
    Ineens zag ik Austin bij een paar bosjes zijn tanden staan poetsen, in een boxer. Ik floot. 'Lekker kontje hoor!' riep ik er keihard achteraan.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 23:14 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Geschrokken keek ik achter me, "JANE WAT DOE JE ?" schreeuw ik. Nouja, dat was wel duidelijk als je begreep wat ze aan het zingen was. Ik lette er eventjes niet op dat ik halfnaakt was. Ik smaakte nog tandpasta wat als gevolg gaf dat ik terug wat dronk en het water weer uitspuwde. Weer keek ik geschrokken achter me en begon te grijnsen, "Ik weet het !" schreeuwde ik terug, "Ik kan zo model worden".

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 23:16 ]

    Jane
    'Jane, wat doe je?' hoorde ik Austin zeggen. 'Ochtendgymnastiek natuurlijk, ben je doof ofzo?' lach ik, ondertussen doe ik wat rekoefeningen. 'Ik weet het, ik kan zo model worden!' schreeuwt Austin. 'In je dromen, volgens mij ben je aan het slaapwandelen.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lars:

    "Het is al vrij laat." Zei ik en liep naar buiten. Vrolijk huppelde ik naar Jane die vrolijk stond te zingen. "Hé Jane, waar kijk je naar." Vroeg ik vrolijk. Even keek ik die kant op. "Oh." Zei ik en draaide me weer naar Jane.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    'Inderdaad, zal ik meteen eventjes een paar foto's maken?' lachtte ik. Ergens had hij wel een punt, hij kon zo model worden. Hij had een leuk gezicht en een mooi gespierd lichaam. Ik kroop de tent uit en ging ervoor op het gras zitten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik zag Lars de tent uitwandelen. "Nee Jane ik ben niet doof" zei ik beledigd terug, "Jouw gezang is gewoon een beetje moeilijk te verstaan, jeweetwel, met al die valse noten". Ik liep terug naar het tentje waar ik voorbij Felicia kroop en wat kleren uitzocht. Het werd uiteindelijk een short met een V-hals shirt. Eigenlijk had ik geen andere soorten shirts bij. Goed dan. Ik kroop de tent terug uit en liet me neervallen in het gras. "Ik heb honger" zeurde ik.

    Megan

    Ik kroop naar buiten en liet me in het gras vallen. Oké, ik had mijn pyjama nog aan. "Janee, niet zo luid" kreunde ik. Ik keek naar Lars, "Lars, wat gaan we vanavond doen ? Eigenlijk straks" vroeg ik, "Terug leuke jongens opzoeken ?" lachte ik.

    Felicia

    'Beetje lastig dat hier niet gewoon zo'n standaard ontbijt is elke ochtend.' zuchtte ik. 'Zullen we dadelijk een supermarkt zoeken en gewoon wat broodjes kopen?' vroeg ik toen ik naar hem keek. Hij lag in het gras alsof hij nog uitgeput was.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.