• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 17:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    Ik kroop achter hem aan en ritste de tent achter me dicht. Ik kleedde me snel om en trok een oversized shirt aan. Ik kroop nog even naar Austin en drukte snel een kusje op zijn mond. 'Slaap lekker.. Ik hou echt van je.' fluisterde ik voordat ik terugkroop naar de andere kant en in mijn slaapzak ging liggen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lars:

    "Weet je, anders ga ik nu wel." Zei ik stoer en liep naar de man toe. Ik vroeg een heel random liedje. Ik had gewoon zin n wat randomnes. "Esto es para una muy querida amigo....... novia de mí." Zei ik vrolij en begon het liedje te zingen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Megan

    Ik keek hem verbaasd aan toen hij werkelijk naar de man liep en begon te zingen. Als het nu echt random was of niet, ik wist het niet goed hoor. Ik begon te lachen en stak vrolijk mijn duimen omhoog. Ik ging hem straks nog wel eens vragen voor wie dat was.

    Austin

    Ik lachte zachtjes en draaide me op mijn buik. Vlug nam ik mijn iPhone bij de hand want die was ik dus hier verloren en stak hem onder mijn kussen. Ik had beloofd aan mijn vrienden dat als ik een mooi meisje zag ik een foto zou nemen en die zou doorsturen naar hun. Ik ging nog werk hebben want dan moest ik om te beginnen van Megan, Jacky, Jane en Felicia 1 nemen. Maar Felicia stuurde ik niet door hoor. NO WAY.

    Lars:

    Vrolijk stond ik te zingen. Meer dan 1 keer zong ik bijna boy inplaats van girl, maar goed. Ik maakte een kleine buiging voor de klappende mensen en liep terug naar Megan. "Hé, ik was geweldig." Zei ik zelfverzekerd. De jongen was al weggelopen. "Je hebt hem niet genoeg aandacht gegeven hé." Zei ik afkeurend. "Ach ja, we moeten toch terug."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Megan

    "Echt niet !" zei ik beledigd, "Hij moest zijn kat gaan zoeken". Ik draaide me om en begon te lopen. "Komop Lars, niet droevig zijn, nu mag je naar nog meer knappe jongens kijken". Ik begon te lachen om mijn eigen grap en liep de deur uit.

    Lars:

    Ik lachte een beetje. "Maar we moeten wel echt terug." Zei ik al een stuk seriuser en begon nu ook te lopen. "Trouwens ik ben niet droevig, ik ben zo vrolijk als maar kan." Zei ik en sloeg mijn armen over elkaar. We moesten wel snel terug, het was al harstikke donker.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 17:31 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Megan

    Ik begon te lachen. Mijn schoenen hield ik al weer vast in mijn handen. Vrolijk huppelend liep ik over de baan. De mensen die ik tegenkwam en dronken waren lachte ik uit. Sommige vuile jongens wouden naar me toe lopen, maar elke keer ze dat deden wees ik naar Lars. "Thank God dat jij nog bij me bent, anders was ik al 5 keer verkracht".

    Lars:

    Ik kon niet meer bijkomen. "Ja, want ik zie er zo indrukwekkend uit." Grapte ik. Ik begon wel wat sneller te lopen, want hier hield ik dus niet van. "We zijn er bijna." Schreeuwde ik toen ik het pleintje zag. We waren nu al een tijdje aan het lopen, en bijna dacht ik dat we verdwaald waren. "Yippie, e zijn niet verdwaald." Ik tilde Megan op en draaide een rondje met haar. Daarna zette ik haar weer neer en liep vrolijk over het pleintje, terug naar de campng.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Megan

    Ik begon te lachen en liep een stukje terug aangezien ik mijn schoen was verloren. Ik stond op en zag iemand mijn richting oplopen. Ik begon te schreeuwen en liep weg, over het pleintje naar het tentje. Ik had Lars onderweg ingehaald. Ik kroop het tentje is, week uit voor het stokje en ging op het luchtbed liggen.

    Lars:

    Ik schudde mijn hoofd en lachte haar even uit. Geniaal. Ik liep langzaam naar het tentje en ging ervoor liggen. "Schrok je?" vraag ik. Zo dat was echt een onnodige vraag. Ik voelde even met mijn hand in een poging mijn tas te vinden. "Hebbes." Mompelde ik. Ik pakte me schrifje en begon zo al altijd te schrijven. Nee, het was geen dagboek, het was gewoon een verhaal.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Nog iets gebeurd? :3]

    Megan

    "Nee ik was niet geschrokken, hoe kom je daar nou bij ?" vroeg ik sarcastisch. Ik nam een kort shortje en een topje en deed die in mijn slaapzak aan. Ik was gesteld op niet naakt zijn, sorry.

    Felicia

    Ik opende mijn ogen en staarde wat voor me uit. Ik kon niet slapen. Teveel vragen maalde door mijn hoofd. Ik maakte me druk over van alles. Wat als dit gewoon allemaal maar gewoon een vakantieliefde was voor Austin? Wat als hij dit allemaal niet meende? Wat als hij zich voor me schaamde?
    Ik zuchtte en draaide me op mijn buik. Snel smste ik mijn beste vriendin:
    Hey lieverd, hoe is het daar? Ik maak me druk.. Om van alles, om Austin, om hoe het thuis gaat met mama en Rosa. Ik mis je! x Felies
    Ik had haar al eerder gesmst over Austin, dus ze zou vast wel weten wat ik bedoelde.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    'Ben ik nu niet mooi dan?' Ik probeer me er over heen te zetten dat dit de ergste camping is die er bestaat. Ik maak me los uit de omhelzing. 'We gaan gezellig naast Aust en Felies.' Mijn koffers sleep ik naar de open plaats, wat net zo moeizaam gaat als eerst.



    [wat is er allemaal gebeurd?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”