• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 17:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    Felies tikte me aan. 'Ja reuze gezellig, ik zal altijd wel een hele dag door willen brengen, zonder eten en zonder drinken, behalve dit dan.' Ik hield de fles omhoog. 'Ook een slokje?' lach ik en neem er zelf ook een. 'Ik heb alleen geen glazen.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Felicia

    'Ook een slokje?' vroeg ze lachend. Ik dacht na, is dat wel zo slim? Ik dronk bijna nooit. Wie weet wat voor rare dingen ik allemaal ging doen. Uiteindelijk nam ik toch de fles aan en nam een slokje. Wat maakt het ook uit, het is vakantie. 'Smaakt goed!' lachte ik toen ik de fles weer teruggaf.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    'De bruiloft gaat niet door,' zeg ik vrolijk en scrol door mijn muzieklijst. Ik nam nog een slok uit de fles, gelukkig kon ik goed tegen alcohol, anders zou ik nu stomdronken zijn. 'Jappie en Jacky zijn boos op me,' zeg ik, mijn gezicht wijkt niet af van mijn iPod. 'Ik was boos op hun, en nu zijn ze boos op mij. Ik ben btw ook boos op jou en Austin.' Het klonk helemaal niet boos, zo klonk ik nou eenmaal nooit.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Felicia

    'Nou, dan ben je wel op veel mensen boos.' zei ik toen ik haar een beetje raar aankeek. 'Waarom ben je boos op mij en Austin?' vroeg ik. Ik had haar toch niks aangedaan, en Austin voor zover ik wist ook niet.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    'Omdat jullie me allemaal alleen lieten op deze camping, hoe zou jij het vinden als je jezelf hier de hele dag moest vermaken. Dat zal je niet lukken he? Hier is namelijk niets te doen, de enige die ik ben tegengekomen is een behaarde vrouw van rond de vijftig die me nieteens kon verstaan. Dat was toch echt het toppunt van vandaag.' Na een tijd scrollen had ik eindelijk een nummer gevonden en zette hem op. 'Moet jij niet bij Austin zijn?' Sinds we waren aangekomen zijn ze de hele tijd bij elkaar geweest.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Felicia

    'Die kan ook wel 5 minuten zonder me hoor.' zei ik beledigd. Ik voelde me een beetje aangevallen door wat ze zei. Oke, ze had gelijk en misschien hadden we haar er meer bij moeten betrekken, maar ik dacht echt dat ze met Finn was. 'Waar is Finn dan?' vroeg ik zachtjes. Ik was bang dat ze me ineens zou aanvallen ofzo, vooral nu met die drank op.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Aaaahhh, arme Janniiee toch, Jacky is helemaal niet boos op je :3]

    Jacky
    Ik voelde me laf als ik nog langer me hier bleef verstoppen. Ik klom de boom uit, ik voelde me gebroken. Maar ook al weer helen. 'Hoe bedoel je vaag,' mompel ik tegen me zelf. Ik liep een richting op waarvan ik dacht dat ik Jasper gezien had. Toen hoorde ik hem schreeuwen:
    'Jacky, alsjeblieft.' het klonk wanhopig. Pijnlijk. Verdrietig. Ik voelde me gelijk schuldig. Ik rende in de richting waarvan ik de stem dacht te horen, maar hij was nog best ver weg. 'Waar ben je?' schreeuwde hij weer. En ik merkte dat ik dichterbij kwam. Ik kwam dichterbij en dichterbij, maa hij zag mij nog niet. En ik zag dat hij iets mompelde, maar niet wat. Ik kwam nog dichterbij, hij keek om zich heen, zag mij niet. En ik stond achter hem, 'Jacky, kom nou.' zei hij op het laatst, heel zacht. Maar ik stond achter hem, en kon het horen. Toen liep ik om hem heen, ik had een beetje vuile strepen op mijn kleren, en fluisterde zacht:
    'Ik ben er,' en ik sloeg mijn armen om zijn nek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    Aangezien Felicia Jane nu ik denk aan het opvrolijke is, kruip ik het tentje uit en loop in een sprintje naar het gebouw. Het enige gebouw op deze camping. Ik loop naar binnen en ga achter het drumstel staan. Dit is nog altijd de perfecte afleiding ! Ik neem een paar stokjes en begin met een paar beats.

    Jane
    'Weet je het zeker?' mompel ik nadat ze zei dat ze 5 minuten zonder hem kon, wat natuurlijk wel zo is.
    'Waar is Finn dan?' Ze vroeg het zacht. Felies wilde vast niet dat ik weer bot zou reageren. Had ze niet moeten doen, nu doe ik het juist. 'Die is weg, net zoals iedereen hier weg was.' Ze zal het vast stom vinden dat ik hier zo'n punt van maakt, ik kan nou eenmaal niet leven zonder mensen in de buurt. Ik nam nog een slok. 'Dit spul is sterk man, normaal gaat het nooit zo snel.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Felicia

    'Ik dacht, ik kom je even gezelschap houden, maar laat maar als het zo moet.' zei ik en ik zag hoe ze nog een slok nam. Ze was hartstikke dronken dadelijk en ik vroeg me af hoe dat ging aflopen.
    Ik kroop de tent uit en zag dat Austin al niet meer in onze tent was dus liep ik naar het gebouwtje, en inderdaad, daar was hij.
    'Jane is hartstikke dronken en ze is boos op ons' zeg ik tegen hem.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasper:

    Ik zuchtte van opluchting en tilde haar op. "Ik heb je gevonden." Schreeuwde ik en kneep haar bijna fijn. "Laat me niet meer zo schrikken. Want ik schrok, ookal was je net 10 minuten weg." Knikte ik en draaide een rondje met haar. "Wat is er nou? Wat is er met jou? Wat is er met Jane? En belangerijker, wat was er met die bijnamen?" Vraag ik.

    (Moet ik een nieuw topic openen?)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:30 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Graag]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jacky
    Hij zuchtte, volgens mij van opluchting en hij tilde mij op.
    'Ik heb je gevonden,' schreeuwde hij, en hij kneep me zowat fijn. Maar dat vond ik niet erg, het voelde veilig, en vertrouwd. 'Laat me niet meer zo schrikken. Want ik schrok, ookal was je net 10 minuten weg' hij draaide een rondje met me. 'Wat is er nou? Wat is er met jou? Wat is er met Jane? En belangrijker, wat was er met die bijnamen?' en hij vroeg het allemaal tegelijk. Ik werd al duizelig als ik er aan denk, en moest mezelf beheersen om mijn handen niet in mijn oren te stoppen en te blerren. Volgens mij was ik doorgedraaid, maar Jasper had het verdiend om de antwoorden te krijgen.
    'Eigenlijk heb ik jou gevonden,' zeg ik met een glimlach. 'Met Jane, ik liep haar achterna, ik vertelde haar dat ik best met haar wilde praten, en dat ze mee mocht naar de stad. Maar dat ik jou iets moest vertellen.' ik slikte even, en nam diep adem. 'Ik heb mijn moeder zien sterven, dat wilde ik je vertellen. Maar daar kreeg ik de kans niet voor, omdat Jane kwam. Dat vertelde ik aan Jane, en toen ben ik weggerend... Laf als ik ben. Ik ben in een boom nog verder op geklommen. Egoïstisch,' zuchtte ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Doe maar xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    slot


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.