• Ja, dat vraag ik me soms echt af. Een meisje bij mij op school bijvoorbeeld, ik noem haar even L., is nu al bezig met het verpesten van haar leven, vind ik dan. Vorig jaar is ze op een of ander kamp geweest, ze was toen 13, en heeft het toen met 3 random jongens gedaan. En het ergste is dat ze er nog trots op is ook. Toen ze weer op school kwam had ze een aantal mensen in haar klas doodleuk verteld wat ze allemaal gedaan had, zeg maar. Binnen een week wist natuurlijk de hele school het, zo gaan die dingen. Nou, meteen vond iedereen haar een slet, en terecht, denk ik. Maar dat was vorig jaar dus. Ik was het alweer een beetje vergeten, tot een vriend van me, hem noem ik B., vandaag vertelde dat hij echt boos op haar is. L. stuurt hem namelijk erg 'bijzondere' sms'jes de laatste tijd, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Dat ze graag eens met hem af zou willen spreken, zodat ze elkaar 'wat beter konden leren kennen' en 'wat leuke dingen' konden gaan doen. Hij wist natuurlijk meteen wat ze bedoelde, maar hij deed alsof hij haar niet begreep en toen stuurde ze meteen een sms'je terug met daarin iets te duidelijk uitgelegd waar ze het over had. Verder vertelt L. al deze verhalen aan haar hele klas, alsof ze er trots op is dat ze dit allemaal doet. Ik snap het niet, ik snap het echt niet. Ze is nu 14 en haar leven is nu al een puinhoop.

    Wat vinden jullie van dit soort mensen?


    The universal language of art.

    Stom. Echt waar. Oh, en dom.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind dat soort mensen echt onuitstaanbaar. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Verbaast me niks als de helft gelul is. Ik kan nu ook wel zeggen dat ik op m'n twaalfde ontmaagd ben. Yo guys, check me effe stoer wezen.
    That awkward moment when a lie becomes the truth.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat soort mensen verdienen gewoon 200 keer geslagen te worden met een boek. Een boek met meer dan 1000 bladzijdes is dan een goede keuze.


    Shoganai i ne~

    Achja zo gaan die dingen tegenwoordig.
    Gelukkig zijn er ook nog mensen met wat meer zelfrespect.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    De jeugd van tegenwoordig (gawd, ik ben zelf ook nog 16 .__.) denken dat ze beter zijn dan de jeugd van vroeger. Dat zijn ze misschien ook, omdat wij beter eten hebben, betere medicijnen hebben, minder snel dodelijke ziektes krijgen en zo, maar je kunt er niets aan doen dat sommige mensen nou eenmaal anders doen dan anderen.

    En daar wil ik NIEMAND mee beledigen/op aanspreken enzovoorts.


    Destroy what destroys you.

    tja
    eh
    dom blondjee


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Zerefu schreef:
    Verbaast me niks als de helft gelul is. Ik kan nu ook wel zeggen dat ik op m'n twaalfde ontmaagd ben. Yo guys, check me effe stoer wezen.
    That awkward moment when a lie becomes the truth.


    comfort in c h a o s

    Lol, ik zou er niet van opkijken als het niet eens echt is gebeurd.


    Believe in yourself.

    Ja ja, ik ben al bezig met het heropvoedingskamp te bouwen, maar het heeft tijd nodig. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    omg, ik kan echt niet tegen zo'n meisjes.


    <3

    Wtf. Ik ben ook 14. En dat is gewoon een hoer (joehoe)

    Barnabas schreef:
    Ja ja, ik ben al bezig met het heropvoedingskamp te bouwen, maar het heeft tijd nodig. (cat)


    Jij en heropvoeden? Dat gaat nog wat worden, dan krijgen we allemaal kopieën van jou (clown)

    Ik zou als eerst denken dat het gewoon leugens zijn, dus ik zou er niet eens op in gaan. Maar zulke meiden zijn gewoon zielig en hebben een klap nodig.


    The odds are néver in our favor.

    Timor schreef:
    (...)

    Jij en heropvoeden? Dat gaat nog wat worden, dan krijgen we allemaal kopieën van jou (clown)

    Nou, je kunt zeggen wat je wilt, maar ik ben wél beleefd en gedraag me niet zo achterlijk.
    Dus dan zou de hele wereld beleefd en fatsoenlijk worden! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"