• Ja, dat vraag ik me soms echt af. Een meisje bij mij op school bijvoorbeeld, ik noem haar even L., is nu al bezig met het verpesten van haar leven, vind ik dan. Vorig jaar is ze op een of ander kamp geweest, ze was toen 13, en heeft het toen met 3 random jongens gedaan. En het ergste is dat ze er nog trots op is ook. Toen ze weer op school kwam had ze een aantal mensen in haar klas doodleuk verteld wat ze allemaal gedaan had, zeg maar. Binnen een week wist natuurlijk de hele school het, zo gaan die dingen. Nou, meteen vond iedereen haar een slet, en terecht, denk ik. Maar dat was vorig jaar dus. Ik was het alweer een beetje vergeten, tot een vriend van me, hem noem ik B., vandaag vertelde dat hij echt boos op haar is. L. stuurt hem namelijk erg 'bijzondere' sms'jes de laatste tijd, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Dat ze graag eens met hem af zou willen spreken, zodat ze elkaar 'wat beter konden leren kennen' en 'wat leuke dingen' konden gaan doen. Hij wist natuurlijk meteen wat ze bedoelde, maar hij deed alsof hij haar niet begreep en toen stuurde ze meteen een sms'je terug met daarin iets te duidelijk uitgelegd waar ze het over had. Verder vertelt L. al deze verhalen aan haar hele klas, alsof ze er trots op is dat ze dit allemaal doet. Ik snap het niet, ik snap het echt niet. Ze is nu 14 en haar leven is nu al een puinhoop.

    Wat vinden jullie van dit soort mensen?


    The universal language of art.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Nou, je kunt zeggen wat je wilt, maar ik ben wél beleefd en gedraag me niet zo achterlijk.
    Dus dan zou de hele wereld beleefd en fatsoenlijk worden! *O*


    Dat weet ik dan zo net weer niet (cat) Mij moeten ze in ieder geval geen heropvoedingskamp laten bouwen, ghehe :Y)

    Vreselijk dat soort mensen. Die zal nog heeeel veel problemen in haar leven krijgen :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    Ja ja, ik ben al bezig met het heropvoedingskamp te bouwen, maar het heeft tijd nodig. (cat)

    Kan het niet wat sneller. Een aantal mensen hebben er dringend behoefte aan ^^


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    een meisje uit mijn klas (die ik niet mag) vertelde dat ze op haar 12e ontmaagd is, en dat ze in haar puberteit met verschillende jongens seks heeft gehad, like I care

    die L is trouwens wel zielig bezig, is het geen leugen ??
    waarschijnlijk wil ze gewoon stoer doen

    Barnabas schreef:
    Ja ja, ik ben al bezig met het heropvoedingskamp te bouwen, maar het heeft tijd nodig. (cat)

    Kan het niet sneller? ik heb mensen op mijn lijst staan die ik met liefde naar toe wilt sturen:Y)

    OT: Slaan met een dik boek :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik kan echt niet tegen zulke mensen. Die L is echt triest bezig, en het ergste is dat ze denkt stoer te zijn door dat soort dingen te zeggen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Tja, iemand moet toch het vermaak voor andere mensen zijn? Nee grapje, ik vind hetzielig, sneu en dom, maar niet mijn probleem.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sommige mensen zijn gewoon triest en ik heb er geen medelijden mee als ze het verpesten. Eigen schuld.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als ik dat van iemand zou horen zou dit mijn gezicht zijn.

    Laat zulke lui eerst maar een beetje een fatsoenlijke relatie krijgen en echte liefde kennen, dan met jan en alleman het bed in duiken. Groot gelijk dat ze dan bekend staat als slet, ik geef die lui gelijk ook, en vooral op een leeftijd van 13/14! Dan mag je sowieso wel een hele goeie prater zijn wil je je daar in eerste instantie uit kletsen, maarja als je het dan ook nog trots verteld, nou dan denk ik dat zij het moeilijk krijgt later een stabiele relatie te krijgen.

    Want dat is het met die types(die het met iedereen doen of om de zoveel tijd een nieuw vriendje/vriendinnetje hebben), de een is nog niet geweest of de andere is alweer aan de beurt, dat noem je geen liefde en heb er totaal geen begrip voor.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 20:29 ]


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Biologist schreef:
    Stom. Echt waar. Oh, en dom.


    Shit happens but pee happens a lot more.