• Steeds meer mensen die eens diehardfans ware van TH, haken af... ze beweren nu zelfs dat TH pokkeslecht is, en dat ze niet snappe wat ze daar ooit in gezien hebben :S vind ik zelf best grof..

    nu voel ik me soms beetje eenzaam.. x( alsof ik 1 van de laatste egte fans ben.. maar omdat ik weet dat er op quizlet.nl een paar egte diehards zitte, is het nu aan hen om hier neer te sgrijve dat ze dus nog eve die hard zijn als pakweg een jaar geleden + enkele redenen wrm je jezelf nog DIEHARDfan kunt noemen ^^

    (en ik heb het woord DIE HARD nu egt veel te veel gebruik xD maar maakt nii uit ^^ reageer nu maar gwoon xD)

    Ik ben al fan sinds Schrei
    En ben al die tijd fan gebleven ^^
    En ben ook niet van plan om de komen de 7jaar af te haken (A)
    Behalve als ze stoppen °_°

    Want als ze stoppen is er niks meer om fan van te zijn, toch?
    Maar als ze dan een afscheids concert zouden geven, zou ik daar in ieder geval als eerste bij zijn (A)


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik ben ook egt wel een die hard!! :P

    ik wel


    Sick and tired of needing your affaction

    IK BN DIE HARD!! AL 4 JAAR!!! :D

    ik ben echt wel DIE-HARD :
    * 3 JAAR non-stop TH fan!!
    * 150 posters op mijn kamer (kamer wordt te klein)
    * ik heb 4 posters uit Parijs
    * ik heb een poster die maar 10 mensen in europa hebben.
    * 7 concerten bezocht
    * volgend jaar Naar parijs voor een concert
    * 5 shirts
    * 50 buttons (geen grapje)
    * 2 magneten van Tom en 1 van Bill
    * heb een Tom keting van 20 euro
    * badhand-doek
    * fleche deken
    * sticker album
    * 2 kalenders
    * 10 shriften,2 klappers,3 opbergmappen,3 pennen.
    * TH rekenmachine
    * o,ja mijn 2 vlaggen niet te vergeten
    zo en ik zal nog wel meer hebben maar ik doe jullie het niet aan om dat allemaal te moeten typen XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Holy fuck.
    Nou zóveel heb ik dan nog net weer niet. ;)
    But, i'm Die Hard. ^^


    AAP

    ben 3 jaar fan xD en nog steeds.. en heb geen zin om er mee te stoppe.. xP

    mr omdak volgens myn ma nogal jong ben ;l magk nie naar zoveel concerten enz. xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind dat hebbe dingetjes niet aangeven of je diehard fan bent of niet.
    Het kan ook gewoon een tijdelijke obsessie zijn.

    ik ben zeker een die-hard fan!
    al 2 jaar:D

    maar er zijn idd best veel 'fake fans' gewoon omdat TH populair was/is en hun erbij willen horen en worden ze ook 'fan' maarja dat houden ze toch niet lang vol!

    ik zou er ook bijna alles voor over hebben om TH ooit te kunnen ontmoeten. (mijn hoofd kaal scheren, of haren verven ofzo vind ik dan toch wel té ver gaan)
    En een paardagen voor het concert daar gaan staan zodat ik vooraan sta heb ik ook zeker voor hun over!(cool)(hoera)

    Hahaha, ik weet nog dat ik TH de eerste keer zag op TMF.

    Ze bleven maar, Monsoon afspelen.
    Om gek van te worden!
    En ik was er echt zeker van dat het een meisje was die goed kan zingen.

    Nu sla ik me voor mijn kop, en snap ik niet hoe ik ooit kon denken dat het werkelijk een vrouw was xD

    Maar als je er van uit gaat dat het een vrouw is, dan zit het tussen je oren denk ik, en ga je niet eens twijfelen of het nou een man of vrouw is..

    enfin,

    Ik hoor zeker wel bij de fans, maar Die-hard?

    Tja, wat versta je daar onder?

    Geen concert gemist?
    Altijd Tokio Hotel luisteren en niks anders?
    Heel je kamer onder de TH posters? (zelfs als je geen die-hard fan kan het ook maar goed x) )
    Alle spullen van lolli-papiertjes van TH tot Dekbedovertrekken in je bezit hebben?
    Tatoeages van hun liedjes, naam, gezicht?

    (overdreven voorbeelden x) )

    ...

    Is dat een die-hard fan?

    Neh, ik blijf ze leuk vinden, maar ik denk niet dat ik over een jaar ze nog steeds NET zo leuk zal vinden als in het begin dat ik helemaal in de hemel was van ze <3

    Maar het feit dat ze knap zijn en goeie muziek maken zal mij nooit ontgaan ;).

    Ik word echt gek van mensen die zeggen van; Ja ik ben fan van Tokio Hotel, omdat Bill zo knap is! En dan een maand later zijn ze fan van iets anders -.-

    Ik bedoel, wat voor fan ben je dan?

    Ik hou persoonlijk van de muziek, en vind de jongens ook nog eens vet leuk. Het maakt me geen fak uit als Bill homo zou zijn of als Gustav ineens zn haar laat lang groeien. Ik ben fan om de muziek.

    [Anke heeft gesproken.]

    En om nog even iets toe te voegen aan mezelf; Echte fans komen pas boven als er iets met de band gebeurd, waardoor ze erg anders worden ofzo. Ik vind mensen die dan nogsteeds fan zijn, échte fans.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik word echt gek van mensen die zeggen van; Ja ik ben fan van Tokio Hotel, omdat Bill zo knap is! En dan een maand later zijn ze fan van iets anders -.-

    Ik bedoel, wat voor fan ben je dan?

    Ik hou persoonlijk van de muziek, en vind de jongens ook nog eens vet leuk. Het maakt me geen fak uit als Bill homo zou zijn of als Gustav ineens zn haar laat lang groeien. Ik ben fan om de muziek.

    [Anke heeft gesproken.]

    En om nog even iets toe te voegen aan mezelf; Echte fans komen pas boven als er iets met de band gebeurd, waardoor ze erg anders worden ofzo. Ik vind mensen die dan nogsteeds fan zijn, échte fans.

    Só amen.

    Ik word echt gek van mensen die zeggen van; Ja ik ben fan van Tokio Hotel, omdat Bill zo knap is! En dan een maand later zijn ze fan van iets anders -.-

    Ik bedoel, wat voor fan ben je dan?

    Ik hou persoonlijk van de muziek, en vind de jongens ook nog eens vet leuk. Het maakt me geen fak uit als Bill homo zou zijn of als Gustav ineens zn haar laat lang groeien. Ik ben fan om de muziek.

    [Anke heeft gesproken.]

    En om nog even iets toe te voegen aan mezelf; Echte fans komen pas boven als er iets met de band gebeurd, waardoor ze erg anders worden ofzo. Ik vind mensen die dan nogsteeds fan zijn, échte fans.

    Só amen.

    (:


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    AMEN! indeed.

    You go girl.

    Ik ben nooit een echte DIE-HARD-FAN geweest:P
    Ik vond ze goed.
    Zijn ze nog steeds.
    Dat wel.
    Maar... Er zijn natuurlijke nog meer leuke dingen bij gekomen.
    En om het dan alleen bij TH te houden. Nee... Dat is niets voor mij.


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?