• RPG rechten zijn van: @MyMisery

    Om het topic netjes te houden ga ik alles in een story zetten.
    http://www.quizlet.nl/stories/87645/rpg-the-poor-the-rich-the-dogs-amp-the-villas/


    Speciaal voor julie nog even de regels:

    - OCC is met haakjes []{}()
    - In het echt zijn mensen ook niet na een uur al verliefd. Ze vinden elkaar wel leuk, dat is wat anders.
    -Schelden mag, allen wel met de personages
    -16+ is toegestaan
    -Overdag ben je samen, als er een dag programma is, anders zit je met de andere in jouw persoonlijke villa
    -Ga anderen niet lopen besturen.
    -De plaatsen waar we heen gaan worden aangegeven. Als je zelf ergens naartoe wil moet je dat vragen
    -Het liefst drie regels, meer mag altijd.
    - Max. twee jongeren per persoon.
    -niemand is perfect
    -ik wil minimaal nog 1 iemand onder de 16. (Die van mij is 14)
    -Realistisch en actief. Als je dat bent mag je meedoen




    Als ik offline ben en er moet een nieuw topic geopend worden
    Mag er overlegd worden en gewoon een nieuw topic geopend worden,
    indien Alles wat hier staat er ook in komt te staan, ook de story.

    Veel plezier, het vertrek van de bussen staat ook in de story.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 19:04 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Tiffany
    'Binnenkort heeft ze misschien wel geen draagbare kleding meer.' Ik legde de nadruk op draagbare. 'Ze kunnen verkleurd zijn, verknipt, te klein en ga zo maar door.' Normaal ben ik niet zo van wraak, het is nog nooit nodig geweest. Iedereen is altijd aardig tegen me geweest. Of omdat ze bang voor me zijn of om de hoeveelheid geld die ik bezit. 'Denk nu niet gelijk dat ik een bitch ben die niet tegen kritiek kan.' Dit zei ik gewoon voor het geval dat, straks wilde ze hierom niet meer met me omgaan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Yasmin

    'Tuurlijk denk ik dat niet!' zei ik. Ik wist wat ze bedoelde. Kritiek had ik nooit gehad en ik denk zij ook niet. De meeste mensen bleven uit de buurt van mij. 'Zou ze sowieso wel draagbare kleding bij zich hebben?' zei ik lachend. De meeste mensen hier hadden niet zoveel koffers mee genomen als ik en Tiffany, sommigen zelfs alleen een sporttas. Ik vroeg me af hoe ze daarmee zich de hele vakantie konden kleden.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    Toch was ik opgelucht dat ze begreep dat ik niet zo was. Voor iedereen ben ik het verwende meisje die zich nergens zorgen over maakt. Ik wil ook gewoon dat mensen mij aardig vinden. 'Je hebt gelijk, dan zorgen we ervoor dat ze alleen in haar pyjama kan lopen. Kom je vannacht naar mijn villa?' Ik lach om het idee dat ik vannacht iets heel gemeens ga doe. 'Ik wil haar gezicht wel zien als ze haar kleding terugziet.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Freaking bitches xD, Jacky pakt jullie nog wel ;D ze houdt van pranken (a) en ik wil nog even erop attendern dat Jacky er best normaal uit zag ;p maar ja, dat kunnen jullie dan inderdaad alsnog niet vinden.]

    Jacky
    Ik moest lachen om zijn vraag, 'Ehh, nee, ik kan geen gedachten lezen. Ik dacht er gewoon zo over.' zei ik. Ik zag dat hij wiet bij zich had, maar liet het achterwege, wat hij deed moest hij zelf weten. Ik zag dat de meisjes waar ik dernet bij stond de hele tijd keken naar me, en lachtte. Het boeide me niets. En het zou me ook niets verbazen als ze bitcherig deden of whatever.
    'Nee, echt, geweldig.' zeg ik tegen Antz. 'Zie je die twee daar,' en ik knikte naar ze (yasmin en tiff). 'Volgens mij zijn ze niet zo blij met me. Der net noemde ze de arme zwervers, dus heb ik even heel sarcastisch wat gezegd. O geweldig, ja, die zwervers, blablablaaaa.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Lol, ik vind het wel humor, in het ene topic Felies en Jacky bevriend, in dit topic Yasmin en Jacky nu al vijanden xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Yasmin

    'Ja, ik zal er zijn.' zeg ik grijnzend. 'Moet ik wel eventjes heel sneaky uit de villa komen zonder gesnapt te worden.' zeg ik dan en ik bijt nadenkend op mijn lip. Volgens mij mocht je 's nachts helemaal niet naar een andere villa. Nou ja, als ik naar huis werd gestuurd zou het ook geen probleem zijn, kon ik lekker terug naar mijn eigen bedje en mijn eigen vriendinnen die gelukkig wel klasse hadden in tegenstelling tot de meeste hier.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Anthony 'Antz'
    Jacky achte even om mijn vraag waarna ze toegaf dat ze geen gedachten kon lezen. 'Nee, echt geweldig.' zei ze en ik trok even mijn wenkbrauw op omdat ik totaal niet wist waar ze het over had. 'Zie je die twee daar,' ze knikte naar twee meisje die nog altijd in de bus zaten en de grootste lol leken te hebben. ik knikte even. 'Volgens mij zijn ze niet zo blij met me. Der net noemde ze de arme zwervers, dus heb ik even heel sarcastisch wat gezegd. O geweldig, ja, die zwervers, blablablaaaa.' Ging ze verder. Ik haalde mijn schouders op en nam nog een huis van mijn sigaret. Het kon me totaal niks schelen hoe andere me noemde. Als hun zichzelf beter vonden als anderen gingen ze hun gang maar. 'Lekker laten gaan.' wees ik haar erop en ik keek nog even naar de twee grietjes. van een ervan wist ik dat ze bij mji in de villa zat.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jacky
    'Lekker laten gaan,' zei Antz. En hij keek nog even naar ze. Ik zuchtte even en leunde tegen de bus. Het zou zo veel gemakkelijker zijn als ik hier niet hoefde te zijn. Gewoon bij mijn vader, thuis. Het was geen groot huis, het tochtte er, en was niet zo mooi, maar het was wel mijn thuis.
    'Ach, je hebt gelijk.' zeg ik tegen Antz. 'Ze zijn het niet eens waard,' zeg ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Antohny 'Antz'
    Jacky gaf me gelijk. 'Ze zijn het niet eens waard.' Zei ze lachend. ik knikte enkel en keek toen waar van de meisjes weg. 'NIemand hier is wat waard. anders zaten we hier niet.' Merkte ik op en ik trapte mijn sigaret uit. onderhand begon ik het redelijk warm te krjgen zo in de zon en ik trok mijn vest uit. waarna ik deze over mijn rugtas gooide zodat hij niet vies zou worden van de grond. 'Waaorm ben jij hier eigenlijk?' Vroeg ik toen toch maar aan Jacky. Niet dat ik er echt veel belangstelling voor had. het enige waar iki nu aan kon denken was wiet maar ik moest wat.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tiffany
    'Het lukt je wel, anders komt deze superagente je wel helpen.' Ik hoop echt dat het gaat lukken, dan kan ik vannacht nog lachen ook. Het meisje zal wel begrijpen dat ze dat niet meer moet doen. 'Je komt me morgenochtend wel gelijk verlossen van mijn vreslelijke villa he? Straks zijn jij en Robin al weg, en dan zit ik hier de hele dag in mijn eentje.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    'Mijn vader dacht dat dit wel een goede kans voor me zou zijn om andere te leren kennen,' zeg ik tegen Antz. 'En waarom ben jij hier? Iedereen zal hier wel met een reden zitten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Yasmin

    'Ja, ik kom morgenochtend meteen naar je toe hoor en anders kom je maar naar ons.' glimlachte ik.
    Als het vannacht zou lukken, en ik zou samen met Tiffany al de kleren verknippen, zou het meteen een topbegin van de vakantie zijn. Mensen met een lager niveau, en een mega-attitude, die gingen het nog wel merken. Was het niet van mij, dan was het wel van Tiffany.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    'Hoe kan het dat ik je nog niet eerder heb leren kennen?' lach ik. Qua innerlijk hadden we veel gemeen, tot nu toe dan. Ik ken haar nog niet zo lang. 'Zullen we dan maar zorgen dat onze koffers binnen komen?' Niet dat we het zelf zouden doen, we konden vast wel iemand regelen die het voor ons zou doen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Yasmin

    'Ik kan mijn koffers niet zelf dragen hoor, weet je hoe zwaar die dingen zijn.' Ik had al mijn schoenen mee genomen, gewoon voor het geval dat. Mijn kleren had ik ongeveer de helft van mee. De allerduurste had ik thuis gelaten, stel je voor dat die vies zouden worden. 'Eens kijken, wie word het slachtoffer..' zei ik nadenkend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Gekkie, denk je nou echt dat ik het zelf ga dragen?' Nog nooit heb ik zoiets zelf hoeven dragen. Je weet nooit of je rugklachten krijgt, of je kan een nagel breken. Dan moet je weer iemand bellen om je nagels te komen doen. 'Als we zeggen dat we ze geld geven komt iedereen naar ons toe.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”