• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.








    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:49 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasper:

    Gescholt keek ik haar aan. "Oké, ik weet niet wat te zeggen, dus ga ik maar naar de bijnamen tot ik het wel weet." Zei ik zacht. En keek naar de grond. Hoe reageerde je hier nou weer op?


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Main toppiiccss]
    Jacky
    Ik hoopte dat hij het over die bijnamen zou vergeten. Ik zuchtte even, voelde me een jaloers kreng en zei toen:
    'Zij kregen allerlei bijnamen die speciaal voor je zijn. En ik zat daar maar een beetje als een pudding bij. En je hoeft niets te zeggen, dat hebben vele andere al gedaan.' dat laatste zei ik zacht. Ik kreeg altijd van iedereen te horen hoe erg ze het voor me vonden. Maar daar had ik niets aan. 'Ik vind het al goed als ik gewoon bij je ben.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijn topics.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Boem]

    Jasper:

    "Ik vind Jacky gewoon een hele mooie naam. Hoe moet ik daar met een bijnaam overheen. De naam Jacky is al heel speciaal voor me." Zei ik en lachte even half. "Je gaat me toch niet zeggen dat je daarom wegliep van het strand." Ik zette haar op de grond en knuffelde haar. "Love, je moet niet zo onzeker enzo zijn."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Hij zette me op de grond en knuffelde me.'Love, je moet niet zo onzeker enzo zijn.' zei hij. 'Ik leek eerder wel een jaloers kreng,' zeg ik zuchtend terwijl ik hem terug knuffel. 'Sorry. Sorry lieve Jasperos.' en ik kuste hem even kort. 'Ik ben echt blij dat ik je ken, echt waar.' en ik gaf hem voor de grap nog een klein kusje op de gevoelige plek bij zijn schouder. En ik zei grijnzend:
    'Sorry, ik kon het niet laten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Als ik in eens offline ben, komt dat doordat me moeder dan naar boven komt. ;p]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik bijt op mijn lip om niet te kreunen. "Ze wil het niet, ze wil het niet." Mompel ik voor me uit. "Ik ben ook snel jaloers hoor." Zeg ik en pak haar handen. "Maar het boeit niet. Toch?" Ik doe een klein dansje dat iets weg had van een wals met haar.


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Als ik ineens offline ben, word ik bijna gesnapt :P)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Wat wil ik niet?' vroeg ik aan hem. En plaagde hem door na het dansje nog een keer een kus op het plekje bij zijn schouder te drukken.

    [Ik moet gaan slapen, adios amgios]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Lol, als ik niet gesnapt wordt wacht ik nog op een reactie van Jasperos, als ik hoor dat ze eraan komt, ben ik weg]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "nou je weet wel, je wil niet.' Ik knipte even met mijn vingers. "laat maar." Zei ik en hoopte dat ze niet nog meer kusjes ging geven. "Weet je, ik denk dat ik vanavond niet uitga." Zei ik en loop weer richting de camping. Ik pak Jacky's hand en loop weer verder.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Van mij mag je best wel uit hoor,' zei ik tegen Jasper. En ik wist wat hij bedoelde met wat ik niet wilde. Samen liepen we hand in hand richting de camping.
    'Shit, ik moet Jane nog spreken.' zei ik tegen Jasper. 'Ze zal wel boos of wat dan ook op me zijn.' ik moest Jane zien te vinden. Maar al gauw zag ik haar, ze was aan het zuipen. En ze zag er niet naar uit dat ze wilde stoppen. Ik liep naar Jane toe, pakte de fles uit haar handen en deed een grote stap achteruit. Ze zag er gevaarlijk uit.
    'Janiebanie, drinken voor je getrouwd bent en zowat ladderzat zijn kan echt niet hoor,' zeg ik lachend. 'En sorry van der net.'

    [Okee, nu ga ik dan toch echt ;D Jacky gusta Jasperos. baaibaaaii]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'He! Die is van mij geef terug!' Ik probeer naar de fles te grijpen maar val gelijk weer en barst in lachen uit. 'Het is niet erg als je me niet mag, niemand vind me aardig, anders zouden jullie me niet alleen laten.' De tranen stromen nogsteeds over mijn wangen van het lachen. 'Iedereen is verliefd en die shit, en ik zit hier lullig in mijn eentje te zuipen.'
    Ik begin nog harder te lachen. 'Ik ben al getrouwd, met die fles, dus hier geef terug.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”