• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.








    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:49 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Ik stopte en keek op. Ik was verbaasd dat zeker, "Wordt ze dronken terwijl ze gaat trouwen ? Of toch zoiets ?" vroeg ik aarzelend terwijl ik rechtstond en naar haar toeliep. Als ik bij haar was legde ik mijn handen op haar heupen en trok haar een stukje naar me toe.

    Felicia

    'Ja, ze is hartstikke dronken en ze is boos op ons.' zei ik. 'Geen idee waarom, of omdat ze de hele tijd alleen was, of omdat ze stiekem wat voor je voelde.' zei ik zachtjes. Ik had ze toen echt wel gezien in de bus hoor, en toen had ik ook echt niet verwacht dat het zo zou lopen. Maar nu zou ze Austin niet van me afpakken, dat zeker.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik keek haar verward aan, "Ohja juist, die Finn was niet haar vriendje" mompelde ik, "Maar, ze zagen er echt close uit, zoals in echt samen zijn". Ik zuchtte en keek via het raam naar buiten. "Ik ga me er niet mee moeien, aangezien ze toch al boos op ons is en dronken is".

    Jacky
    Jane zwalkte wat over verdriet, dronken en alleen zijn en wat nog meer. 'Kom Jane, ik heb een idee.' ik had toen Jasper en ik naar de stenen gingen onderweg een douche gebouw gezien. Ik trok Jane mee overeind. Ging de fles angstvallig uit de weg. En liep met Jane naar het douchegebouw. 'Ik ben helemaal niet boos op je Jane,' zei ik tegen haar. 'Je bent niet de reden dat ik vanmiddag wegrende. Dat was mijn eige laffe schuld.'. We kwamen bij het douchegebouw aan. Voordat ik ergens spijt voor kon krijgen zet ik de douche aan op koud en zette Jane eronder.

    [Ik kan voor de rest niet posten vanavond, ik heb me laptop niet hier. En ik mg eigenlijk niet op deze iPad , dus adios amigos, heb een fijne douche Janiebanie hahaha]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    'Dat had ik beter ook niet kunnen doen.' zuchtte ik. 'Die hele zogenaamde bruiloft gaat ook niet door, dus dat word geen feest vanavond.' zei ik en ik trok een pruillipje. Ik had wel zin om eventjes los te gaan en gek te doen eigenlijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    Ik hap even naar adem als ik onder een koude douche wordt geduwd door Jacky. Een rilling glijd over mijn rug. Ik stap onder de ijsdouche vandaan en pak de douchekop die ik vervolgens op Jacky richt totdat ze nog natter is dan ik ben. Dan loop ik weer terug naar de tent en ga met mijn natte kleren nog aan onder de dekens liggen om wat warmer te worden. Mijn hoofd bonkt, gauw pak ik een paracetemol uit mijn toillettas en spoel die weg met een paar slokken water.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Ik werd met de seconden verbaasder. Geen bruiloft, Jane die dronken werd. Ik moest maar eens gaan kijken. Ik zuchtte zachtjes, "Ik ga maar eens kijken". Ik liet haar langzaam los, drukte een kus op haar wang en ging op weer naar Jane haar tent. Ik stond voor de tent, uhm. "Klop ?" vroeg ik. Ik haalde mijn schouders op, "Jane, mag ik binnen ?".

    Jane
    Ik was duidelijk niet in de stemming voor een gezellig gesprek met Austin, maar liet hem toch binnenkomen. 'Kom maar,' mompel ik. 'En ga alsjeblieft niet een vader uithangen, dan kan je gelijk gaan.' Ik ging overeind zitten en wreef even over mn voorhoofd. 'Sorry, ik ben niet echt in een goede bui.' Ik probeer een glimlach op mijn lippen te toveren, wat aardig goed lukt.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 22:08 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Felicia

    Ik zuchtte. 'Okee.' zei ik nog, maar toen was hij al weg. Ik zag hoe hij naar Jane's tent liep en ik draaide me om. Het maakte me zenuwachtig, Austin bij een ander meisje, en vooral bij Jane nu ze gedronken had. Ik had ze wel gezien in de bus, en hoe Jane naar me keek toen ze van mij en Austin wist. Ik beet op mijn lip, ik kon niks anders dan hem vertrouwen. Mijn vertrouwen in zijn handen leggen en hopen dat hij het niet zo breken.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik begon te lachen, "Zie ik er uit als een vaderlijk type ?" lachte ik. Ik ging zitten en keek rond in het tentje, "Leuk, uhm, opgezet" zei ik toen maar. Ik kon er niet echt tegen als dronken mensen sentimenteel waren. Dronken mensen moesten lachen, domme dingen doen zodat anderen konden lachen met hen. Oké, Jane was niet dronken, maar ze was toch al aangeschoten.

    Jane
    Ik keek de tent rond, die er naar mijn idee echt niet zo leuk opgezet was. 'Alles is aan Finn te danken,' mompel ik. Ik strijk mijn lange nattte haren uit mijn gezicht. Gelukkig begon de paracetemol al te werken. Bij elke beweging voelde ik nog steeds een harde steek door mijn hoofd gaan, toch waren die veel minder ernstig dan eerst. 'God, wat ben ik nu saai zeg,' merk ik op. Ik kijk hem aarzelend aan. 'Is Felies erg boos?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    "Boos is een groot woord" zei ik, terwijl ik mijn schouders ophaal. "Ze is meer van streek of verward omdat ze niet weet wat ze heeft mis gedaan, én ze is verdrietig omdat er vanavond geen feestje komt". Ik keek even naar Jane en zag dat ze natte haren had, "Maar zo te zien heb jij het feestje wel al gehad".

    Jane
    'Ik feest de hele dag door, dat weet je toch?' grinnik ik. 'Finn is gewoon niet de droomman voor mij, we gaan wel naar een goede club vanavond. Dat wordt dan een veel beter feest. Desnoods ga ik daar wel heen in mijn bikini.' Ik zag het al voor me, hoe wij allemaal daar in zwemkleding aan komen lopen, iedereen die ons verbaast aankijkt.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    "Kan ik nog weglopen en doen alsof je nooit heb gezegd dat we in zwemkleding gaan ?" vroeg ik terwijl ik wees naar de 'deur' van de tent. Dat zou vast geweldig zijn. Een paar tieners in zwemkleding en niemand die verstaat wat ze zeggen. Yeah right, al zei ik dat ze lelijk waren en andere kleren moesten kopen, ze zouden het nog niet verstaan.

    Jane
    'Nee, je hebt me juist op een geweldig idee gebracht!' Enthousiast begin ik bikini's te zoeken. Wat niet makkelijk gaat, al mijn kleren liggen door de hele tent verspreid. Ik vind ergens een bikini broekje en leg die appart. Dan ga ik opzoek naar het topje. Tussen alle kleren vind ik een onderbroek van Finn. 'Voor jou,' glimlach ik en trek de onderbroek over zijn hoofd. 'Zelfs dit staat je goed.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”