• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.








    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:49 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Ik trok een vies gezicht en haalde hem van mijn hoofd. Met mijn wijsvinger en duim hield ik hem met gestrekte arm bij me vandaan. "Ik mag hopen dat dat een proper onderbroek was, anders moet ik mij nu excuseren en dringend een douche gaan nemen".

    Felicia

    Ik zuchtte toen Austin na een tijdje nog niet terug was en ging op de grond zitten, mijn rug drukte tegen de koude muur. Ik trok mijn knieen dicht naar me toe en sloot nadenkend mijn ogen. Ik vroeg me af hoe het thuis was. Mama stond nu alleen voor de zorg van mijn broertje en zusje, zonder mijn hulp. Zou het goed gaan? Zou haar ex nu eindelijk eens uit de buurt blijven bij ons? Telkens als ik aan hem dacht sprongen de tranen in mijn ogen en kreeg ik flashbacks.
    'Vuile bitch. Dit zal je leren om niet mee te werken.'
    De woorden spookte door mijn hoofd en daarbij zag ik beelden van zijn gezicht, zonder medelijden, zonder enig medeleven, met alle liefde maakte hij me helemaal kapot.
    Mijn hoofd viel op mijn knieën en ik huilde zoals ik lang niet meer gedaan had. Tranen stroomde over mijn wangen en mijn ademhaling ging snel en regelmatig.
    Nooit had ik er met iemand over gepraat, echt nooit. En ik vertrouwde Austin, dus ik vertelde het hem, maar wat als hij mij nu liet vallen voor Jane? Was alles dan voor niks en had ik weer de verkeerde vertrouwt?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    'Volgens mij had hij deze onderbroek gister uitgetrokken.' Dat was niet waar, ik had geen idee of hij deze ooit had aangehad, maar het was wel leuk om te zeggen. De zoveelste bonk schiet door mijn hoofd. Ik ga met mijn hoofd op Austin zijn schoot liggen. 'Zeg me dat je helende gaven hebt om mijn hoofdpijn weg te halen.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    "Aah" bracht ik moeilijk uit, "Ik lieg niet graag tegen mensen, sorry". Ik opende een stukje van de tent en gooide de onderbroek naar buiten. "Zo, daar ben ik van af" zei ik trots.

    Jane
    'Je brengt me alweer op een geweldig idee!' lach ik en pak een paar kleren van Finn. Ik negeer de hoofdpijn en klim in een lantaarnpaal. Daar hang ik zijn spullen in en glijd dan langs de paal weer naar beneden. Uit de tent haal ik een flesje water, dat moet helpen tegen koppijn zeggen ze. Ik kijk naar het resultaat. 'Ziet er gaaf uit he?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    Ik loop ook nat weg uit het douchegebouw, ik had het kunnen verwachten dat Jane dat zou doen. Maar ze zag er gelijk al een stuk minder dronken uit. Ik hoop voor haar dat ze paradetenue ofzo bij zich heeft. Ik ga even langs de tent om andere kleren aan te trekken. Ik besloot het rode setje aan te doen. En ik liep weer terug de tent uit. Ik dwaal een beetje rond, en dan zie ik ineens Felicia luid snikken. Ik loop naar haar toe en ga alleen maar naast haar zitten. Ik sla een arm om haar heen, en kijk gewoon voor me uit.

    [Arme Felies toch, Jacky komt wel naast je zitten hoor ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    Ineens gaat iemand naast me zitten en slaat een arm om me heen. Ik kijk op en nog steeds stromen de tranen over mijn wangen. 'Sorry..' zeg ik. Het voelt alsof ik iedereen lastig val met mijn problemen. Mama had al gezegd dat ik naar de psychiator moest, maar ik wilde niet. Ik kon het zelf wel.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jacky
    'Sorry' zei Felicia. Ik keek even naar haar en zei zacht: 'Je hoeft geen sorry te zeggen.' ik had altijd een pakje zakboekjes bij me, voor het geval ik het nodig zou hebben, maar Felicia had het nu nodig. Ik pakte het pakje en haalde er een zakdoek uit. Ik veegde de tranen van haar gezicht weg, maar die bleven maar komen. 'Je mag zo lang door huilen als je wilt,' zei ik, nog steeds zacht. 'Dat is soms het beste.' en daarna zweeg ik weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    Ik keek naar de kleren die aan de paal gingen en schudde mijn hoofd, "Oké, het is grappig, maar moesten het echt al zijn kleren zijn ?" vroeg ik. Ik was alsins niet van plan naar boven te klimmen, NO WAY.

    Felicia

    Jacky veegde mijn tranen van mijn gezicht. 'Je mag zo lang door huilen als je wilt. Dat is soms het beste.' zei ze zachtjes.
    Ik ging weer rechtop zitten en legde mijn hoofd tegen haar schouder. 'Ik kan het gewoon niet van me af zetten.' zei ik zachtjes. Ik wist dat ze geen idee had waar ik het over had, maar dat ze me zou begrijpen als dat het enige was dat ik zou zeggen.
    'Alles gaat fout..' zei ik zacht.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    'Hij leent wel wat kleren van mij als hij wat nodig heeft.' De gedachte is heel leuk, Finnie die in een jurkje over de camping loop. 'Kom op Aust, YOLO! Remember?'

    [sorry voor de korte post. :3]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Yolo ? Waar had ze het over ? Of de alcohol zat nog in haar hoofd of ik had een kortetermijngeheugen. Of ze verwarde me met iemand anders, dat kon ook. Een frons ontstond op mijn gezicht, "Nee, ik weet het niet eerlijk gezegd" zei ik verward.

    Jacky
    'Ik herken dat,' zei ik zacht terug. Ze had haar hoofd op mijn schouder gelegd en was recht gaan zitten.
    'Maar weetje,' begon ik zacht,' hierna zal het er weer vrolijker uitzien. Het is slechts een periode.'. Ik wist niet waar ze het over had, maar wel dat verdriet slopend is, 'Verdriet is slopend.' en ik neuriede zachtjes een melodie die mijn moeder vroeger altijd zong. Nu niet meer... Ook niet 3 jaar geleden, voor dat ze stierf, maar toen had het nog gekund. 'Als je wilt, kun je altijd bij me langskomen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Hoi!!!!! mensjes)


    We've lived in the shadows for far too long.

    YOU ONLY LIVE ONCE ;D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.