• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.








    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:49 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [HelloooW]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    'Ik hoop het.' zuchtte ik. Eindelijk was ik gestopt met huilen en ik veegde de tranen weg met het zakdoekje dat Jacky me net had gegeven. 'Dankje Jacky, dat je er voor me bent.' zei ik glimlachend. Ik was niet gewend dat iemand me troostte als ik huilde, mama had jarenlang niet gelooft dat haar vriend me misbruikte, en telkens had ze het weggewuifd als ik erover begon, alsof het niks was en ik alles loog. Uiteindelijk was ze wel bij hem weg gegaan, maar de herinneringen bleven. Ik vond het lief, dat Jacky naar me toe was gekomen, en niet verder had gevraagd over wat er was.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    Ik keek hem verward aan. 'Weet je dat niet?' lach ik. 'You only live once! Kom je van een andere planeet. Dat maakt je alleen maar schattiger.' Ik stond op het punt in zijn wangen te knijpen, dit was alleen niet het goede moment. 'Zullen we de anderen zoeken? Dan kunnen we uit.' Ik trek hem al mee op zoek naar Felies. 'Dan gaan we alle knappe Spanjaarden laten zien hoe goed wij Nederlanders kunnen dansen.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Ik begon te lachen, "PROBLEEM" riep ik luid, "Ik ben Vlaams,". Ik maakte een 'Tja' geluidje en haalde mijn schouders op, "Ik ging alleen naar Nederland omdat daar de ontmoetingsplaats was, hoor je dat dan niet ?". Ik keek terug naar boven waar de kleren wel gevaarlijk laag hingen en zette een stapje weg. Ik wou niet weer kleren op mijn hoofd, nee bedankt.

    Jane
    'Gij zit ook echt vol verrassingen.' Ik schud mijn hoofd van ongeloof. 'Gij maakt geen grap he? Als ik daar achter kom hangen jou kleren morgenochtend in een andere lantaarnpaal.' De hele tijd probeer ik met een mislukt Vlaams accent te praten. Ik zou zijn kleding er niet in hangen, daar is hij te aardig voor. Finn heeft me de hele dag laten zitten, dit is zijn verdiende loon.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    Ik trok Felicia mee overeind, die gestopt was met huilen. En geef haar nog een knuffel. Dan zeg ik:
    'Kom, laten we de andere zoeken, dan gaan we iets leuks doen.' en ik trek haar ook overeind. 'Oja, en dat zakdoekje mag je houden,' zeg ik lachend.

    [Sorry voor korte post, ben met huiswerk bexig]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    'Ik was ook niet van plan om het terug te geven.' zei ik. Ik voelde mijn ogen nog steeds branden, dus ik had zo het gevoel dat ze nog rood waren. Oh jeetje, dit ging wat worden. Ik liep met Jacky naar buiten, op zoek naar de anderen. 'Ik heb zin om eventjes goed los te gaan.' zucht ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik trok een beledigd gezicht, "Dat accent is beledigend voor de Vlamingen !" riep ik, "Ge zijt nie meer geestig Jane" zuchtte ik. Ah, heerlijk om weer dialect te praten. Geloof me, ik kon veel dialecten. Antwerps, Gents, Brugs, Limburgs, ik kon ze allemaal nadoen, maar perfect spreken kon ik ze niet.

    Jacky
    Ik keek even naar haar ogen, maar die waren niet zo rood.
    'Gewoon zeggen dat je last hebt van hooikoorts ofzo, als je niet wilt dat ze weten dat je gehuild hebt. Ik zal mijn mond erover houden.' zeg ik tegen Felicia.
    'En ja, ik heb ook zin om los te gaan. Volgens mij gaat de bruiloft niet door, tussen Finn en Jane. Maar goed, Jane zal maar een knappe spanjaard moeten zoeken dan. Ik moet trouwens zeggen dat ik jou en Austin heel leuk vind bij elkaar.' en ik we lopen nog steeds door. Daar zag ik Jasper.
    'He Jaaaspperos, ik weet dat je hebt gezegd dat je vanavond niet uit wil, maar Felies en ik zijn toch van plan uit te gaan, ga je ook mee?' vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Je weet dat ze zeggen dat Belgen dom zijn he?' Ik kijk hem zo vrolijk aan. 'Ken je deze al: Waarom nemen belgen altijd op vrijdag een fruitschaal mee naar bed? Om hun vrouw te bevruchtigen.' Ondertussen was ik al overgestapt op normaal Nederlands, het zal me nooit lukken om Vlaams te praten. 'Ik heb hem niet bedacht.' Ik hou mijn handen omhoog als teken dat ik onschuldig ben.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Felicia

    'Hooikoorst, juist ja.' lach ik. 'En dank je, ik vind hem echt heel leuk.' bloosde ik en ik hoopte dat ze het niet zag. Ondertussen kwamen we Jasper tegen. 'He Jaaaspperos, ik weet dat je hebt gezegd dat je vanavond niet uit wil, maar Felies en ik zijn toch van plan uit te gaan, ga je ook mee?' vroeg Jacky aan hem. Ik had echt zin om eventjes alle stress van vandaag uit mijn lichaam te dansen en een lekkere cocktail te drinken.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasperos:

    "Tuurlijk, wordt leuk." Zeg ik en sta op. De grond hier zat nog best lekker moest ik toegeven. "Ik heb er nu al zin in. Maar ik wil wel even wat anders aandoen." Zeg ik en geef Jacky een knuffel. "Be right back." Zeg ik en loop naar de tent.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Jasper geeft me een knuffel, nadat hij had gezegd dat hij er zin in had en wat anders aan ging doen en hij liep naar onze tent.
    'En, ben jij al helemaal partyhardy gedressed?' vraag ik lachend. 'Echt, dat woord gebruik ik dus nooit meer, partyhardy.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [WOESHJ, ER STAAT JASPEROS ALS NAAMTITEL. JEUUUUWWW]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    Ik keek naar mijn kleding, een shortje en een topje. 'Hmm, nee ik ga me toch nog maar eventjes omkleden en mijn make-up bijwerken, want dat zal er wel vreselijk uit zien.' zucht ik. 'Ben zo terug om te partyhardy'en.' lachtte ik voordat ik de tent in ga. Is dat sowieso wel een woord?
    Ik stap de tent in en trek een strak zwart jurkje over mijn lichaam heen. Hij is niet te bloot, en ook niet te netjes, precies goed. Ik trek er hoge zwarte hakken onderaan en hou mijn make-up naturel. Mijn haren borstel ik een keer goed door, zodat ze mooi over mijn schouders vallen.
    'Zo, ik ben klaar!' roep ik als ik weer uit de tent stap.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.