• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.








    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:49 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Felicia is al sneller klaar dan Jasper.
    'En dan zeggen ze dat meisjes er lang over doen,' zeg ik lachend. 'Ik ga maar even kijken waar hij blijft, en dan kleed ik me ook maar nog even om. Leuk jurkje trouwens.' zeg ik ,waarna ik ook naar de tent verdwijn.
    'Jaaaaaaaassspeer, niet naakt alsjeblieft want ik kom de tent binnen,' zeg ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    "Je zei hem" zei ik ietjes boos. Ik draaide me om en begon naar een richting te lopen. Als er 1 soort moppen waren waar ik niet tegenkon en al zeker niet mee kon lachen, waren het die moppen wel. Ik zag het gebouwtje in zicht komen en begon te lopen. Veilig kroop ik achter het drumstel en nam de stokjes.

    [Holymoly, 8 vrienden online xd, hoeveel zijn er bij julie onlineeee? ;D, ja ik weet het, heel offtopic xd En het zijn ook allemaal meisjes xd]

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:05 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Schuldig loop ik hem achterna, ik wil niet dat er mensen boos op me zijn. Hij zit achter een drumstil, vanaf de ingang zit hij met zijn rug naar me toe. Ik loop erheen en sla van achter mijn armen om zijn nek, zodat hij niet weg kan komen. 'Je weet toch dat ik opmerkingen maak op verkeerde momenten?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Felicia

    'Jasper en Jacky schiet op! I wanna partyhardy!' riep ik lachend toen ik op ze stond te wachten. Ik keek snel even in mijn tasje of ik alles had, credit card, identiteitsbewijs, make-up, kauwgom, mobiel. Ik sloot mijn tasje weer en trok mijn jurkje recht. 'Ik wil gaaa-haaaan.' zuchtte ik zeurend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ik moet wachten op Sav/Jasper, is aan het eten, op haar reactie. SORRY FELIES, NGO EVEN GEDULD XD ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet ook eten :3 lol, nog meer geduld Felies, kom na het eten weer ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    "Nee echt ?" zei ik sarcastisch. Ik hield mijn ogen gefocust op hetgene voor me en liet mijn stokjes razendsnel op verschillende vlakken slaan. "Nee Jane, ik ben niet boos op je" zuchtte ik toen uiteindelijk, "Maar ik wil wel nog een mannenmomentje voor mezelf,".

    [Ik ben er weer :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Dan krijg jij je geweldige mannenmoment.' Ik gaf hem een kus op zijn wang en liep blij de deur uit. 'Zie je zo.' In mijn achterhoofd had ik nog een opmerking die ik wilde maken, maar deed het niet omdat hij niet in de stemming was. Ik liep alvast naar mijn tent om wat leuks aan te trekken voor vanavond. Natuurlijk ging ik wel uit, hoofdpijn liet me niet tegenhouden. Uiteindelijk koos ik voor een rokje en topje.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [JANE TOCH XD FELIES EN AUSTIN HOREN BIJ ELKAAR XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik zat wat op mijn mobiel t eklooien. Normaal hield ik de tijd el in de gaten, maar nu. Ik had echt het vaagste gesprek op facebook. Onderwerp: Spaanse meiden. De jongens waren geniaal, dat moest ik toegeven. Ik voelde met mijn hand even naar mijn blouse. Ach ja, dat kwam wel eerst dit gesprek. Lachend keek ik naar het schermpje. Alsof ze afgesproken hadden dat ze met zijn alle te gelijk gingen. ik tikte wat random berichtjes in. Nee, ik ging ze niet vertellen over Jacky, nog niet in ieder geval. "Ja, ik kom eraan." Riep ik toen ik iets hoorde en beëindigde het gesprek.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Dat was niet helemaal antwoord op mijn vraag, want ik zei iets over dat je hopelijk niet naakt was. Ik kleed me ook gauw nog even om.' zei ik tegen Jasper. Ik maakte me niet zorgen om Jasper die me zag, ondergoed of bikini, in feiten precies hetzelfde. Ik trok een zwarte strapless jurkje aan. Die tot net boven mijn knieën kwam. Normaal had ik het niet zo op jurkjes, maar dat zou leuk staan omdat Felicia ook een zwart jurkje aan had. Toen ik het aan had zei ik tegen Jasper:
    'En wat vind je ervan?' en ik was er een beetje zenuwachtig onder. Ik pakte zijn hand om richting Felicia te gaan lopen. Ze stond ongeduldig buiten te wachten, maar eerst wilde ik weten of ik niet voor lul zou lopen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Janiebanie, neem Austinnie mee, of wij komen dadelijk naar jullie toe. EN DANNNNNN, gaan weeeeee PARTYHARDY'EN ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [O HEE, IDEE, laten we Lars en Megan ook mee vragen ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.