• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.








    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:49 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [aaahhh, ik lees die brief terug, en moet zowat weer janken. xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [thankyou. Ik stuur Jane morgen maar Finnie! :3]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jane
    Met barstende koppijn wordt ik wakker. Gister zal ik wel weer teveel gedronken hebben, ik kan me werkelijk niets meer herinneren. Met een simpel joggingspak en mijn haar in een knot loop ik over de camping. Ik ben nu niet in een bui om me zorgen te maken over mijn make-up. Ondertussen drink ik slokjes water, ik heb gehoord dat dat helpt tegen een kater, die ik nu zeker heb. Dan kom ik Finn tegen. 'Finnie! Waar was je al die tijd?' Ik wil boos klinken, wat niet lukt. Daarom ga ik maar met mijn armen over elkaar staan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    xMockingjayy -> Moringa


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    'Waarom ben je weggegaan?' vroeg Patch verbaasd. Dit keer was het zijn beurt om verbaasd te zijn. 'Ik dacht dat het zo leuk was met de andere.' hij ging bij mij aan het tafeltje zitten.
    'Je moet weer aan het werk,' zeg ik tegen Patch, 'het is niet erg.' zeg ik licht fronsend en met mijn hoofd schuddend. Patch staat op en zegt:
    'Ik kom zo bij je terug.' waarna hij even andere klanten helpt. Dan komt hij aanlopen met mijn fanta.
    'Dankjewel,' zeg ik wanneer hij het voor me neerzet.
    'Dus, vertel op.' zegt Patch. En hij gaat op een stoel zitten.
    'Dat is niet nodig, ik ken je niet.' zeg ik tegen hem.
    'Patch, 18 jaar. Leeft tijdelijk in Spanje. Nog meer?' zegt hij grijnzend. En ik moet er om lachen.
    'Je weet best wat ik bedoel,' zeg ik met een kleine glimlach naar hem.
    'Laten we het erop houden dat ik ongelooflijk stom ben geweest wat betreft Jasper.' zeg ik zacht. Een kleine brok vormde zich in mijn keel, maar die slikte ik gelijk weg. Ineens voelde ik beweging naast me, en toen lagen er twee armen om mij heen. Patch' armen. Ik verzette me er niet tegen, maar omarmde hem niet. Toen hij me weer los liet zei hij:
    'En waar ga je nu heen?'
    'Thsjaa, dat weet ik nog niet. Ik was eigenlijk net weg van de camping. Aan het ronddwalen door de stad. En toen besloot ik wat te drinken.' zei ik.
    'Je kan wel met mij mee,' zegt Patch. En het boeide me allemaal toch niet meer.
    'Oke, is goed.' zei ik. 'Maar bedenk je er niets bij. Als je ook maar íets probeert uit te halen, ben ik weg. Dan slaap ik wel op straat.'
    'Tuurlijk doe ik niets,' zegt hij grijnsend, waarna ik hem een klap op zijn schouder geef.
    'Ik meen het Patch. Ik kan het niet hebben als je zo gaat doen.'
    'Oke, oke, ik zal niets doen Jacky. Dat beloof ik.' zegt hij. En opgelucht zucht ik, ik kon tenminste ergens heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    Na een tijdje lopen zie ik Jane.
    'Finnie! Waar was je al die tijd?' Ze doet een poging om boos te klinken, maar het mislukt. Ze staat met haar armen over elkaar en kijkt me nieuwsgierig aan.
    'Ik lag in mijn bed, met migraine,' zeg ik rustig. Voorzichtig zet ik een stap dichterbij, hopend dat ze niet boos is.


    The truth may be orange!

    Jane
    Ik laat mijn armen weer zakken.
    'Migraine?' herhaal ik hem. 'Sorry, dat wist ik niet. Gaat het al wat beter?' Doe ik weer goed, word ik boos op hem voor iets waar hij niets aan kan doen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Megan

    Kreunend kwam ik de camping op. Ik had me al die tijd sterk gehouden zodat ik niet belachlijk zou overkomen op straat, maar nu hield ik het toch echt niet meer. Ik had al een nieuwe zonnebril gekocht tegen de felle zon, maar mijn schoenen waren toch echt wel verdwenen. Ik zag Jane en Finn staan. "Jane, weet jij nog iets van gisteren ?" vroeg ik, "Oh Hey Finn, lang niet gezien".

    Jane
    Megan kwam naast ons staan. 'Nee, alleen dat het vast een geweldig feest geweest zou zijn, anders werd ik niet wakker met bartsende koppijn. Ik kan me ook niets meer herinneren.' Nu ik erover nadacht, mijn schoenen zijn ook nergens meer te bekennen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Megan

    "Je moet niet zo roepen Jane, dankje" zei ik zachtjes. Mijn kater was dus blijkbaar enorm. Mijn mond voelde droog aan. "Goed, zie je later wel weer, of morgen, te zien of ik mijn tent nog uitkom". Ik liep richting mijn tentje en ging naar binnen. Mijn fles water die naast mijn bed stond was al rap weer leeg. Ik deed mijn kleedje uit en mijn ondergoed wisselde ik in voor een bikini en shortje . Ik liet me neervallen op de luchtmatras en sloot mijn ogen. Ik dronk nooit meer zoveel.

    Finn
    Ze laat haar armen weer zakken en haar houding is gelijk heel wat minder boos.
    'Migraine? Sorry, dat wist ik niet. Gaat het al wat beter?'
    'Ja hoor, de pijn is helemaal weg,' zeg ik vrolijk. 'Met jou gaat het wat minder goed, zo te zien.'
    Een ander meisje, Megan, komt bij ons staan.
    'Jane, weet jij nog iets van gisteren?' vraagt ze kreunend.
    'Nee, alleen dat het vast een geweldig feest was, ander werd ik niet wakker met barstende koppijn. Ik kan me ook niets meer herinneren.'
    'Wauw, ik heb blijkbaar een echt wild feestje gemist,' zeg ik tegen Jane wanneer Megan weer naar haar tent loopt. 'Zijn er nog spannende dingen gebeurd?'


    The truth may be orange!

    Jane
    Megan was weer weggelopen, zij voelde zich blijkbaar ook niet geweldig.
    'Blijkbaar dus wel,' lach ik maar stop gelijk als ik mijn hoofd voel bonzen. Even vloek ik binnenmonds.
    'Dus je bent niet boos op me?' Snel neem ik een paar slokken uit het flesje, die nu leeg is.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 10:35 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'Dus je bent niet boos op me?' vroeg ze waarna ze nog wat slokken water nam.
    'Natuurlijk niet, je kon het toch niet weten? Maar misschien moet je wat gaan slapen, je ziet er echt vreselijk uit,' zeg ik glimlachend.


    The truth may be orange!

    Jane
    Ik steek mijn duim omhoog. 'Dankje! Dat is wat ieder meisje elke dag te horen wilt krijgen.' Natuurlijk wist ik wel dat het waar is, ik voel me ook verschrikkelijk. Gewoon even door de zure appel heenbijten, dan kom ik deze dag wel door.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    Meteen wanneer ik gezegd had dat ze er vreselijk uitziet, bedenk ik me dat dat niet zo'n slimme opmerking was.
    'Dankje! Dat is wat ieder meisje elke dag te horen wilt krijgen.' Oeps. Ik vouw mijn armen rond haar heen.
    'Ach, omdat je zo vreselijk en zielig bent, krijg je een knuffel van me,' zeg ik grijnzend.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The truth may be orange!