• Geen idee of je zomaar een Algemeen topic mag openen, maar ik had er nog geen gezien.
    Voor een deel van de quizletters hier zit de toetsweek er weer aan te komen.
    In dit topic kan je alles kwijt over je toetsweek, je rooster, of het lukt met leren, tips, en ga maar door
    Veel succes iedereen!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Vandaag Frans Leestoets en Natuurkunde gehad
    Frans was wel te doen en Natuurkunde was heel wisselend
    De ene opdracht was super makkelijk en de volgende dan weer supermoeilijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn toetsweek begint a.s. vrijdag t/m de vrijdag daarop. Waarschijnlijk ken ik alle stof vóór de toetsweek, zodat ik ruim de tijd heb met de laatste puntjes erin stampen. Wish me luck! (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Heb maandag chemie :(


    Life is all about having a good time.

    Nog twee toetsen maandag en ik ben klaar
    Hellaas pindakaas ga ik niet over, maar dat vind ik niet zo erg.
    Alleen nog maar Levensbeschouwing/Godsdienst en Beeldende Vorming
    En dan heb ik geen les meer!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De mijne begint volgende week vrijdag met Tekenen (theorie) en Natuurkunde. Voor beiden nog niet geleerd.. Oeps.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb maandag wiskunde, dinsdag chemie en geschiedenis en woensdag biologie.
    Dit gaat echt een helse week worden. D:

    Gelukkig heb ik donderdag en vrijdag Frans en aardrijkskunde, daar hoef ik tenminste niet voor te leren (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Zo. Al vier proefwerken gehad, nog 5 te gaan *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Twee van de acht gehad. Geschiedenis ging goed, ik hoop op een goed punt. Wiskunde ging wel, het had slechter gekund. (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Al twaalf gehad, nog drie te gaan! Wiskunde vandaag ging niet zo goed, morgen geschiedenis waar ik wel goed in ben.


    The truth may be orange!

    Woehoe nog een toets en dan heb ik vakantie. Haha ik had in totaal ook maar 8 toetsen, dus het kan haha. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pff, pas 3 gehad vandaag en alles verpest, welkom nog een jaartje 3VWO.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Al 6 gedaan en nog 6 te gaan!


    Life is all about having a good time.

    En ik ben klaar
    Ik heb een paar slechte cijfers gehaald maar ook een paar goede en een paar weet ik niet
    Tot nu toe weet ik dit
    Scheikunde: 4,7
    Duits: 7,5
    Biologie: 7,5
    Aardrijkskunde: 3,5
    Wiskunde: 4,1
    Frans: 7,5
    Natuurkunde: 6,6
    Spaans: 1
    Engels: 2, geen idee hoe dat kan het was echt makkelijk
    Levensbeschouwing: 7


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    morgen laatste 2!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wiskunde is klaar; daarmee is de helft al gedaan.
    nog maar een weekje!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please