• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}




    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:43 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    TheRumIsGone schreef:
    {Hmm.. Mijn ouders zijn ook al leuk bezig.. Moet ook gaan afsluiten.. Srry.. :( }

    {Is niets, bye!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk Amy even aan 'Niks bijzonders, jij wilde toch oefenen? Nauw hier kan je oefenen' zeg ik dan tegen dr. Ik pak dan mijn ipod uit mijn zak en loop naar de kleine stereo die er staat, doe de ipod aan de stereo en zet hem aan.

    Amy Price
    Ik bleef hem achterdochtig aankijken, maar liet het maar zitten.
    "Ok, bedankt." glimlachte ik. Ik begon zachtjes met de muziek mee te bewegen om er een beetje in te komen.

    Aedan Price
    "OK!" riep ik, toen ik iedereen van de dansvloer had gekregen door de muziek uit te zetten.
    "Ik en Pace hebben aan iets gewerkt en willen jullie het graag tonen!"
    Ik liep grijnzend naar de radio en zette de muziek aan. Hier gingen we dan!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk even hoe Amy mee beweegt met de muziek en begin dan zelf ook met oefenen, ik ren via de muur op de paal en laat mezelf slingerend op de grond komen met een salto. Daarna gooi ik er een wallflip achteraan en ren dan langs de muur en maak een radslag door de lucht vanaf de muur en land op de grond.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 19:38 ]

    Amy Price
    Ik betrap mezelf erop dat ik bleef staan om naar Zero te kijken.
    'komaan, concentreer je. Zo versla je Aedan nooit!'
    Ik begon nu echt te gaan. Ik gooide mezelf en breakte erop los!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik stop even als ik de oefeningen een paar keer heb geoefend en loop dan naar de koelbox bij de stereo. Ik pak een biertje eruit en kijk dan naar Amy hoe danst.

    Amy Price
    Er kwam even een heel cool stukje en ik danste erop los. Hierna stopte ik even om uit te blazen. Ik bloosde van de inspanning en mijn keel brandde van de dorst.
    "Pfoe." zuchtte ik. "Misschien moet ik ook nog aan mijn fysiek werken." zuchtte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk dr even aan 'Is wel slim ja' zeg ik dan en pak dan wat frisdrank uit de koelbox 'Vangen Amy' zeg ik terwijl ik het flesje naar dr toe gooi.

    Amy Price
    Ik ving het flesje. "Thanx." ik begon meteen te drinken. Toen het op was, liep ik naar hem toe.
    "Heb je iets traffers?" vroeg ik grijnzend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk dr even aan en haal mijn schouders op 'Moet je even kijken' zeg ik tegen dr en neem een slok van me bier. Ik steek dan een sigaret op en zet mijn bier aan de kant, neem een aanloop en slinger dan aan een van de palen die hangt rond.

    Amy Price
    Ik nam een biertje uit de koelbox. Ik haatte het als mensen zeiden dat ik jong was en greep iedere kans om het tegendeel te bewijzen. Ik leunde tegen de muur, terwijl ik van het bier dronk en naar Zero keek.
    Ik had nog niet veel gedronken, maar van 1 biertje zou ik nu niet snel dronken worden, toch?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik land tegen de muur waar ik mezelf aan vast pak, daar vandaan zet ik mezelf af waardoor ik een achterwaartse salto maak. Ik land op de grond en draai me om wanneer ik Amy met een biertje zie staan, ik schud alleen nee en loop dan op dr af, pak mijn eigen biertje en neem dr een slok van.

    Amy Price
    "Wat?" vroeg ik nonchalant, toen hij zijn hoofd schudde.
    Ik nam een extra grote slok en keek hem uitdagend aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk dr even aan, gooi de koelbox open en kijk duivels naar dr 'Drink wedstrijd, hier en nu!' zeg ik en ik drink mijn biertje op en pak een nieuwe uit de koelbox.

    Amy Price
    Ik keek hem grijnzend. Dat kon ik niet over mijn kam laten gaan.
    Ik goot mijn biertje leeg in mijn keel en pakte net als hem een volgende. Ik goot het voor de helft naar binnen voor ik moest stoppen om adem te halen.


    “To live will be an awfully big adventure.”