• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}




    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:43 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk er even aan en merk dat ze bij de tweede stopt op de helft om adem te halen, ik zet mijn tweede biertje aan mijn mond en giet hem zo naar binnen waarna ik een nieuwe pak.

    [Kan ik ergens met Hannah inspringen?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amy Price
    Ik keek hem vastberaden aan en goot de rest ook naar binnen. Ik voelde nog niets van de alcohol, maar daar ging het ook allemaal te snel voor. Ik nam net als hem een volgende en goot dat tot 3/4 binnen. Ik was best trots op mezelf, ik ging erop vooruit!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {euhm, ze kan de dans van Aedan en Pace gezien hebben en met hen beginnen praten?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    xFreedom schreef:
    [Kan ik ergens met Hannah inspringen?]

    [Pace en Aedan zijn in het park aan iedereen behalve Amy en Zero (Wayne) een choreografie aan het tonen. Misschien kan je daarop reageren. De het filmpje van da choreo staat een paar posts terug.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik lach even en giet de twee volgende biertjes achter elkaar naar binnen 'Vier' zeg ik en ik zet hem neer. Ik pak mijn volgende al en kijk uitdagend naar haar 'Jij zit op twee' zegt ik dan om dr te pesten.

    Amy Price
    Ik gromde en goot de volgende twee zo snel mogelijk naar binnen. Mijn hoofd begon al te draaien en de details verdwenen uit de wereld. Ik herkende het gevoel van toen Aedan me dronken had gevoerd. Ik nam het volgende en keek hem giechelend aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik lach even 'Ik win zo te zien' zeg ik dan en ga zitten.
    Ik steek een sigaret aan en rook die rustig op.

    Hannah Victoria Emberson.

    Zoals altijd ben ik meestal een van de laatste die het park op komt.
    Met mijn fel groene Ipod-oortjes in mijn oren loop ik half dansend, half lopend richting het park. "Can you blow my whistle baby, whistle baby, let me know" mompel ik zachtjes vrolijk met de muziek mee.
    Het zachtje briesje zorgt ervoor dat mijn blonde haren, die vastzitten in een vissengraat vlecht, zachtjes heen en weer wiegt op mijn bovenrug. Eenmaal in het park, loop ik tegen iemand aan, doordat ik zo in mijn muziek ben opgegaan ik niet op de omgeving om me heen let. "So-" Wil ik zeggen, terwijl ik een van mijn groene oordopjes uit mijn oor haal. "Aeden !" Roep ik, als ik zie dat het Aeden was tegen wie ik aanbotste, "Sorry dat ik tegen je opbotste" Vervolg ik, waarna ik even als reden mijn oortje omhoog haal met een schijnheilig lachje op mijn gezicht. "Ook hoi Pace" Zeg ik glimlachend tegen Pace, als ik ook hem opmerk. "Ehm, heb ik jullie gestoord?" Vraag ik dan lichtjes beschamend. "Ow, wacht. Hoi iedereen" Zeg ik nu met wat lichte blosjes op mijn wangen.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 20:35 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amy Price
    Ik was te giechelig om kwaad te zijn. Ik ging ook zitten, terwijl ik bijna omver viel.
    "Mag ik ook een trekje?" vroeg ik met dubbele tong.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aedan Price
    "Nee, hoor. We waren net klaar." glimlachte ik.
    Ik gaf haar dezelfde handdruk als de rest en grijnsde toen.
    "Weeral laat. Zoals gewoonlijk." grinnikte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Hij kijkt dr even aan, haalt zijn schouders op en geeft zijn sigaret aan dr. Daarna staat die op en kijkt naar de zon 'Je broer zal zich waarschijnlijk zorgen maken, tenzij die te druk bezig is met zijn moves' zeg ik dan tegen dr.

    Pace Saade
    'Hey Hannah!' glimlachte ik vrolijk. Ook ik begroette haar nog extra met onze gewoonlijke handdruk. Ik nam snel een flesje water en dronl het in één teug leeg. De choreografie zach er misschien niet zo uit, maar ze was best vermoeiend.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 20:39 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Price
    Ik nam de sigaret aan en trok er eens van.
    "Hmm. Hij doet waarschijnlijk die choreografie waar hij al dagen over doorzaagt!"
    Ik ging wankel rechtstaan en hield mezelf staande door met mijn hand tegen de muur te leunen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk even naar dr en zucht als ik merk dat ze wankel is 'Maybe is t slim als je even rustig doet nu?' zeg ik dan en pak een flesje water wat nog in de koelbox lag en geef t aan dr.