• Schrijfwedstrijd Russia


    Ik heb toestemming van Yoda.

    Wat is precies de bedoeling?


    Ik geef een opdracht en jullie krijgen ongeveer een dag of 14 om deze te schrijven hoewel dit dankzij vakanties kan variëren. Daarna zal ik alle inzendingen beoordelen [de tijd die daar voor nodig is hangt ook van vakanties af, maar ik doe mijn best] en komen zowel die beoordelingen als de uitslag online te staan. Ook zal ik de afvallers bekend maken. De mensen die door de eerste drie rondes heen zijn gekomen, kunnen de rest van de opdrachten maken zonder af te vallen. Na de laatste opdracht zal de top drie worden samengesteld die naast de eer ook prijzen zullen ontvangen.

    Wat ontvangen de winnaars?


    • De persoon die op de 3e plaats eindigt ontvangt naast de eer 5 credits en zijn of haar naam zal met trots twee weken op mijn profiel pronken.
    • De persoon die op de 2e plaats eindigt ontvangt naast de eer 12 credits en zijn of haar naam zal met trots drie weken op mijn profiel pronken.
    • De persoon die op de 1e plaats eindigt, onze winnaar, ontvangt naast eer en eeuwige roem 20 credits en zijn of haar naam zal met trots vier weken op mijn profiel pronken.

    Hoe zit het met uitstel?


    Uitstel kan je minimaal een dag van te voren met geldige reden aanvragen, dus niet op de dag zelf of na de deadline. Het maximale aantal dagen uitstel dat je krijgen kan zal verschillen, afhankelijk van hoeveel tijd jij zelf nodig denkt te hebben. Het zal zeker niet veel langer dan vijf à zes dagen zijn. [Zelf ga ik ook op vakantie, dus ik heb er heus begrip voor, maar ik wil mijn best doen om tussen mijn vakanties door alles na te kijken.]

    Waar ga ik op letten:


    • Spelling/grammatica/interpunctie
    • Geloofwaardigheid/originaliteit
    • De opdracht zelf (of je je er aan hebt gehouden)
    • Het verhaal zelf

    Verder wordt er natuurlijk ook gelet op:


    • Het minimaal aantal woorden van de opdracht

    Ook belangrijk:


    • Geef verandering van username altijd in het topic aan
    • Vraag alsjeblieft op tijd om uitstel
    • Zet je opdracht in een story en stuur de link OF naar mij via een pb, OF zet het in het topic
    • Bij de beoordeling worden ook tips gegeven
    • Commentaar op mijn commentaar is welkom, maar graag wel op een normale manier
    • Alleen Nederlandse inzendingen


    Story met opdrachten en beoordelingen.

    DE UITSLAG

    3. Yognaught
    2. LittleMixer
    1. freestyle

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 12:24 ]


    Intersectional feminist

    Ivan schreef:
    Lol ik mag een keertje aanmaken :'].


    Wat bedoel je?


    Intersectional feminist

    Opschieten met mijn shizzle.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mag ik misschien uitstel tot ergens in/na het weekend. Tot vrijdag duren mijn laatste toetsen en zoals het er nu voorstaat ga ik niet over. Als ik géén uitstel kan krijgen, schrijf ik me uit... Ik ga liever over dan dat ik een SA schrijf namelijk ;)


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Kan ik ook uitstel?
    Ik ga vandaag geen tijd meer hebben, morgen ben ik pas laat thuis en woensdag weet ik niet of ik het af krijg. En ik heb echt nog geen idee. Donderdag ben ik een hele dag thuis, dus mss een dagje of 2? En als ik dan nog geen idee heb, schrijf ik me uit.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Done.


    Intersectional feminist

    Thanx.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Opdracht 1 - freestyle

    Ik heb dus echt drie keer een half verhaal geschreven, alles gedelete en ben toen weer opnieuw begonnen omdat ik het toch niks vond, lol. Maar hij is eindelijk af =)

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 16:42 ]


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Opdracht 1 | PeregrinTook

    Eigenlijk heb ik best wel depressieve verhalen, Het Zakmes -voor een andere wedstrijd-, is ook al zo depri. Ik hoop niet dat jullie daar naar kijken ^^


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Heel erg bedankt voor jullie inzendingen, ik ben al bezig met jury'tje spelen [lol], maar ik zit nog steeds in mijn toetsweek. De uitslagen e.d. komen dus ook niet nu al online te staan of zo.


    Intersectional feminist

    Kan ik misschien uitstel krijgen? Tot zaterdag/zondag? Woensdag ga ik namelijk naar Wicked, mijn nicht blijft hier dan ook. Daarnaast heb ik het druk en zit ik niet helemaal lekker in mijn vel, dus zou uitstel fijn zijn..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Kan ik misschien uitstel krijgen? Tot zaterdag/zondag? Woensdag ga ik namelijk naar Wicked, mijn nicht blijft hier dan ook. Daarnaast heb ik het druk en zit ik niet helemaal lekker in mijn vel, dus zou uitstel fijn zijn..


    Wicked is altijd een goede reden :3
    Kidding. Nou, eigenlijk ben ik serieus, maar goed.
    Je krijgt uitstel :x


    Intersectional feminist

    Ivan schreef:
    Opschieten met mijn shizzle.


    *kuchkuch*
    Had je misschien willen aangeven dat je je username veranderd hebt? Ik dacht namelijk echt; wie de fuck is dit? :3


    Intersectional feminist

    Ik zal heel weinig op quizlet zijn, vanaf as woensdag ivm toetsweek. Ik zou niet weten of ik mee krijg wat de tweede opdracht is, of wat mijn cijfer en beoordeling zijn. Ik heb tot en met 3 juli toetsweek, misschien kom ik tussendoor ff online maar niet lang. Ik zou niet weten hoe ik opdracht 2 en mijn cijfer+beoordeling kan krijgen...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    PeregrinTook schreef:
    Ik zal heel weinig op quizlet zijn, vanaf as woensdag ivm toetsweek. Ik zou niet weten of ik mee krijg wat de tweede opdracht is, of wat mijn cijfer en beoordeling zijn. Ik heb tot en met 3 juli toetsweek, misschien kom ik tussendoor ff online maar niet lang. Ik zou niet weten hoe ik opdracht 2 en mijn cijfer+beoordeling kan krijgen...


    Zelf ben ik deze vakantie ook serieus 5 weken weg, ik probeer zelf alles tussen mijn breaks door op te sturen. Kijk, ik denk niet dat ik er voor kan zorgen dat jij vaker online kan zijl of iets dergelijks. Nu heb je geluk dat ik jouw beoordeling al bijna afheb en ik je dus ook al kan laten weten of je door bent of niet & wat dan de 2e opdracht zou zijn. Ik wil het op zich best doen, maar ik weet niet of dit wel eerlijk is tegenover de andere deelnemers. Dus aan jullie allemaal de keus. Geef maar gewoon [allemaal, muhaha] je mening. Ik zou het namelijk erg jammer vinden als jij de wedstrijd zou moeten verlaten of iets in die richting. Sowieso krijg je redelijk lang de tijd voor de 2e opdracht, trouwens. Puur omdat ik zelf weg ben (: Ik denk dat je na jouw toetsweek nog ongeveer 1 tot 2 weken de tijd hebt. Is dat genoeg voor jou? Dan is er namelijk geen probleem.


    Intersectional feminist

    Ik zou mijn beoordeling & uitslag and stuff graag al willen weten (a)


    ' Nyctophilia '