• Schrijfwedstrijd Russia


    Ik heb toestemming van Yoda.

    Wat is precies de bedoeling?


    Ik geef een opdracht en jullie krijgen ongeveer een dag of 14 om deze te schrijven hoewel dit dankzij vakanties kan variëren. Daarna zal ik alle inzendingen beoordelen [de tijd die daar voor nodig is hangt ook van vakanties af, maar ik doe mijn best] en komen zowel die beoordelingen als de uitslag online te staan. Ook zal ik de afvallers bekend maken. De mensen die door de eerste drie rondes heen zijn gekomen, kunnen de rest van de opdrachten maken zonder af te vallen. Na de laatste opdracht zal de top drie worden samengesteld die naast de eer ook prijzen zullen ontvangen.

    Wat ontvangen de winnaars?


    • De persoon die op de 3e plaats eindigt ontvangt naast de eer 5 credits en zijn of haar naam zal met trots twee weken op mijn profiel pronken.
    • De persoon die op de 2e plaats eindigt ontvangt naast de eer 12 credits en zijn of haar naam zal met trots drie weken op mijn profiel pronken.
    • De persoon die op de 1e plaats eindigt, onze winnaar, ontvangt naast eer en eeuwige roem 20 credits en zijn of haar naam zal met trots vier weken op mijn profiel pronken.

    Hoe zit het met uitstel?


    Uitstel kan je minimaal een dag van te voren met geldige reden aanvragen, dus niet op de dag zelf of na de deadline. Het maximale aantal dagen uitstel dat je krijgen kan zal verschillen, afhankelijk van hoeveel tijd jij zelf nodig denkt te hebben. Het zal zeker niet veel langer dan vijf à zes dagen zijn. [Zelf ga ik ook op vakantie, dus ik heb er heus begrip voor, maar ik wil mijn best doen om tussen mijn vakanties door alles na te kijken.]

    Waar ga ik op letten:


    • Spelling/grammatica/interpunctie
    • Geloofwaardigheid/originaliteit
    • De opdracht zelf (of je je er aan hebt gehouden)
    • Het verhaal zelf

    Verder wordt er natuurlijk ook gelet op:


    • Het minimaal aantal woorden van de opdracht

    Ook belangrijk:


    • Geef verandering van username altijd in het topic aan
    • Vraag alsjeblieft op tijd om uitstel
    • Zet je opdracht in een story en stuur de link OF naar mij via een pb, OF zet het in het topic
    • Bij de beoordeling worden ook tips gegeven
    • Commentaar op mijn commentaar is welkom, maar graag wel op een normale manier
    • Alleen Nederlandse inzendingen


    Story met opdrachten en beoordelingen.

    DE UITSLAG

    3. Yognaught
    2. LittleMixer
    1. freestyle

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 12:24 ]


    Intersectional feminist

    Dankjewel, dat je me zo lang uitstel geeft. Het spijt me, dat ik hierdoor de wedstrijd een beetje ophoudt.
    Oké, dat is gezegd. Nu leren! (nerd)


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Shit. Ik moet hier nog aan beginnen, maar ik schrijf echt heel slecht de laatste tijd en mijn creativiteitsniveau ligt ook op nul.

    Het gaat me niet meer lukken. Ik heb zoveel aan mijn hoofd, er is iets gebeurd dat mijn humeur helemaal naar beneden heeft gehaald en waar ik me ook zwaar rot over voel.
    Het spijt me, maar ik had er gewoon eerder aan moeten beginnen.

    Zou ik het morgen in mogen leveren?
    Ik heb iets heel belangrijks morgen middag en ik ben zo nerveus dat mijn inspiratie uit blijft


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik denk niet dat het gaat lukken. Ik krijg geen woord geschreven. En ik denk niet dat het nog gaat komen. Sorry. Ik zal me moeten uitschrijven. Sorry, sorry. Ik voel me echt zo slecht, maar schrijven lukt echt niet meer.


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik weet dat ik laat om uitstel heb gevraagd, ik heb het nog geprobeerd
    Maar ik ben zo ontzettend zenuwwachtig en ik vind het een heel pittige opdracht


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb hem niet helemaal afgekregen, maar wat ik af heb kan ik nog wel in pb sturen.
    Niet op tijd af gekregen, sorry. Ik zal hem je opsturen.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Neenie schreef:
    Het gaat me niet meer lukken. Ik heb zoveel aan mijn hoofd, er is iets gebeurd dat mijn humeur helemaal naar beneden heeft gehaald en waar ik me ook zwaar rot over voel.
    Het spijt me, maar ik had er gewoon eerder aan moeten beginnen.


    Dat is jammer, ik hoop dat het snel beter met je gaat. Ik zal je - met pijn in mijn hart - uitschrijven.

    [Oef, wat ben ik in een dramatische bui, maar ik bedoel het goed :x]

    Geldt ook voor Thunderfrost, ik schrijf jullie alle twee maar uit.


    Intersectional feminist

    Cecily schreef:
    Ik weet dat ik laat om uitstel heb gevraagd, ik heb het nog geprobeerd
    Maar ik ben zo ontzettend zenuwwachtig en ik vind het een heel pittige opdracht


    Je krijgt puntenaftrek hiervoor, maar ik wil 'm dan ook echt vandaag hebben, anders schrijf ik je gewoon uit, punt. Je had het simpelweg een dag eerder moeten aangeven.


    Intersectional feminist

    Drie mensen hebben niet voor de deadline hun inzendingen gestuurd. Ze mogen vandaag nog dingen sturen, alleen krijgen ze dan wel aftrek. Als ze niks inleveren, nemen ze niet meer deel aan de wedstrijd.
    Dit geldt voor:

    - BlueHope
    - Cecily
    - LisaHG

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 15:45 ]


    Intersectional feminist

    En mensen, ik smeek het jullie: Geef verandering van username alsjeblieft aan in het topic. Sorry dat ik dit topic zo aan het vol spammen ben, ik ga dit weekend proberen alle inzendingen [behalve van de mensen met uitstel] af te krijgen, zodat ik ze volgende week, na het beoordelen van de laatste paar inzendingen, allemaal tegelijk online kan zetten.


    Intersectional feminist

    Er kan niet meer ingezonden worden behalve door de mensen met uitstel:

    - Yoda
    - Ivan
    - xBritta
    - Halissa
    - Criminiall


    Intersectional feminist

    Ik ga me ook moeten uitschrijven. Heel erg sorry, maar mijn inspiratie is momenteel echt 0,0. Ik ga deze vakantie sowieso amper tijd hebben, dus kan ik er beter nu al mee stoppen. Echt sorry, maar als ik nu snel nog iets in elkaar moet flansen, wordt het een ramp.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Halissa schreef:
    Ik ga me ook moeten uitschrijven. Heel erg sorry, maar mijn inspiratie is momenteel echt 0,0. Ik ga deze vakantie sowieso amper tijd hebben, dus kan ik er beter nu al mee stoppen. Echt sorry, maar als ik nu snel nog iets in elkaar moet flansen, wordt het een ramp.


    Okay, ik zal je uitschrijven. Fijne vakantie :3


    Intersectional feminist

    Ohja lol. Laat ik maar es gaan schrijven :'].


    No growth of the heart is ever a waste