• Jep, aankomende maandag moet ik om kwart over 9 s'ochtends in Amsterdam aanwezig zijn omdat ik een figurant ben voor het progamma Spangas.
    Zelf persoonlijk vind ik het een kutprogamma, maar goed, je hoeft het progamma niet leuk te vinden.
    Ik heb echt enorm veel zin om te zien hoe het er op de set er aantoegaat. Als het allemaal overigens goed gaat, willen ze me ook op 3 juli, 4 juli, 9 juli en 12 juli hebben.

    Om het topic nuttig te houden; hebben jullie het wel eens gedaan? Wat zijn jullie ervaringen en wat vonden jullie ervan?(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Oe, dat is echt leuk. Ik heb zoiets nooit gedaan, maar ik wens je veel succes! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja, bij Villa Achterwerk ooit


    Life is hard and then we die

    Nee, ik hoef mijn eigen rotkop niet op de televisie te zien, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Square schreef:
    Oe, dat is echt leuk. Ik heb zoiets nooit gedaan, maar ik wens je veel succes! ^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aah, dat zou ik ook wel eens willen doen, haha.
    iig superveel succes! :3


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Faery schreef:
    Aah, dat zou ik ook wel eens willen doen, haha.
    iig superveel succes! :3

    Dat lijkt me echt superleuk
    Veel succes, en natuurlijk veel plezier

    Ja, ik heb laatst in een film meegespeeld. (:


    Not all those who wander are lost.

    Shiloh schreef:
    Ja, ik heb laatst in een film meegespeeld. (:

    Welke? Als ik zo nieuwsgierig mag zijn (:

    Nee, het lijkt me wel keigaaf (: Waarneer is het op TV?


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    ik mag gaan figureren in Hema de Musical voor 2 avonden.
    Van tevoren krijgen we 2 dagen toneelles. en ik kreeg net een mail dat als ik wil ik ook nog ep een andere locatie mee mag doen, dus dan weer 2 avonden.
    Hahaha. ik ga gelukkig wel met nog 3 andere collega's anders had ik het niet gedaan. x'D

    Maar dat is pas volgendjaar April.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nooit gedaan, met hell yeah, SUCCES!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nidiot schreef:
    ik mag gaan figureren in Hema de Musical voor 2 avonden.
    Van tevoren krijgen we 2 dagen toneelles. en ik kreeg net een mail dat als ik wil ik ook nog ep een andere locatie mee mag doen, dus dan weer 2 avonden.
    Hahaha. ik ga gelukkig wel met nog 3 andere collega's anders had ik het niet gedaan. x'D

    Maar dat is pas volgendjaar April.

    Hema de Musical... Da fuq? Hahaha! Waarom zou de HEMA een musical hebben? Of zit ik nu aan heel andere Hema te denken dan waar het om gaat?

    Ot: Nee, nog nooit gedaan, wil het ergens wel maar toch ook niet. Kan het waarschijnlijk toch niet. In ieder geval: Veel succes, en natuurlijk ook veel plezier <3


    Believe in yourself.

    Ja, ik ooit in een filmpje over postzegels, was heel leuk! Ik was steeds in beeld, haha :) En ik heb ooit meegedaan met een toneelstuk in het Vondelpark in Amsterdam :)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Bij Feuten seizoen twee, de ontgroening, samen met een klasgenootje van me.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!