• Jep, aankomende maandag moet ik om kwart over 9 s'ochtends in Amsterdam aanwezig zijn omdat ik een figurant ben voor het progamma Spangas.
    Zelf persoonlijk vind ik het een kutprogamma, maar goed, je hoeft het progamma niet leuk te vinden.
    Ik heb echt enorm veel zin om te zien hoe het er op de set er aantoegaat. Als het allemaal overigens goed gaat, willen ze me ook op 3 juli, 4 juli, 9 juli en 12 juli hebben.

    Om het topic nuttig te houden; hebben jullie het wel eens gedaan? Wat zijn jullie ervaringen en wat vonden jullie ervan?(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    haha vettt; veel succes!

    nooit gedaan; wel beetje reclames gespeelt.

    Fierte schreef:
    (...)
    Welke? Als ik zo nieuwsgierig mag zijn (:


    Haha, gewoon een kleine genaamd "ZOD: The Movie"
    Zal wel niet veel van komen. (:


    Kom ga je mee verdwalen?

    Square schreef:
    Oe, dat is echt leuk. Ik heb zoiets nooit gedaan, maar ik wens je veel succes! ^^


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Meade schreef:
    Nee, ik hoef mijn eigen rotkop niet op de televisie te zien, lol.


    Ahaha, dit x].


    i put the fun in funeral

    Wat super cool! Veel succes!
    Have fun (:


    26 - 02 - '16

    Meade schreef:
    Nee, ik hoef mijn eigen rotkop niet op de televisie te zien, lol.

    Same.


    Great minds think alike.

    Wolfsbane schreef:
    (...)
    Hema de Musical... Da fuq? Hahaha! Waarom zou de HEMA een musical hebben? Of zit ik nu aan heel andere Hema te denken dan waar het om gaat?


    Hahha, nee dat dacht ik ook al. maar het is gewoon een verhaal dat zich afspeeld in de Hema. x'D
    en aangezien ik daar werk, mocht je je opgeven om te figureren en da thebben we met wat mensen gedaan. x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nog niet op televisie.
    Maar ik heb wel al twee keer voor een volle zaal op de planken gestaan in twee verschillende musicals. Eén klein rolletje, en één hoofdrol, al had mijn personage niet echt een liedje :').


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Noppp, een leraar van me wel, funny, zag je hem ineens in beeld juichen. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Iemand waar ik net mee sprak speelt wel in het volgende seizoen van Spangaz, maar zelf heb ik er geen ervaring mee nee (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Heb 2x meegedaan in een videoclip
    een keer was echt 8 jaar geledne met t WK.
    En eentje 4 jaar geleden met een video clip van Ebon-E

    Nidiot schreef:
    ik mag gaan figureren in Hema de Musical voor 2 avonden.
    Van tevoren krijgen we 2 dagen toneelles. en ik kreeg net een mail dat als ik wil ik ook nog ep een andere locatie mee mag doen, dus dan weer 2 avonden.
    Hahaha. ik ga gelukkig wel met nog 3 andere collega's anders had ik het niet gedaan. x'D

    Maar dat is pas volgendjaar April.
    Haha, ben je dansende rookworst :P


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Haha, ben je dansende rookworst :P

    Hahha, dat riep ik zelf ook wel. of een breakdancede stuk appeltaart ofzo. x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nidiot schreef:
    (...)
    Hahha, dat riep ik zelf ook wel. of een breakdancede stuk appeltaart ofzo. x'D
    Tis wel origineler dan een normale medewerker =)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Meade schreef:
    Nee, ik hoef mijn eigen rotkop niet op de televisie te zien, lol.


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”